323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Badyl » 4 kwi 2011, 16:48

MariuS napisał(a):Mam przewody do wymiany więc zobacze jak będzie po wymianie

W mojej na starych świecach wyszło 178, na nowych 202... Nie zwlekaj :)
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Grzesiu » 4 kwi 2011, 17:57

gratuluję odwagi za wjazd na taką... "Hamownię".. auto przy pomiarze wiązane.. do powietrza?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez sewo » 4 kwi 2011, 18:19

Mariusz wielkie dzięki za transport na zlot. Auto naprawdę jedzie i hamuje!
Heble z 6stki dają rade <spoko>
Co do hamowni to zdjęcie było robione gdy Pan z obsługi wjeżdżał autem na podest :)
Auta było solidnie zamocowane
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2247 (37/53)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez MariuS » 4 kwi 2011, 21:58

Grzesiu – no bez asekuracji bym się nie odważył :)

tak jak pisze Sewo, fota robiona przed



sewo napisał(a):Heble z 6stki dają rade <spoko>


tak naprawdę to dotarło się wszystko w drodze na zlot i na nim samym , naprawę jestem teraz ze skuteczności hamulcy zadowolony <jupi>


sewo napisał(a):Auto naprawdę jedzie


jedzie nie tak jak wcześniej , ale będziem działać aby było co najmniej jak do lutego a potem aby wyciągnąć więcej <spoko>
co cieszy to już ponad 3tys km za mną na nowym silniku i ile oliwy było tyle jest <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez KoKo » 4 kwi 2011, 21:59

No to powodzenia w ogarnianiu autka życze. Wygląda pięknie, wiem że będzie jechać coraz lepiej bo potencjał jeszcze jest i trzeba wykrzesać brakujące koniki. Pozdrawiam
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez MariuS » 13 kwi 2011, 22:20

zabieram się za wydech..

rury średnicy 2,25 czy 2,5" Co sądzicie?
a co do tłumików, to myślę na 3 tłumikach przelotowych, końcowy z pojedyncza końcówką okrągłą 10cm


będzie gut?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Fasola » 13 kwi 2011, 22:48

Chyba 2,5 będzie lepsze <diabełek>
Ostatnio edytowano 13 kwi 2011, 23:08 przez Fasola, łącznie edytowano 1 raz
Fasola
 

Postprzez ravo » 13 kwi 2011, 22:59

Może nie jestem specem ale 2,25 z dwoma przelotowymi to najlepsze wyjście w tych mocach
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MariuS » 13 kwi 2011, 23:02

doładowania na pewno nie będzie...

acha- szukam rozwiązania stosunkowo najcichszego, choć przelot to przelot, ale im cichszy tym lepszy, czekam na konkretne pomysły z konkretnymi produktami układanki najlepiej
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 13 kwi 2011, 23:05

konkretnie ? Eletec i już ja jestem bardzo zadowolony, Paweł ( tco ) chyba też bo i moce fajne i dźwięk super ( może trochę za głośno )
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Capazo » 13 kwi 2011, 23:12

ravo napisał(a): Eletec


Doklanie albo m-tech to 2 firmy ktore ci zrobia tlumik jaki chcesz. Marius zrob sobie 2,25 albo nawet 2,0 bo dla tych smiesznych ~ 200km wystarczy ja zrobilem blad i mam 2,25. 2 tlumiki wystarcza, bedzie cicho na wolnych <killer> zeby paly sie nie pluly:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez ricardo881 » 13 kwi 2011, 23:16

Czemu za duzy 2,25 mi sie wydaje ze jest w sam raz ja mam 2 tlumiki srodkowy i koncowy dla mnie bez wkladki to tylko na miasto bo glosno a na trase wkladam ta wkladke i jest ok ale czuc ze auto przymulone ja bym pakowal 2,25 pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez MariuS » 13 kwi 2011, 23:20

Jarek i weede mają chyba nawet 2,5".
Patrykowe ZE w BA tez chyba tyle miało.


Ja się skłaniam ku 2,25" + hmmm 2 przelotowe, a jak najlepiej pozbyć się tego metalicznego dźwięku po wywaleniu kata, mi on się nie podoba
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Jacek176 » 13 kwi 2011, 23:28

ravo napisał(a):konkretnie ? Eletec i już ja jestem bardzo zadowolony, Paweł ( tco ) chyba też bo i moce fajne i dźwięk super ( może trochę za głośno )

A ja nie jestem zadowolony z El-tec'a i wszystkim będę odradzał :P
Cena zupełnie nie adekwatna do jakości. Pominę już fakt, że mocy z tego żadnej mi nie przybyło no bo tego to chyba żadna firma "wydechowa" w Polsce nie zagwarantuje bo nikt nie umie liczyć wydechów w naszym kraju. Wydech miał być cały z nierdzewki natomiast po ok. 13 miesiącach przerdzewiał elastyczny łącznik. Okazało się, że gwarancja go nie obejmuje. Po następnych 18 miesiącach urwał się (tak, całkowicie się oderwał) wydech na kolanku za kolektorem wydechowym, puścił na spawie. I znowu trzeba było poprawiać. Także ja bym poszukał czegoś tańszego bo niestety płacąc duże pieniądze w El-tecu wcale nie mamy gwarancji że będzie dobrze zrobione.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez ricardo881 » 13 kwi 2011, 23:31

Ja na srodkowym rm motors i koncowym apexi n1 nie slysze tego dziwieku wydech go przyglusza nie ma dzwieku pustej rury :) takze nie masz sie raczej co przejmowac tym dzwiekiem i nie ma osby ktora by sie nie obejzala hehe na miescie dzwiek jak w scigaczu pzodro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez MariuS » 14 kwi 2011, 17:05

więc tak, duplexy mi się znudziły, tym bardziej że będę szedł bardziej ku typowemu jdm-owi.
Najbardziej w sensie wizualno-estetycznym podoba mi się taka opcja :

coś a la Apexi N1
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


i tu inne auto:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us




pod takim skosem chciałbym uniknąć montażu...
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Najlepiej gdybym miał konkretny tłumik i przypasowywał długość puchy, ale z kolei za krótka nie może być do tego silnika..
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez mlody1921 » 14 kwi 2011, 17:26

no no mi sie podoba jestem na TAK :) ale ogólnie im większa pucha tym cichszy, jak założysz malutka to może głowe urwać :/

Najfajniej to wygląda w srebrnej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez MariuS » 14 kwi 2011, 17:33

dokładnie, w srebrnej wygląda tak jak by mi się marzyło.

no właśnie, kwestia puchy, muszę zaraz zobaczyć ile tam miejsca

czy pucha 130x300mm z koncówwką 92mm . Czy to styknie do 2.5l?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ricardo881 » 14 kwi 2011, 19:36

Siema ja mam ten http://aukcjewp.wp.pl/tlumik-apexi-n1-s ... 68705.html i Capazo tez jak dla mnie narazie daje rade srednica tej mniejszej rury 2.5 cala idelanie wchodzi w rure 2.25 i cena tez nie jest jakas z kosmosu foto 1 wygrywa jak w Subarce grubo to wyglada pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez MariuS » 14 kwi 2011, 19:56

będę modził na styl właśnie taki jak na pierwszej fotce.

wogóle szukając tłumika na necie, natrafiłem na felgi które chciałem mieć w aucie, nawet trafiłem na foto czerwonej BA i to z pakietem MS, szkoda ze takie małe foto <serduszka>


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Mam nadzieję że kiedyś taka zagości
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy