Mazda MX-6 GE FS Turbo '93
Znam afr w calym zakresie obrotowym :–)
Coś pięknego Turbawka w benzynie jak by tam musiała być:)
Fakt sprzęgło się kończy ale banan na twarzy nie:)
Fakt sprzęgło się kończy ale banan na twarzy nie:)
nie wiem nie chce strzelać
zobaczymy na hamowni na zlocie 
no i jest jeden mały problem ale to akurat wina FMU.
A mianowicie przy dochamowywaniu potrafi zgasnąć. Kwestia podobno leży w złej współpracy przepływki z blowoffem + FMU
no i jest jeden mały problem ale to akurat wina FMU.
A mianowicie przy dochamowywaniu potrafi zgasnąć. Kwestia podobno leży w złej współpracy przepływki z blowoffem + FMU
Lepiej dołożyć parę groszy i jechać na obciążeniówkę 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
mi wystarczy takie pi razy drzwi 
zobaczymy czy w tym roku 
ale w następnym napewno
ale w następnym napewno
tak jak pisałem trzyma około 14 
kucizny nie będzie dajemy na seryjnym
kucizny nie będzie dajemy na seryjnym
Nie byl cofany.
No minimalnie ubogo. Ale daje rade:)
No minimalnie ubogo. Ale daje rade:)
People_Hate_Me napisał(a):No minimalnie ubogo. Ale daje rade:)
Minimalnie ubogo?
People_Hate_Me napisał(a):No minimalnie ubogo. Ale daje rade:)
Taki AFR to ja mam na wolnych rpm w N/A. Może na szybko jakiś fpr i zwiększenie ciśnienia na listwie.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Dwa cytaty znalezione na rf..
"Jesli chodzi o Turbo to AFR rzędu 12,5 (przy pełnym obciażeniu) jest juz IMHO za ubogi. Przynajmniej jeśli mówimy o seryjnych jednostkach. "
"faktem jest ze przy max obciarzeniu powinno byc 11,5 w seryjej jednostce, natomiast przy lekkim wsiskaniu gazu mieszanka jest uborzsza ... "
"Jesli chodzi o Turbo to AFR rzędu 12,5 (przy pełnym obciażeniu) jest juz IMHO za ubogi. Przynajmniej jeśli mówimy o seryjnych jednostkach. "
"faktem jest ze przy max obciarzeniu powinno byc 11,5 w seryjej jednostce, natomiast przy lekkim wsiskaniu gazu mieszanka jest uborzsza ... "

Takie samo fmu mamy. I bardzo zblizony afr
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości