Mazda MX-3 EC KL-ZE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MariuS » 31 lip 2012, 19:43

Capazo napisał(a):lekkos hond i oplow A to duza przewaga


ktoś tu zapomniał o 323BG tej na niebieskich felgach

mlody1921 napisał(a):Więc jak chce sie walczyć to lekki Mx do tego zakuty motor, szperunek albo swap skrzyni i na start 400+ :)może poniżej 12 by sie udało zejść


dobra opcja, tylko w porównaniu z innymi markami wyszłoby dużo dużo drożej :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 31 lip 2012, 19:51

MariuS napisał(a):dobra opcja, tylko w porównaniu z innymi markami wyszłoby dużo dużo drożej :D


egzakli

MariuS napisał(a):ktoś tu zapomniał o 323BG tej na niebieskich felgach


dlatego ustawilem sie na winkle bo na cwiare nie mam szans zadnych
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez check. » 31 lip 2012, 22:15

dokoksowane szwaby rządzą na prostej :D Chociaż lukstera klt wg. mnie robiło czasy rewelacyjne. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez mlody1921 » 1 sie 2012, 15:02

Luxtera mx-3 wygrywał z Tigra C20let ponoć 400 koni

Moim zdaniem jest potencjał na wygrywanie ale jak realski Kucizna i szpera musi byc albo spaw mechanizmu tylko pod 1/4
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 1 sie 2012, 23:04

młody podrzuć jakieś zestawy kucizny do kl :) Tutaj lub na PW :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 1 sie 2012, 23:14

Bierz zestaw Pauter + Wiseco lub Wossner
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 1 sie 2012, 23:49

to kucizna z 5 tyś. szlif bloku (pasowanie tłoków) panewki na zamówienie bo acl chyba nie robi, od razu porting głowic, pompa oleju chyba toga robi, wyważanie układu korbowo tłokowego, może w 10-15 tys. sie zmieścisz choć może być ciężko jak patrze jakie ceny ma auto szlif
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 2 sie 2012, 06:46

A może to:
http://www.racingforum.pl/Kute-korbowody-PRISM-do-wszystkich-samochodlw-t101367.html

a do tego tłok z popularnego auta civic czy coś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Gib » 2 sie 2012, 09:36

Cieżko znaleźć coś co ma 84,5 bore.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez onyx » 2 sie 2012, 10:47

janiszzz_mx3 napisał(a):A może to:
http://www.racingforum.pl/Kute-korbowody-PRISM-do-wszystkich-samochodlw-t101367.html

a do tego tłok z popularnego auta civic czy coś


Ten produkt to kupa z tego co widziałem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 2 sie 2012, 14:29

Dobrać tłoki to nie jest takie siup

Jak pisał kolega Pauder i wiseco pisz do relaskiego on taki zestaw do KLa kupił
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Matheus » 2 sie 2012, 14:36

onyx napisał(a):Ten produkt to kupa z tego co widziałem...


można prosić coś więcej na ten temat?
Ponieważ opinii o tych korbach praktycznie nie ma a cena bardzo przystępna.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez onyx » 2 sie 2012, 14:49

Matheus napisał(a):
onyx napisał(a):Ten produkt to kupa z tego co widziałem...


można prosić coś więcej na ten temat?
Ponieważ opinii o tych korbach praktycznie nie ma a cena bardzo przystępna.


Oglądałem korby prism, które już po wstępnej ocenie nie trzymały wymiarów. W dodatku nie miały możliwości obrócenia się z wałem przy wstępnej przymiarce – blokowały się o blok. Myślę, że cena idzie w parze z wykonaniem...
Jeżeli korby mają być tanie to szukał bym korb Eagle ewentualnie jakiś niski model Manley'a.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 2 sie 2012, 19:05

Kiedyś szukalem ale chyba Manley nie robi korb do KLa z tego co czytalem robi chyba Pauder i K1
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 2 sie 2012, 20:25

Zawsze można przehonować. Do k8 jest z tłokami łatwo bo 75mm występuje czesto gęsto choćby w mega popularnych silnikach hondy serii D

Gib napisał(a):Cieżko znaleźć coś co ma 84,5 bore.


http://allegro.pl/kute-tloki-cp-85-85-5-86-mm-lancer-evo-4-5-6-7-8-i2471162325.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Jacek176 » 2 sie 2012, 20:39

Nie wiem jak w K-serii ale Mazdowskie BP można rozwiercić bez problemu nawet o 2mm. Ja mam rozwiercone o 1.5mm
"Pierwszy szlif" jest w Mazdzie przewidziany na 0.5mm a nie tak w większości innych aut na 0.25mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez onyx » 2 sie 2012, 21:03

mlody1921 napisał(a):Kiedyś szukalem ale chyba Manley nie robi korb do KLa z tego co czytalem robi chyba Pauder i K1


Manley i PAR robią korby na zamówienie. To nie problem ;)
janiszzz_mx3 napisał(a):Zawsze można przehonować. Do k8 jest z tłokami łatwo bo 75mm występuje czesto gęsto choćby w mega popularnych silnikach hondy serii D

Gib napisał(a):Cieżko znaleźć coś co ma 84,5 bore.


http://allegro.pl/kute-tloki-cp-85-85-5-86-mm-lancer-evo-4-5-6-7-8-i2471162325.html
Jacek176 napisał(a):Nie wiem jak w K-serii ale Mazdowskie BP można rozwiercić bez problemu nawet o 2mm. Ja mam rozwiercone o 1.5mm
"Pierwszy szlif" jest w Mazdzie przewidziany na 0.5mm a nie tak w większości innych aut na 0.25mm


Będziecie rozwiercać bloki a potem zrobi się problem ze sworzniami do korb :P

P.S. Do kutych korb nie stosuje się zwykłych sworzni. Sworznie zawsze przychodzą z tłokami i pierścieniami ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez janiszzz_mx3 » 2 sie 2012, 21:20

no nic, trzeba by zapytać w szlifierni czy takie rzeźby są do zrobienia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez onyx » 2 sie 2012, 21:57

janiszzz_mx3 napisał(a):no nic, trzeba by zapytać w szlifierni czy takie rzeźby są do zrobienia


Przy każdej obróbce mechanicznej istnieje ryzyko rozhartowania ;) Nie wiem po co uskuteczniać rzeźbę w bronzie. Należy zamówić odpowiednie tłoki i korby – się nie pier%@#$%
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Jacek176 » 2 sie 2012, 22:05

Tylko jest taki mały problemik: cylindry w blokach w tym wieku rzadko kiedy trzymają rozmiary nominalne. Ja np. miałem doczynienia z trzema blokami BP i żaden z nich nie nadawał się do zamontowania nominalnych tłoków... oczywiście zawsze wychodziło to na jaw dopiero po dokładnych pomiarach odpowiednimi urządzeniami a nie tradycyjną, organoleptyczną metodą "palcem" ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy