323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MIRU » 22 cze 2011, 22:46

piwo napisał(a):oraz dosc twardo amortyzatory
chyba w tym zestawie nie wystepuje taka regulacja <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Fasola » 22 cze 2011, 22:47

Im niżej tym twardziej, taka jest regulacja.
Fasola
 

Postprzez WysoL » 22 cze 2011, 23:02

Im twardziej tym szybciej auto sie bedzie rozkrecac <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 10:53
Posty: 798 (62/11)

Postprzez piwo » 23 cze 2011, 08:48

nie ma regulacji twardosci amortyzatorow?jest tylko wysokosci?lipka :( lepsze zestawy maja odzielna regulacje amortyzacji dobicia i odbicia.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MariuS » 23 cze 2011, 12:14

no nie ma, bo lepszy zestaw gwintu to koszt 4000zł,

moja wersja to FK Highsport i kosztowała połowę tego :)
Po założeniu sprawdzę odczucia jak się na tym będzie latało.

Chciałem jechać do Ryk a chyba nie pojadę ze względu na zmianę terminu półfinałów KIA Lotos Race :| ale działam jeszcze aby mnie przenieśli na inny termin, zobaczymy, bo przeleciałbym się efką na tym setupie po torze
Ostatnio edytowano 23 cze 2011, 12:16 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 23 cze 2011, 12:15

MariuS napisał(a):Po założeniu sprawdzę odczucia jak się na tym będzie latało.


Jazda jest ok, normalnie miód z benzyną, nie zapomnij tylko o tylnej rozpórce...
Fasola
 

Postprzez piwo » 23 cze 2011, 13:30

no ale za to do wyrazowa mozesz przyjechac poganiac sie na torze.rozporka tylna daje wiecej niz przednia. ciekaw jestem czy jak obnizysz auto czyli naciagniesz sprezyne wstepnie mocno czy auto bedzie podskakiwac jak pilka na wybojach.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MariuS » 23 cze 2011, 17:23

piwo napisał(a): czy auto bedzie podskakiwac jak pilka na wybojach.


sam jestem ciekaw <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 23 cze 2011, 22:32

Będzie, uwierz mi :D
Fasola
 

Postprzez MariuS » 24 cze 2011, 01:25

no więc przód już założony, skręcone tak że jest mniej więcej na palec reki prześwitu między nadkolem a oponą (a da się mocniej) i po przejechaniu 2km po drodze gruntowej i asfaltowej komfort resorowania wydaje się być lepszy niż na sprężynach, ale muszę torchę podnieść bo jazda na takiej glebie jest mało bezpieczna dla przedniej dokładki :]

jutro dalsze prace i może jakaś fotka

ale na prawdziwej glebie wygląda <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 24 cze 2011, 11:32

Nie zapomnij o geometrii, co za tym idzie zderzak przedni wek <diabełek>
Fasola
 

Postprzez MariuS » 24 cze 2011, 19:15

Fasola napisał(a):geometrii, co za tym idzie zderzak przedni wek


zastanawiałem się właśnie czy oda się bez tego :(


oto fotki :D
a1.jpg
a2.jpg
a3.jpg
a4.jpg



Więcej fotek jak ją wreszcie umyję :d Wleci kilka stickerów i torchę pomarańczy :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez weede » 24 cze 2011, 21:00

jest kosa!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 24 cze 2011, 21:06

to jest to co lubie,pare dokladek,felga i gleba, konkret <spoko>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez tomekV6 » 24 cze 2011, 22:07

Auto wymiata <serduszka> KL-ZE + pakiet MS + gwint = <spoko> do tego jeszcze ta felga...
A jak wrażenia z pierwszych jazd??
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez BLACK666PL » 24 cze 2011, 22:15

nie powiem jest pięknie :) :) ciekawe jak u mnie to wyjdzie <co?>
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Postprzez michaelB » 24 cze 2011, 22:52

Jest zaje... tak ma to wyglądać <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez lycon » 24 cze 2011, 22:55

Wygląda świetnie <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 19:45
Posty: 64
Auto: Mazda 323F BA V6

Postprzez Fasola » 24 cze 2011, 22:55

Gwintu Ci nie zazdroszczę, bo też mam. Zazdroszczę Ci stanu w jakim go masz <serduszka> wszystko można rączką kręcić. Zderzak niestety będziesz musiał zdjąć, bo sznureczek pomiarowy nie może niczego dotykać, u mnie lekko dotykał trawerzy tej mniejszej...
Ciekawi mnie kiedy urwiesz dokładkę :D
Fasola
 

Postprzez sewo » 24 cze 2011, 22:58

Prośbę mam skręć gwint na maxa do góry i daj fote :D Wszyscy glebią a ja bym chciał zobaczyć kozę :P
Co do dokładki to fakt. Na Poznańskich drogach jej dni są policzone ;) Teraz będziesz musiał uważać :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy