Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez tomekV6 » 12 gru 2012, 23:24

Moim zdaniem może :( ale pewności nie mam :P
Świetny projekt <serduszka>
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez skowron201 » 22 gru 2012, 00:49

Fajny projekt, hamowany był?
skowron201
 

Postprzez MIRU » 22 gru 2012, 11:21

niet, jakoś nie miałem czasu :) pojadę jak juz będzie inny motor :)

edit...

det3 juz w domu :)
Obrazek

AFR zamówiony, zdecydowalem sie na AEM ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez krzysiek251189 » 15 mar 2013, 13:35

mam pytanko jaki przepływomierz zastosowałeś?
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez mlody1921 » 15 mar 2013, 16:28

Do czego przepływomierz ? jak latał na fmu to pewnie ori, a na det3 ma map sensor przepływka nie potrzebna :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez krzysiek251189 » 15 mar 2013, 17:29

na pierwszych zdjęciach z fmu widać :) podbna do millera
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez MIRU » 15 mar 2013, 18:07

Tak jak Młody napisał, na fmu był ori przed turbo teraz jest emulacja i smiga bez :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez krzysiek251189 » 15 mar 2013, 18:56

ok dzięki jakoś mi inaczej wyglądał :) pytam bo ja też mam zamiar uturbić KFa tyle, że w budzie CA
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez MIRU » 15 mar 2013, 19:18

jakby co mam fmu dobrej firmy na handel <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez krzysiek251189 » 15 mar 2013, 20:03

biore a ile wołasz??
mój temat narazie w poczekalni :(
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez Szyna » 16 mar 2013, 09:50

Takie pytania to na PW ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MIRU » 1 kwi 2013, 15:23

Żeby nie było ze tamat zamiera, cos tam wolna chwilką dłubie w nieogrzewanym garage :)
część "czarnej wdowy" wleciało tez do mojej padaki a mianowicie EDIS 6
tu jeszcze na drucie nie podpięte pod DET'a

aktualnie zostało przymocować jeszcze cewkę, mapka wstępna wklepana, iskra jak piorun <ok>
Obrazek
trigger w trakcie ustawiania...
Obrazek
a sondy jeszcze niet :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez kamilspider » 1 kwi 2013, 15:33

Ładnie i równo szumi <spoko>
Jakbym miał kasę, ciut większy garaż i kanał to też bym zaczął dłubać, żeby chociaż siedzieć głębiej w tym temacie i mieć radochę ;)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez MIRU » 1 kwi 2013, 22:42

kamilspider napisał(a):żeby chociaż siedzieć głębiej w tym temacie i mieć radochę ;)

polecam :) mega frajda jak się zrobi samemu i zaczyna to działac :)
Det3 fajna zabawka, zwlaszcza jak się ma silnik "do nauki" przeznaczony na straty <diabełek> ...poza tym support jest i sporo userów, którzy chętnie pomagają :) pozdro dla tekkenfana, waldiego, ralfiego2000, mariusa, capazo i młodego <piwo>
Launch control na seryjnym aparacie, na edisie podobno nie bangla <oczy> <oczy>
Ostatnio edytowano 7 kwi 2013, 13:39 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez weede » 2 kwi 2013, 11:08

dobrze to wygląda <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Szyna » 2 kwi 2013, 20:29

Allleee strzela <serduszka>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez MIRU » 22 cze 2013, 22:12

joł, po długich oczekiwaniach dotarła paka <faja>
Obrazek
i pytanko...czy sonde mozna w DP zamontowac ?? dodam ze odległosc od głowicy ponad 50cm...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez onyx » 22 cze 2013, 23:36

Przecież będziesz mierzył AFR a nie EGT ;) Odległość nie ma znaczenia. Równie dobrze mógłbyś ją założyć w końcówce tłumika i też by było dobrze. Nie zaobserwowałem różnicy pomiędzy odczytem sondy, która była zainstalowana w końcowkę tłumika a drugiej, która siedziała w tłumiku. Ja bym ją wsadził przed pierwszym tłumikiem – pewnie to wypadnie na wysokości grodzi. Za turbo nie instaluj bo może szybciej zakończyć swój żywot :P – wysoka temperatura.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez MIRU » 23 cze 2013, 01:34

onyx napisał(a):Odległość nie ma znaczenia

onyx napisał(a):Za turbo nie instaluj bo może szybciej zakończyć swój żywot

no własnie o to mi chodzi zeby nie padła od razu ale z drugiej strony DP w V6 nie jest mega blisko glowicy więc temp nie powinna byc zbyt wysoka dla sondy, tak mysle <oczy> <oczy> producent podaje
High exhaust temperatures (over 850C)
will shorten sensor life.
<co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Jacek176 » 23 cze 2013, 10:17

Innovate potrafi się przegrzewać i pluć błędami albo pokazywać wartości z kosmosu nawet w wolnossakach kiedy jest za blisko głowicy. W turbo myślę, że tym bardziej mogą być problemy. Ja swoją musiałem przesunąć jakiś metr od głowicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy