Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez radekkm » 15 wrz 2011, 18:32

mialem te federalki,kleily podobnie do yoko ad ale scianki zjechalem do drutow na 2.5bara w jeden dzien zawodow,
yoko ad08 robia


R15" – 185/55/15, 185/55 R 15
R15" – 195/50/15, 195/50 R 15
R15" – 195/55/15, 195/55 R 15
R15" – 205/50/15, 205/50 R 15

zamiast wstawiac suszarke pomysl moze o szperze,bo moc trzeba jeszcze przeniesc na asfalt <oczy>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 23 wrz 2011, 13:00

Jak narazie to jestem zdecydowany na te federalki. Ja po torze nie jeżdżę także powinny mi wystarczyć, a cena sporo niższa od AD08.
Szperę bardzo chętnie, szkoda tylko, że przy mojej skrzyni nie ma takiej możliwości <płacze>

A poza tym znowu zebrałem bęcki <płacze> tym razem od S4. Z rolki od 50 do 200km/h jakieś 3 długości auta. trzeba będzie chyba dmuchnąć Mazdę przez zimę żeby żadne GT4 czy S4 mnie już nie objeżdżały ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check. » 23 wrz 2011, 13:50

Jacek176 napisał(a):trzeba będzie chyba dmuchnąć Mazdę przez zimę żeby żadne GT4 czy S4 mnie już nie objeżdżały

żeby seryjne, a nie żadne .. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Jacek176 » 23 wrz 2011, 13:53

Ta Celica GT4, z którą się łapałem podobno jest sporo pomodzona
No ale generalnie tak. Wystarczy mi jak będę objeżdżał seryjne Audi S4 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check. » 23 wrz 2011, 14:08

zwłaszcza ze startu zatrzymanego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Jacek176 » 23 wrz 2011, 14:13

No podobno w seryjnym S4 nie da się strzlać ze sprzęgła przy starcie po sprzęgło odrazu powie papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 23 wrz 2011, 16:47

Dmuchaj dmuchaj :D mechanicznie czy palinowo :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Gib » 23 wrz 2011, 16:54

Chciałbym mieć 5,5 do setki bez strzelania ze sprzęgła :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 25 wrz 2011, 10:42

Ja po torze nie jeżdżę


ja tez nie,nie stac mnie :)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 25 wrz 2011, 14:00

No nareszcie coś drgnęło jeżeli chodzi o osiągi.
Przesunałem odcinkę na 8100, napompowałem koła 1.6 przód i 3.5 tył i dzisiaj kręciłem regularnie czasy poniżej 15.20 z prędkością końcową powyżej 94.5Mph (151.2km/h).
Rekord to 15.10 @ 95.3Mph (152.5km/h)
Wynik nie rzuca na kolana ale cieszę się, że jest chociaż trochę lepiej niż wcześniej. Do tej pory mój rekord (sprzed 2 lat) na tym g-techu to 15.25

Biegi zmieniałem tuż przed odcinką.
Patrząc na wykres niby nie ma sensu kręcić powyżej 7500 ale jak widać teoria bardzo rozmija się z praktyką.
Na tych oponach nie wdzę szans na zejście poniżej 15s ale na jakiś lepiej klejących nie powinno być z tym problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check. » 25 wrz 2011, 22:28

do złamania 15stki już nie wiele zostało :D fajnie to musi jeździć..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Gib » 26 wrz 2011, 20:09

Coś ostatnio twój kibic pisał o momencie na kołach im dłużej ciągniesz niższy bieg tym lepiej niezależnie od przebiegu krzywej momentu:)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 27 wrz 2011, 06:38

kibic nie mial na mysli ze zawsze niezaleznie od przebiegu momentu ale zazwyczaj. mozna latwo sobie powyliczac pola maksymalnego momentu na kolach w jakim zakresie obrotow sa najwyzsze na poszczegolnych biegach potem porownywac na poszczegolnych biegach i patrzec keidy sie oplaca zmieniac biegi.oczywiscie do tego potrzebny jest wykres mocy na kolach czyli ze stratami oraz przelozenia skrzyni biegow.zreszta zrobie moze dzis popoludniu taki wykresik dla jacka skrzyni i jego wykresu mocy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 27 wrz 2011, 16:00

Jeszcze taka ciekawostka. Mój stały "sparing partner" kupił teraz S4 i sprzedaje swoją Hondę:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1844544136

W niedziele pojechaliśmy ją pomierzyć moim G-techem na mój "odcinek testowy". Kolega wybebeszył Hondzie (łącznie z fotelem pasażera), opony napompował tak jak ja ostatnio i... kręcił czasy 14.90-15.22
Jego najlepszy czas jest lepszy od mojego ale w czasie wyścigów jest to praktycznie nie zauważalne i auta idą łeb w łeb. A te silniki Hondy w takiej specyfikacji mają od 190 do 210KM, do tego Honda ma szperę, procedurę startową i opony Pirelli P-zero nero, które podobno genialnie kleją.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check. » 27 wrz 2011, 16:17

znajomy w civic coupe 6gen 1100kg z silnikiem d16y7 ( seryjnie 105KM, zrobionym na ~150KM) na takim gtech'u robił czas 15.2 ) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez tekkenfan » 27 wrz 2011, 16:28

Czyli nie jest aż tak źle, a gtech pewnie Ci się rozregulował :P i teraz zawyża hehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez piwo » 27 wrz 2011, 17:56

szacun <faja>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Jacek176 » 27 wrz 2011, 17:57

check. napisał(a):znajomy w civic coupe 6gen 1100kg z silnikiem d16y7 ( seryjnie 105KM, zrobionym na ~150KM) na takim gtech'u robił czas 15.2 ) ;)

Tu na forum była seryjna 122-konna 323F GT, która robiła 15.4 :D
Poza tym ja mając 150KM też robiłem 15.2 <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check. » 27 wrz 2011, 18:08

dlatego czasy 15.2s dla civic 5gen 200KM wybebeszonego to straszna porażka :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Jacek176 » 27 wrz 2011, 18:14

Kolega mówił, że w jakis tajemniczy sposób przesunęła mu sie odcinka o jakieś 200-300obr. niżej i to dlatego.
Jak zmieniał biegi tak żeby nie wpaść na odcinkę to wypadał z VTECa po zmianie biegu.
Napisał już do strojenia.pl ale nie wiem czy mu odpowiedzieli.
Jak ogarnie tą odcinkę to pewnie pomierzymy ją jeszcze raz.
Ale i tak nie zmienia to faktu, że nasze auta na drodze "idą" tak samo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy