MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 2 lis 2009, 11:48

Hehe a jaki koszt takiego ebc ?? może jakieś zamówienie większe :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 4 lis 2009, 09:52

ebc to koszt coś koło 30$ na DIY, podpięcie pod MS'a kilka chwil, trochę zabawy z ustawieniem z tego co mi mówił Guruś z Bydzi ;)

Klozet przyspiesza, czas coś zrobić żeby zwalniał, pracuję nad hebelkiem 300mm, jak zdrutuję to się pochwalę, albo zacznę sprzedawać big brake kit do mx3 :P

Wczoraj sparing z nowym killerem w mieście, MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna, szperka to jest to ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jackkpl » 4 lis 2009, 11:01

lukster napisał(a):ebc to koszt coś koło 30$ na DIY, podpięcie pod MS'a kilka chwil, trochę zabawy z ustawieniem z tego co mi mówił Guruś z Bydzi ;)

Klozet przyspiesza, czas coś zrobić żeby zwalniał, pracuję nad hebelkiem 300mm, jak zdrutuję to się pochwalę, albo zacznę sprzedawać big brake kit do mx3 :P

Wczoraj sparing z nowym killerem w mieście, MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna, szperka to jest to ;)


Z kreski odjezdzasz, a jak dalej ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 4 lis 2009, 11:07

dalej urwane 4 długości do końca 3 biegu utrzymują się do końca
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 4 lis 2009, 11:26

lukster napisał(a):dalej urwane 4 długości do końca 3 biegu utrzymują się do końca

Bij helmuta, bij :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez brii » 4 lis 2009, 11:31

lukster napisał(a):z kreski Mazda bezkonkurencyjna, szperka to jest to

<spoko>
W sumie szperka to jeden z najwięcej dających modów poza zwiększaniem mocy :)

Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster :)
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez jackkpl » 4 lis 2009, 11:58

No to chyba do marnych 150 koni w N/A tez by sie przydala. Cala jedynke kopie bez sensu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez brii » 4 lis 2009, 12:13

Oj przydałaby się – nawet przy marnych 80KM na zakrętach daje bardzo dużo a na śliskim to nawet przy 50KM się przydaje :)

Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster :)
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez radekkm » 4 lis 2009, 23:51

lukster napisał(a):MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna


gratsy ale slabo widze te 1.3 bara
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez jackkpl » 4 lis 2009, 23:54

radekkm napisał(a):
lukster napisał(a):MKIII vr6T na 1,3bara 300<>400KM, z kreski Mazda bezkonkurencyjna


gratsy ale slabo widze te 1.3 bara


Trzebaby zobaczyc , jak wyglada wykres tego golfa. Co z tego,ze ma 400koni w szczycie, jak po zmianie biegu "laduje" na 260. Lukstera fura ma prawie plasko 300 koni w calym zakresie palowania, a to daje efekt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 5 lis 2009, 09:35

z tego co mowil radekkm to raczej szpera na zakretach to przeszkadza a nie pomaga.auto wyjezdza przez przod wiec to sie nadaje chyba tylko na prosta.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 5 lis 2009, 11:53

radekkm napisał(a):gratsy ale slabo widze te 1.3 bara

podobno mocno odprezone vr6 znosi 1,5 bara, to miało 1,3
piwo napisał(a):szpera na zakretach to przeszkadza a nie pomaga.auto wyjezdza przez przod

tak przód wyjeżdża, ale możesz to kontrolować zacieśniając zakręt i auto nadal się odpycha. Bez szpery mniej wyjeżdża ale dodając gazu po prostu zmielisz kołem po wewnętrznej a fura nie pojedzie ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 5 lis 2009, 18:41

piwo napisał(a):z tego co mowil radekkm to raczej szpera na zakretach to przeszkadza a nie pomaga.auto wyjezdza przez przod wiec to sie nadaje chyba tylko na prosta.

Wszystko zależy od umiejętności jeźdźca – jak ktoś potrafi jeździć to ze szperą pojedzie duuuuużo lepiej niż bez, cińkiemu driverowi szpera pomaga tylko na prostej ;)

Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster :)
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez radekkm » 5 lis 2009, 20:52

piwo napisał(a):auto wyjezdza przez przod


dokladnie,pytales jak zachowuje sie szpera na zakretach wiec opisalem

lukster napisał(a):możesz to kontrolować zacieśniając zakręt i auto nadal się odpycha. Bez szpery mniej wyjeżdża ale dodając gazu po prostu zmielisz kołem po wewnętrznej a fura nie pojedzie


wlasnie po to ja kupilem,czulem ile trace na wyjezdzaniu z zakretow

lukster napisał(a):to miało 1,3


no to pieknie lukster,wiem ze sie pucuje ale zawsze masz u mnie szacun nie tylko za twoje osiagniecia ale caloksztalt <uklon>

brii napisał(a):Wszystko zależy od umiejętności jeźdźca – jak ktoś potrafi jeździć to ze szperą pojedzie duuuuużo lepiej niż bez, cińkiemu driverowi szpera pomaga tylko na prostej


wiem ze szalu nie robie ale jakos ci angole za mna nie nadanzaja ,wiem ze polscy kierowcy sa wielcy co widac wlaszcza po statystykach drogowych,ale namietnie trenuje jak tylko czas i finase na to pozwalaja
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez brii » 5 lis 2009, 21:37

radekkm napisał(a):namietnie trenuje jak tylko czas i finase na to pozwalaja

Przynajmniesz masz gdzie – u nas nie ma miejsc :(
Najlepsze jest to, że ludzie którzy w życiu nie byli na torze uważają się za mistrzów kierownicy, ale o tym był już temat – leży gdzieś w HP...

Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster :)
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez piwo » 5 lis 2009, 21:38

na przyczepnym asfalcie po zakrecie przyczepnosc jest zawsze 100%,no chyba ze ma sie 500 koni na kolach.wiec moim zdaniem wynalazek szpery nadaje sie na cwiare i na szuter ale moim zdaniem nie na asfalt.no ale w sumie ja nie mam porownania.co to znaczy zacisnac zakret jak mowi lukster.zaciskajac reczny?puszcam gaz na zakrecie i auto typu mazda bg wyjezdza przy 60km/h wyjezdza przez przod.dochodzi szpera i auto wyjezdza jeszcze bardziej.chyba ze wjezdzamy w zakret z lekko zacisnietym recznym ale i tak masy sie nie oszuka.mazda bg ma na przodzie 70% masy.wiec nie kumam w czym szpera ma pomagac na zakretach.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez brii » 5 lis 2009, 21:46

piwo napisał(a):na przyczepnym asfalcie po zakrecie przyczepnosc jest zawsze 100%

Na zewnętrzym kole, a na wewnętrznym 0% (w "przybliżeniu" ;)), cała moc idzie bez szpery właśnie w to koło które nie może jej przenieść. Tak się dzieje nawet w samochodach które mają 40KM ;)
Jeśli masz dobrze obczuty samochód i opony to jesteś w stanie zacieśnić zakręt przed zerwaniem przyczepności używając mocy, ale drobne przegięcie = efekt gorszy niż bez szpery...

Edit: Baaaardzo ładna Mazda lukster :)
Ostatnio edytowano 6 lis 2009, 11:15 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez piwo » 6 lis 2009, 00:42

nie kumam.musialbym sie przejechac.ogolnie bg sa do okolo 60 podsterowne starsznie a powyzej tej predkosci to akzda zmiana obciazenia to wyrzucenie tylu.nigdy nie ejchalem ze szpera.chyba bez jazdy nie da sie zakapowac o co chodzi, bo te wyjasnienia nic mi nie mowia, bo czy moc idzie na wewnetrzne czy zewnetrzne kolo to dla mnie nie ma znaczenia.znaczenie ma czy przod ucieka czy tyl auta.a najwieksze predkosci przy przednim aucie na zakrecie sie uzyskuje wchodzac praktycznie na silniku bez dodawania gazu wtedy kola sa dociazone najbardziej.kazde dodanie gazu to starta przyczepnosci.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Adriano_4G » 6 lis 2009, 01:03

piwo napisał(a):wchodzac praktycznie na silniku bez dodawania gazu wtedy kola sa dociazone najbardziej

piwo, slyszales o hamowaniu lewa noga ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez lukster » 6 lis 2009, 09:18

Adriano_4G napisał(a):piwo, slyszales o hamowaniu lewa noga ? oczko

Piszesz tak jakbyś miał ten manewr opanowany :D :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy