tekkenfan napisał(a):start z 3000, 1 i 2 czasem się ślizgło a przed końcem 400m odpuściłem
czytamy, czytamy i jeszcze raz czytamy Federale w tej pogodzie szału nie robią to raz, dwa nie były dogrzewane, udało się wstrzelić w chwilę wolnego pasa to pocisnąłem. Start był mientki tzn bez strzału tylko tak o sobie ruszyłem, a przed końcem odpuściłem. Co do wagi to pełny bak, jakieś narzędzia w bagażniku no i kierowniki 100 kylo hehe. Pomiar miał na celu jedynie dać jakiś obraz co jak to działa i tyle Z ciekawostek dziś zauważyłem że Federale zaczynają pękać tak jak lubią czyli w poprzek opony
U mnie podobnie jak niebyło goraca to na zwykłych kapciach z 3 tyś obr można zapomniej mieli na 1,2,3 biegu, ja jednak pomyśle o semi slicku albo profil albo markgum
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
tekkenfan napisał(a):Z ciekawostek dziś zauważyłem że Federale zaczynają pękać tak jak lubią czyli w poprzek opony
O! Moj ulubiony motyw ostatnich miesiecy podeslij mi fotki tych pekajacych prezerwatyw albo wrzuc tu na forum. Szarpie sie z importerem o reklamacje tego badziewia z tej wlasnie przyczyny.
podziękował, lampy oklejone folią oracal. Początkowo miało to być bardziej dla żartu ale efekt końcowy mi się mega podoba i z żalem będę ją zdzierał w styczniu przed przeglądem.
tekkenfan napisał(a):podziękował, lampy oklejone folią oracal. Początkowo miało to być bardziej dla żartu ale efekt końcowy mi się mega podoba i z żalem będę ją zdzierał w styczniu przed przeglądem.
Nie lampy, tylko zrob filmik 0-140 i bedzie wiadomo wszystko.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014 BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015 Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016 Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Zapewne jest deko gorzej, ale jakoś mi to nie robi bo w efkach zawsze było słabe oświetlenie. Jedyne czego się boję to miśków . Co do filmiku to miałem już kilka podejść ale albo gdzieś się coś uślizgło, albo za duży ruch i takie tam, tak więc obawiam się że na jakieś filmiki przyspieszenia od 0-x trzeba będzie poczekać do wakacji hehe.
Piekneś to uczynił cudeńka z tym autem. Bardzo gratuluję, chętnie bym posłuchał jak to chodzi. Zawsze podziwiam samozapracie ludzi, którym się chce poświęcać czas na takie ulepszenia. Zwłaszcza że efekty potem miłe dla niejednego oka. Pozdrawiam
tekkenfan napisał(a):Co do filmiku to miałem już kilka podejść ale albo gdzieś się coś uślizgło, albo za duży ruch i takie tam, tak więc obawiam się że na jakieś filmiki przyspieszenia od 0-x trzeba będzie poczekać do wakacji hehe.
Ja nagrywalem filmy przy -20 stopniowym mrozie i roznic w osiagach nie bylo. Porownujac zwykle opony oczywiscie. Wiec nie narzekajcie na zle warunki pogodowe.
mlody1921 napisał(a):Teraz filmik to jak wróżenie z kuli, przy takiej temp. asfaltu, deszczach, mgłach to gdzie on takcje złapie
Wrozenie z kuli to jest wtedy jakbym powiedzial ze masz 240km
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014 BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015 Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016 Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
z nowym rokiem będzie kilka zmian: – flansza kolektora idzie do splanowania bo trochę ją ściągneło przy spawaniu. – kożystając z okazji będzie nowy bandaż na kolektor – WG TurboWorksa okazał się być nienaprawialny a w związku z tym po konsultacjach wpadnie inny, a mianowicie TIAL łanabi 38mm, który jest na V-banda co znacząco ułatwi montaż/demontaż.
– Wpadną rozpórki górne które kupiłem od djakoba: pierwsze przymiarki: Jednak zanim zagości tam na stałe planuję ją przemalować na biało, co by pasowało do reszty
– Hamulce: Jest plan wrzucić heble z M6, niestety tylko na przód bo tylne zaciski nie pasują pod zwrotnice od KFa. Ciekawostką jest to że tylne zaciski są takie same w KFie jak i w BP, a przynajmniej wyglądają tak samo z zewnątrz oraz mocowanie jarzma ma ten sam rozstaw . Zna ktoś rozmiar tłoczka w tylnych zaciskach w KFie? W związku z powyższym zaczynam się zastanawiać czy przechodzić na 5 śrub czy kombinować z tarczą np. z MX5 i zostawić zacisk z KFa lub wrzucić zacisk z X9 (2 tłoczkowy). Problemem jest to że tarcza w X9 ma 28mm grubości a w KFie 22mm. Jest jakaś opcja żeby to pogodzić? ktoś coś?
– Na koniec najlepsze czyli zegary z Eunosa 100 (podziękowania dla trzydziecha który podesłał mi link do ogłoszenia) Kilka przewodów trzeba było przełożyć co by zegary działały tak jak trzeba ale jestem coraz bliżej. Polutowałem ścieżki od wskaźnika otwartych drzwi oraz rezerwy: trochę silvertape co by taśma się więcej nie łamała: Niestety wskaźnik otwartych drzwi dalej nie działa ale się nie poddaje Filmik z pierwszego uruchomienia: