Mazda MX-3 EC KL-DE '91
mx-3lover napisał(a):Seryjne KL-DE? Na wydechu 2.5, CAI i mapie ZE
Seryjny sam silnik, wałki tłoki głowice, przepustnica, kolektor.
Przepływka siedzi je50
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto wie jak by wyglądała sama góra na map sensorze, być może jeszcze by 3-5Km przybyło albo wykres na górze się poprawił bo mimo dolotu i 2.5 calowego wydechu góra od 6 tys leci w dół i jakoś tak dosyć dziwnie wygląda bo wcześniej też to było.
A piszą to Ci którzy maja po 160-165KM i liczą na coś więcej a tu trzeba mieć farta i trafić na niezajechany silnik z małym przebiegiem
171KM było na przepływce kl02.
A piszą to Ci którzy maja po 160-165KM i liczą na coś więcej a tu trzeba mieć farta i trafić na niezajechany silnik z małym przebiegiem
171KM było na przepływce kl02.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No ładnie to leci propsuje! 

Chciałbym zobaczyć wykres jakiegoś seryjnego xedosa 9 z tych lat, poliftowe jak tam wygląda góra obrotów, zakres od 6tys w górę. Na Hamowni Agma nie widać takich spadków bo to jest inercja więc tam jest trochę inaczej. Moja hamownia to dobra obciążeniowa hamownia i tutaj wszystko widać od razu.
DEt 3 jest fuel implant można próbować zrobić
DEt 3 jest fuel implant można próbować zrobić
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Misiak z tego co wiem nie tak dawno robił niskie 15. Ja niskie 15 robiłem zieloną gdy miałem 171KM w tej chwili jestem wstanie złamać spokojnie 15 bez dobrego startu natomiast gdy czas do setki jest spoko to zobacz w 1 poście czas na 1/4 według gtecha to 14.58.
Misiak się nie chwali mocą Ale seryjne klde było dosyć słabe więc podejrzewam że mocy to na trochę mniej niż ja
Ustaw kreskę to się pojawie:D
Misiak się nie chwali mocą Ale seryjne klde było dosyć słabe więc podejrzewam że mocy to na trochę mniej niż ja
Ustaw kreskę to się pojawie:D
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Misiaka autem jechalo juz paru znawcow kl i z wrazen ktore czuli twierdza ze jest ogien w szopie. Xed mial biala klze schamowana na 198 km jak pamietam i po jezdzie misiaka kl mowil ze wsciekla jest szybsza. U misiaka 170 km chyba bylo shamowane jak jeszcze fasola ja mial. Teraz to juz zupelnie inne auto i z wygladu i mechanicznie . Moze sie zdarzy ze kiedys staniecie ba kresce chic misiak teraz bardziej na tor. Zreszta na torze poznan ostatnio to mijal wszystkie kl i klze jak slalomowe tyczki 
Jakoś sobie nie przypominam aby mnie na prostej lyknal jak chciał natomiast tam to bardziej się liczyła prędkość w zakręcie a nie. Poza tym to jest mx3 i skrzynia z k8. Bardzo możliwe że takie Klze w 323f 198KM miało by ciężko albo zebrało by baty ode mnie ze względu na dłuższą skrzynie i większa masę auta. Mówię 168KM miała wściekła przed strojeniem. Ja trochę nie rozumiem jak można robić tak auto jak Misiak a potem sobie jeździć i nie sprawdzić na hamowni jaka mocą się auto legitymuje tak się tworzą historię i mity o tym jak to auto super nie jedzie. Ja wiem że w tej chwili na ćwiartke mam naprawdę szybkie auto i jakoś nie widzę przeciwnika dla mx3 z taką mocą.
Jeszcze co do mijania to wybacz ale na tym forum standard na klde to 150-160 a Klze w większości legitymuja się mocą 165-180 więc ja takie też na prostej mine bez najmniejszych problemów.
Ogień w szopie może być ale niskie 15 tylko były udowodnione na ćwiartke. Za mało jest pewnych a za dużo opinii jak to auto super jedzie, dlatego nie neguje stwierdzam tylko fakty bo dosyć dokładnie sprawdzam osiągi swojej mx3 i wiem na co ja stać.
Dopisano 23 sie 2017, 23:26:
Nie powiedziałem że najmocniejsze a najszybsze:D
Jeszcze co do mijania to wybacz ale na tym forum standard na klde to 150-160 a Klze w większości legitymuja się mocą 165-180 więc ja takie też na prostej mine bez najmniejszych problemów.
Ogień w szopie może być ale niskie 15 tylko były udowodnione na ćwiartke. Za mało jest pewnych a za dużo opinii jak to auto super jedzie, dlatego nie neguje stwierdzam tylko fakty bo dosyć dokładnie sprawdzam osiągi swojej mx3 i wiem na co ja stać.
Dopisano 23 sie 2017, 23:26:
witek napisał(a):Szkodnikowi wypluło 180 kunia na serii w x9 więc tam siedzi najmocniejsze klde
Nie powiedziałem że najmocniejsze a najszybsze:D
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Po co te dywagacje, ustawić sie na kresce i po problemie i wiadome, ktore auto szybsze. BA po wybeszeniu wnetrza juz taka ciezka nie jest a napewno nie misiaka bo jego modyfikacjach.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
teraz dopiero zobaczyłem jak tu sie mnie obgaduje
mazda jakoś tam jedzie, też wydaje mi się za sprawą mniejszej wagi, no ale to może kiedyś bedzie okazja się porównać. NIe mniej jednak wielkie graty mocnego furaka
chyba mam nawet zdjęcie
marcinowozniako napisał(a):Jakoś sobie nie przypominam aby mnie na prostej lyknal
chyba mam nawet zdjęcie
Dobra wydało się lyknales ale to za sprawa większej prędkości w zakręcie i dobrze o tym wiesz 
Moja mazda czy twoja mazda jakoś jedzie? Moja dzisiaj wazona z tylna kanapa paliwem pod rezerwę wyszło 1080kg nie wiem jak twoja
Moja mazda czy twoja mazda jakoś jedzie? Moja dzisiaj wazona z tylna kanapa paliwem pod rezerwę wyszło 1080kg nie wiem jak twoja
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Enki już ma mniejszą wagę o 60kg, a szykuje się do dalszej redukcji więc ciekawie będzie
Mam nadzieję ze się Mazdy ustawią na Poznaniu i wszystkie wątpliwości czy niedomówienia zostaną wyjaśnione na torze 
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Widzę też zostałem wspomniany
Jak już mówiłem, jeździłem wieloma kl-de i kl-ze i misiaka jeździła najlepiej z nich
A co do mojego ZE to było 192 km,ale mało niuta chyba 219. Był dolot, wydech 2,5 na dwóch rm-ach i skrzynia z k8. Jeździło to, ale i tak uważam, że Misiak by mnie schłostał na ćwiarę...pewnie przez masę bo moja ważyła ok 1300 :p.
Co do Twojego mx-a szacun za pracę i zacne kreski
Ale pamiętajmy "szybkie samochody są na prostą, na zakręty są szybcy kierowcy"
Jak już mówiłem, jeździłem wieloma kl-de i kl-ze i misiaka jeździła najlepiej z nich
Co do Twojego mx-a szacun za pracę i zacne kreski

Ale pamiętajmy "szybkie samochody są na prostą, na zakręty są szybcy kierowcy"
Waga auta to rzecz jedna a kierowcy i auta rzecz druga. Ja jestem lekki i auto ze mną waży tylko 70kg więcej niż samo niektórzy tutaj posiadają większą mase własną
Kreski generuje podobne, waga podobna, tylko skrzynie ma dłuższą więc podejrzewam że moja jedzie tak samo albo nawet lepiej
Muszę tam wpaść do Poznania
Dzięki, Przypominam że sam silnik jest bez kompletnie żadnych modyfikacji . Seryjne KLDE
Na Poznaniu byłem pierwszy raz i tak uważam że wyniki były niezłe jak na pierwszy raz na torze oraz nie do końca odpowiednie opony. W następnym roku będzie o wiele lepiej bo auto lepiej przygotowane.
Natomiast jak powiedziałem tak zrobiłem. Dzisiaj od rana mazda po raz kolejny odwiedziła rolki tym razem ecu sterującym był komp k8 z zielonej +det3. Wynik mocy minimalnie lepszy ale za to wykres momentu się poprawił, również nieduże wartości ale zbliżamy się wreszcie do serii
Piotr_ napisał(a):Jak już mówiłem, jeździłem wieloma kl-de i kl-ze i misiaka jeździła najlepiej z nich
Kreski generuje podobne, waga podobna, tylko skrzynie ma dłuższą więc podejrzewam że moja jedzie tak samo albo nawet lepiej
Piotr_ napisał(a):Co do Twojego mx-a szacun za pracę i zacne kreski
Dzięki, Przypominam że sam silnik jest bez kompletnie żadnych modyfikacji . Seryjne KLDE
Piotr_ napisał(a):Ale pamiętajmy "szybkie samochody są na prostą, na zakręty są szybcy kierowcy"
Na Poznaniu byłem pierwszy raz i tak uważam że wyniki były niezłe jak na pierwszy raz na torze oraz nie do końca odpowiednie opony. W następnym roku będzie o wiele lepiej bo auto lepiej przygotowane.
Natomiast jak powiedziałem tak zrobiłem. Dzisiaj od rana mazda po raz kolejny odwiedziła rolki tym razem ecu sterującym był komp k8 z zielonej +det3. Wynik mocy minimalnie lepszy ale za to wykres momentu się poprawił, również nieduże wartości ale zbliżamy się wreszcie do serii
Ostatnio edytowano 27 paź 2018, 22:54 przez marcinowozniako, łącznie edytowano 2 razy
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
kreski nawet ładne, ale moment w okolicach otwarcia VRISów jakiś z dołkami
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości