mlody1921 napisał(a):Spokojnie Miru gania na FMU, chłopaki z Mx-5 forum też ganiają da rade, nie od razu Rzym zbudowano
dokładnie
zresztą to FMU pewnie do końca wakacji max wytrzyma
www.mazdaspeed.pl
mlody1921 napisał(a):Spokojnie Miru gania na FMU, chłopaki z Mx-5 forum też ganiają da rade, nie od razu Rzym zbudowano
People_Hate_Me napisał(a):Zeby nie było coś tam się dzieje
People_Hate_Me napisał(a):Chyba nie
People_Hate_Me napisał(a):Pit oto twoja odpowiedz wyżej
People_Hate_Me napisał(a):Zeby nie było coś tam się dzieje
ralfi2000 napisał(a):Tak, sciagnelo ta od turbiny flansze, jest juz u tokarza. A jesli choci o ksztalt kolektora, nie robilem tradycyjnego "log style", bo bardziej zalezalo mi na swobodniejszym przleocie dla spalin. Jednoczesnie nie mialem jakiegos cisnenia na nie zakłócanie sie runnerow, bo to nie ma az takiego znaczenia. Mial byc swobodny flow i ksztalt odpowiadajacy warunkom montazowym
onyx napisał(a):ralfi2000 napisał(a):Tak, sciagnelo ta od turbiny flansze, jest juz u tokarza. A jesli choci o ksztalt kolektora, nie robilem tradycyjnego "log style", bo bardziej zalezalo mi na swobodniejszym przleocie dla spalin. Jednoczesnie nie mialem jakiegos cisnenia na nie zakłócanie sie runnerow, bo to nie ma az takiego znaczenia. Mial byc swobodny flow i ksztalt odpowiadajacy warunkom montazowym
W log style masz swobodny przepływ do ponad 400hp, więc nie rozumiem takiego działania. Wystruganie zejścia 4-1 do flanszy nie jest strasznie skomplikowane i nie podwyższa kosztów.
Trochę to zrobione jakby brakowało wizji – prędzej żeby "jakoś tam było"
Zróbcie to żeby miało to ręce i nogiCzas jeszcze jest
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości