323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jaaco » 6 paź 2011, 20:19

WysoL napisał(a)::| kwestia gustu
mi osobiscie nie pasuja do amberow :| za duza choinka wychodzi.
Amberki starcza i sa cool.
Masz ori czy folia ??


Miałem tak jakiś czas i faktycznie choinka wielkanocna wyszła :P
Mariusz a kierunki są wybebeszone z żółtek ze środka? jak się ta farbka nazywa?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez MariuS » 6 paź 2011, 21:01

pomarańcze w środku zostały, farbka to farba witrażowa ze sklepu to twórczości artystycznej, czy zda egzamin zobaczymy, pani ze sklepu dobrała mi fajny pędzelek i wg mnie efekt jest o wiele lepszy niż folia, bo folia jaką widziałem pomatawia kierunek i do tego trudno ja dobrze naciągnąć. jak się będą moje zachowywać będę zdawał relację
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez seba323f » 6 paź 2011, 22:57

Widziałem ten projekt już wcześniej na forum, ale nie było jakoś okazji do napisania...
Jedno co mogę powiedzieć to – JEST GRUBO i oby tak dalej! <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez People_Hate_Me » 8 paź 2011, 14:27

mariusz wez kup farbę do witraży bedzie lepiej wygladało na żółto. Ja mam tak u siebie i jest klasa :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MariuS » 9 paź 2011, 21:30

People_Hate_Me napisał(a):mariusz wez kup farbę do witraży bedzie lepiej wygladało na żółto. Ja mam tak u siebie i jest klasa :)



w nast tyg faza testów... ;) oklejanie wypróbowałem – folia oracle się nie nadaje do porządnego i estetycznego wyglądu, ale leciutka żółć całkiem spoko wyglądała. nast testy będą ze sprawdzoną na kierunkach farbka witrażową


Ambery na pokładzie – oto fota

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez D@m$on » 9 paź 2011, 21:35

Piękna jest :)
I ładnie siedzi <serduszka>
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez tomekV6 » 9 paź 2011, 21:38

Auto jest genialne <spoko> klozet + pakiet MS i jeszcze gwint <serduszka>
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez Rafał » 9 paź 2011, 22:00

tomekV6 napisał(a):klozet

KL-ZE jest pod maską czyli wolnossący <spoko>
klozet– posiada jeszcze turbinkę :D

Wiadomo, że najładniejsza w klubie <spoko> Po mojej oczywiście <lol> ;)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez MariuS » 9 paź 2011, 22:01

tomekV6 napisał(a):klozet


chciałbym, ale ta nazwa była zarezerwowana dla jednego wielkiego człowieka który to monstrum zbudował, póki co moje to tylko klze :P , a jak wleci doładowanie to tylko kompressssor <diabełek> ale watpię w sumie, bo szpera która byla na forum już sprzedana a duża moc bez dobrego napędu n i daje tyle frajdy <oczko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez xXx » 10 paź 2011, 11:52

Mariusz z takim obniżeniem to podczas normalnego użytkowania objeżdża Cię chyba na polskich drogach około 90% samochodów... Przesada ta gleba, wiadomo wygląda super ale nie na polskie warunki, jechać i zastanawiać się czy koleina za głęboka czy nie, dziury, uskoki i wspinaczki na progi zwalniające oraz krawężniki...



Poza tym wygląda OK, szkoda tylko że ta mazda to "przedlift"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez People_Hate_Me » 10 paź 2011, 13:00

Aha. Popróbuj mi naprawde sie niezle podoba z ta farbą :) Tylko wtedy to pamietaj dwie warstwy minimum. i elegancja.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MariuS » 10 paź 2011, 16:03

xXx napisał(a):Mariusz z takim obniżeniem to podczas normalnego użytkowania objeżdża Cię chyba na polskich drogach około 90% samochodów...


tu się zgodzę, jak podniosłem w porównaniu z tym co na foto o jakieś 2cm jedzie się automatycznie szybciej bo nie masz lęku o body.

jak zbliżam się do hopy czy dziury czy przejazdów kolejowych zawsze zapuszczam awaryjne, bo bez tego z połowa samochodów już mi prawie w bagażniku lądowała. Ale jak jadę na jakiś "festyn" :D to obniżam :P


a co do przedliftu, z poliftu chciałbym tylko cyfrowy licznik przebiegu który "odmładza" trochę auto i pojemnik na napoje, bo ani nowy design tapicerki drzwi ani konsola centralna mi się wogóle nie podobają i przed lift jest ładniejszy. Lusterka też te poliftowe żadna rewelka


People_Hate_Me napisał(a):Aha. Popróbuj mi naprawde sie niezle podoba z ta farbą :) Tylko wtedy to pamietaj dwie warstwy minimum. i elegancja.


będę próbował, na a la"amberach" mam dwie warstwy farby, szczerze mówiąc wyszło to naprawdę ładnie, a na halogeny chciałem zapuścić jedną warstwę żółci, ale to się jeszcze okaże w praniu. Po głowie chodzi mi jeszcze pomysł zakupu lexów chrome i pomalowaniu ich całego plastiku przezroczystego na czerwono ta farbką, bo ta farba jest taka że jak się dobrze kładzie pędzlem to nie widać że jest malowane ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez mlody1921 » 10 paź 2011, 16:07

Ja malowałem tylne lampy motip-em na czerwono efekt był naprawde super tylko po roku odpryskiwał i było tylko gorzej a zczyścić to potem.......masakra
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez luki_92_92 » 10 paź 2011, 16:30

MariuS napisał(a):jak zbliżam się do hopy czy dziury czy przejazdów kolejowych zawsze zapuszczam awaryjne, bo bez tego z połowa samochodów już mi prawie w bagażniku lądowała. Ale jak jadę na jakiś "festyn" :D to obniżam :P


Zamiast właczać awaryjne pomyśl raczej o naklejce na zderzak coś w ten deseń

Obrazek

<diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez seba323f » 10 paź 2011, 16:34

Ambery jak najbardziej tu pasują... <spoko>

P.S. Niezłe tjuny na drugim planie. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Beny » 10 paź 2011, 18:07

MariuS napisał(a):a co do przedliftu, z poliftu chciałbym tylko cyfrowy licznik przebiegu który "odmładza" trochę auto i pojemnik na napoje, bo ani nowy design tapicerki drzwi ani konsola centralna mi się wogóle nie podobają i przed lift jest ładniejszy. Lusterka też te poliftowe żadna rewelka

święte słowa dać mu wódki :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Hazu » 11 paź 2011, 19:40

Duży jest skok tego zawieszenia?
Nie jest tak przypadkiem, że na całkowicie odkręconych sprężynach, przy max ugięciu zawieszenia samochód dotyka do nawierzchni?
Dużo twardsze jest to zawieszenie w porównaniu do seryjnego?, daje sie jeździć w zakętach po nierównościach?
Kiedyś miałem okazje jechać w Patrykowej byłej BA KLZE na twardym zawieszeniu i to była masakra jeśli chodzi o komfort.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez luki_92_92 » 11 paź 2011, 19:59

No raczej nikt nie obniża auta po to żeby było komfortowo. Równie dobrze można narzekać że bolid F1 nie jest wygodny, a do tego jest w nim głośno <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez hopek » 11 paź 2011, 20:14

Tak, tylko że bolid F1 się trzyma tak samo jak wrc a BA na obniżeniu podskakuje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez MariuS » 11 paź 2011, 22:48

Hazu napisał(a):Dużo twardsze jest to zawieszenie w porównaniu do seryjnego?


jest twardsze niż seria rzecz jasna, ale komfort na gwincie w porównaniu ze sprężynami obniżającymi (testowane na Vogtland i MTS) + seryjny amorek gazowy jest o wiele wyższy, nie ma typowego "jeps" po wpadnięciu w dziurę jak to było na sprężynach.


Hazu napisał(a):daje sie jeździć w zakętach po nierównościach?


da się jeździć, tylko tył na nierównościach podskakuje, ale ogólnie gwint "skręcony" tak aby body miało spory prześwit do gleby sprawuje się znakomicie, choć u mnie nie ma jeszcze ustawień takich jak twardość z najwyższych

Hazu napisał(a):na twardym zawieszeniu i to była masakra jeśli chodzi o komfort.
modeli gwintów

no bo jak robisz tego typu tuning to komfortu nie ma, a to nie najnowsze modele aut sportowych które w serii są i sztywne i dość komfortowe

hopek napisał(a):Tak, tylko że bolid F1 się trzyma tak samo jak wrc


taaaa, na torze i to równiutkim, przejdź się albo zobacz jak taki bolid skacze po wyboistej drodze.. i i le ma z przyczepności auta typu wrc :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy