MX-3 EC KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Jacol » 10 sty 2008, 20:16

brii napisał(a):No właśnie prawie nie deptałem ysz

Przy deptaniu spala 22l/100 :)
;)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez ravo » 10 sty 2008, 20:25

a mowicie, ze auto z turbo jest kosztowne :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 10 sty 2008, 20:32

krakusik mx-3 napisał(a):brii to jest wersja normalnej jazdy czy lekki bucik ?

Raczej delikatny klapek :(

ravo napisał(a):a mowicie, ze auto z turbo jest kosztowne

Ja taki nigdy nie twierdziłem :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Banior » 10 sty 2008, 22:03

brii ładne to spalanie :] ciekawe dlaczego czy to normalne spalanie KL-ZE, niezły smoczek lubi paliwko
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez brii » 10 sty 2008, 22:54

Ponoć normalne dla ZE
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Pyton162 » 10 sty 2008, 22:56

2.5l na miescie musi swoje wypić, nie ma zmiłuj sie
Pyton162
 

Postprzez brii » 10 sty 2008, 23:01

Średnio wychodzi 10 ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez bazyl wspaniały » 10 sty 2008, 23:05

Pyton162 napisał(a):2.5l na miescie musi swoje wypić, nie ma zmiłuj sie

nie zgodzę się, ale z drugiej strony Stalowa Wola to jak mniejsza dzielnica Warszawy, więc nie ma porównania. Mi na mieście pali poniżej 10l.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez brii » 11 sty 2008, 00:01

ZE chyba ze względu na program pali więcej, poza tym w mieście prawie wogóle nie używa się piątego biegu a wszystkie niższe są znacznie krótsze od tych z KL...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Sokool » 13 sty 2008, 15:49

Z ZE na pokładzie baaardzo fajnie jeździ, chociaż cudów nie ma ;)
A wczorajsza przejażdżka zweryfikowała moje podejście do poglądu co niektórych, że v6 nie da się jeździć wolno i spokojnie. Otóż da się. Tylko po co :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez bazyl wspaniały » 13 sty 2008, 21:40

Sokool napisał(a):Tylko po co

prawdę prawisz :]
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez brii » 13 sty 2008, 23:56

Kolejny "mod":
Kąt wyprzedzenia zapłonu zmieniony z 9* na 10,5* – efekt zauważalny: obroty biegu jałowego podskoczyły o około 300obr/min. Jeśli idzie o jazdę różnica żadna (przynajmniej niewyczuwalna)...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Sokool » 14 sty 2008, 00:11

brii napisał(a):Kąt wyprzedzenia zapłonu zmieniony z 9* na 10,5* – efekt zauważalny: obroty biegu jałowego podskoczyły o około 300obr/min. Jeśli idzie o jazdę różnica żadna (przynajmniej niewyczuwalna)...

Co to miało na celu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez brii » 14 sty 2008, 00:16

http://www.majer-tech.com.pl/ramki/spalanie11.htm
W teorii można podnieść w ten sposób moc <lol> A tak serio napewno da to więcej niż magnetyzer ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Sokool » 14 sty 2008, 00:19

brii napisał(a):W teorii można podnieść w ten sposób moc A tak serio napewno da to więcej niż magnetyzer

No dobra. Ale czym się kierowałeś zmieniając kąt? Bo też mogę sobie iść przekręcić trochę aparatem i stwierdzić że teoretycznie może być to i to, i że na pewno więcej to da jak magnetyzer, choinka zapachowa czy jeszcze niewiadomo co.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez brii » 14 sty 2008, 00:34

Magnetyzer nie daje nic (oprócz podniesienia masy), a kąt wyprzedzenia oddziałuje na silnik, więc napewno da więcej niż magnetyzer ;)
Sokool – zapoznaj się z artykułem który dałem i pomyśl co się zmienia przy większym kącie wyprzedzenia :) Ja to wziąłem na chłopski rozum i spróbowałem :)

Sokool napisał(a):Bo też mogę sobie iść przekręcić trochę aparatem i stwierdzić że teoretycznie może być to i to

Możesz :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Sokool » 14 sty 2008, 00:45

Mierzenie punktu maksymalnego ciśnienia na dowolnym silniku jest w praktyce nierealne i dlatego najbardziej optymalny kąt zapłonu dobiera się na hamowni (Dyna Tuning), poprzez taką regulację kąta wyprzedzenia zapłonu, aby osiągnąć największą przy danych obrotach i wciśnięciu pedału gazu moc silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez brii » 14 sty 2008, 00:48

Mazda zaleca 9-11 dla paliwa o liczbie oktanowej 95, więc przy dobrej jakości paliwa (większa liczba oktanów) można kąt przesunąć w stronę górnej granicy, co powinno coś dać (stukowego nie będzie, bo jest czujnik) :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Sokool » 14 sty 2008, 00:53

brii napisał(a):Mazda zaleca 9-11 dla paliwa o liczbie oktanowej 95, więc przy dobrej jakości paliwa (większa liczba oktanów) można kąt przesunąć w stronę górnej granicy, co powinno coś dać (stukowego nie będzie, bo jest czujnik)

Przynajmniej teoretycznie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez brii » 14 sty 2008, 00:55

Sokool napisał(a):Przynajmniej teoretycznie

Napisałem, że praktycznie jedyna zauważalna różnica to podniesie obrotów biegu jałowego (już skorygowne) ;)
Próba nic mnie nie kosztowała, więc postanowiłem spróbować :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy