o co chodzi z tym V6 by Crenshaw? sam zaprojektowałeś te v6? toczyłeś wałki rozrządu, wał itp w garażu
Mazda Xedos 6 CA KF '98 Raptor
Crenshawa teżzemoj napisał(a):Moje następne auto musi mieć o 2 cylindry więcej!
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
MichałB napisał(a):ładnie ładnie, ale nie dla mnie styl Pana Mirka...
o co chodzi z tym V6 by Crenshaw? sam zaprojektowałeś te v6? toczyłeś wałki rozrządu, wał itp w garażu
ten to się zawsze musi czepić... nie, sam nie projektowałem ale sam malowałem i pracowałem nad wyglądem zewnętrznym, więc nie ma drugiego tak wyglądającego V6.

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'


Nightfallówna
dzięki
ja też mam taką nadzieję ale chłopak jest bardzo zapracowany i na razie jeszcze nie zagląda na forum, zobaczymy co będzie dalej, zaprosiłem go ale to on musi chcieć się w to bawić 
Dopisano Pn, 30 wrz 2013, 07:41:
myślałem, taki jest plan, ale jeszcze muszę trochę poczekać

Dopisano Pn, 30 wrz 2013, 07:41:
rclmati napisał(a):Nie myślałeś nad zmianą lamp zewnętrznych z przedlifta?
myślałem, taki jest plan, ale jeszcze muszę trochę poczekać

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Lampy tył z przedlifta, te z białymi kierunkami jak najbardziej!
Co do CAI,wiem że musze coś takiego jak najszybciej mieć u siebie
Dźwięk powala...
Żeby poskładać go tak jak Twój trzeba
-kolanko redukcyjne 70/77mm
-rura 77mm, L=300mm
-redukcja 77/89mm
-kolanko 77mm
-rura 77mm, L=300mm
-filtr stożkowy 77mm, najlepiej airbox
-filtr odmy 18mm
minus pozycja nr 4, dobrze zrozumiałem?
Pomyśl nad jakąś końcówką wydechu, do tak pięknego auta, dobrze dobrana końcówka będzie robiła robote
Co do CAI,wiem że musze coś takiego jak najszybciej mieć u siebie


Żeby poskładać go tak jak Twój trzeba
-kolanko redukcyjne 70/77mm
-rura 77mm, L=300mm
-redukcja 77/89mm
-kolanko 77mm
-rura 77mm, L=300mm
-filtr stożkowy 77mm, najlepiej airbox
-filtr odmy 18mm
minus pozycja nr 4, dobrze zrozumiałem?
Pomyśl nad jakąś końcówką wydechu, do tak pięknego auta, dobrze dobrana końcówka będzie robiła robote
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
MichałB napisał(a):ładnie ładnie, ale nie dla mnie styl Pana Mirka...
o co chodzi z tym V6 by Crenshaw? sam zaprojektowałeś te v6? toczyłeś wałki rozrządu, wał itp w garażu
Wczoraj miałem już coś od siebie napisac, ale nikt nic nie pisał przez jakiś czas więc też nie pisałem. Fajnie modzisz w aucie wszystkie mody, ulepszenia mi się jak najbardziej podobają, ale tak jak napisał MichałB to V6 by Crenshaw też mi się nie widzi , i nie chodzi o to czy zaprojektowałęś ten silnik i takie tam , ale jakoś dla mnie trochę nie teges. Wolałbym zostawic bez niczego lub oryginalny, świecący, nowiutki znaczek

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
jeśli chcesz mieć tak poskładane jak ja w tej chwili to jeszcze odpuść sobie rury 77 L=300 bo będą niepotrzebne, wystarczy jedna najkrótsza, ja docinałem na 10cm, ta między kolankiem redukcyjnym a przepływką 
co do wydechu to każdy mi to mówi, ale czekam aż się wypali wtedy wymienię na coś ładnego
Dopisano Pn, 30 wrz 2013, 10:56:
Twoja opinia już jest dla mnie bardziej znacząca
co do wydechu to każdy mi to mówi, ale czekam aż się wypali wtedy wymienię na coś ładnego
Dopisano Pn, 30 wrz 2013, 10:56:
deejay27 napisał(a):Wolałbym zostawic bez niczego lub oryginalny, świecący, nowiutki znaczek
Twoja opinia już jest dla mnie bardziej znacząca

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Aa, planujesz kupić cały wydech, nie samą końcówke
?
Nie wiem jak innym mi np, pasują w X6 ciemne szyby z tyłu. W tym roku się z tym nie wyrobię, ale napewno u mnie zawitają.
Nie myślałeś o tym ?
Nie wiem jak innym mi np, pasują w X6 ciemne szyby z tyłu. W tym roku się z tym nie wyrobię, ale napewno u mnie zawitają.
Nie myślałeś o tym ?
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
też myślałem i po pierwsze jeśli przyciemniać to i przód i tył, a to może być problem dla niebieskich
a po drugie do srebrnego auta mogą nie pasować więc na razie zrezygnowałem
zobaczymy, może mi kiedyś coś strzeli do głowy i przyciemnię 
a co do wydechu to mam plan na cały ale na razie jeszcze nic nie zdradzam
a co do wydechu to mam plan na cały ale na razie jeszcze nic nie zdradzam

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):mogą nie pasować więc na razie zrezygnowałemzobaczymy, może mi kiedyś coś strzeli do głowy i przyciemnię
Heh to ci powiem że ja przyjmowałem zawsze inną taktykę, najpierw robiłem a potem zastanawiałem się czy pasuje, czy mi sie podoba
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
dobra strategia 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Ogień pod maską
!
bosko to zrobiłeś 



Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
nie będę śmiecił w tym temacie

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Według mnie to co zostało zrobione to idealne rozwiązanie w Xedosie. A teraz chciałbym poznać definicję prawdziwego airboxa względem tego "pseudo", bo nie mam zielonego pojęcia czego mu brakuje.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
freezoneq napisał(a):chciałbym poznać definicję prawdziwego airboxa względem tego "pseudo", bo nie mam zielonego pojęcia czego mu brakuje.
ja też, możesz rozwinąć Paweł?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości