Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
Dzisiaj troche posmigałem juz z zegarami   
   
 
Doładowanie 0.1bara moze w peaku 0.15 i nie da rady więcej podciągnąc... Ciśnienie paliwa na listwie wzrasta gdzieś w okolice 4bary proporcjonalnie do boosta. Czyli fmu i pompa działa, tak mi się wydaje 
   Wg zamknięty  nie mam mowy o puszczaniu, suszara wczesnie wstaje ...Więc co nie halo ze taki słaby boost
 Wg zamknięty  nie mam mowy o puszczaniu, suszara wczesnie wstaje ...Więc co nie halo ze taki słaby boost  Zbyt grube rury kolektora
 Zbyt grube rury kolektora  A moze przez to ze lopatki wirnika turbiny trochę podtarte przez co spaliny zamiast napędzac uciekają bokiem
 A moze przez to ze lopatki wirnika turbiny trochę podtarte przez co spaliny zamiast napędzac uciekają bokiem  

			
			
		Doładowanie 0.1bara moze w peaku 0.15 i nie da rady więcej podciągnąc... Ciśnienie paliwa na listwie wzrasta gdzieś w okolice 4bary proporcjonalnie do boosta. Czyli fmu i pompa działa, tak mi się wydaje
 
   Wg zamknięty  nie mam mowy o puszczaniu, suszara wczesnie wstaje ...Więc co nie halo ze taki słaby boost
 Wg zamknięty  nie mam mowy o puszczaniu, suszara wczesnie wstaje ...Więc co nie halo ze taki słaby boost 
jak masz podpiety waz west geta|? moze sie zawiesil w pozycji otwartej?
			
			Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. 
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
		https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Teraz jest na styk tzn klapka dolega do muszli ale dźwignia aktuatora nachodzi swobodnie na ten bolczyk   może jutro skręcę mocniej tak aby napiąc troche bardziej spręzynę aktuatora
 może jutro skręcę mocniej tak aby napiąc troche bardziej spręzynę aktuatora  
btw a co z zapłonem opóźnić deczko czy na seryjnych ustawieniach
 opóźnić deczko czy na seryjnych ustawieniach 
			
			
		btw a co z zapłonem
Zostaw na razie seryjny, skoro i tak ledwo 0,2 bara pompuje :/ Wedlug mnie te lopatki strony goracej beda przyczyna... :/ Jesli Wg jest zamkniete.  Natomiast Srednica rur dolotowyc/ wydechowych absolutnie nie ma tutaj znaczneia. Wez  moze sprawdz na postoju przygazuj go i zobacz czy sztanga od WG od razu sie otwiera, czy jeszcze nie... Ale kurde telopatki tak przytarte, z 1mm maja zjechany ;/
			
			
		
 
- Od: 24 gru 2011, 23:35
- Posty: 40
- Auto: 323F BA 1.8 BP
ralfi2000 napisał(a):Wez moze sprawdz na postoju przygazuj go i zobacz czy sztanga od WG od razu sie otwiera
WG w ogóle uchyli się jak silnik będzie bez obciążenia? U mnie co najwyżej bov delikatnie głośniej syknie...
nie uchyli. chyba ze to jakas mega mala turbina ale nie sadze. co do lopatek to raczej wykluczylbym taka mozliwosc. jezdizlem z bardziej zajezdzona (lopatki zryte ostro, luzy starszne ) a pompoiwala spokojnie 1 bara. tutaj moze zamiast maskymalengo boosta 1,6 osiagniesz 1,5 i tyle sie zmieni. opcji jest kilka. zle podlaczony czujnik doladowania; nieszczelnosc w dolocie za ickiem ( ucieka bokiem a nie do kolektora dolotowego stad czujnik pokazuje tylko 0,2 a turbina pompuje maksimum co moze bo west gate nigsdy sie nie otworzy jesli powietrze ucieka bokiem),; trzy nie trzyma west gate.
			
			Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. 
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
		https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):nie uchyli. chyba ze to jakas mega mala turbina ale nie sadze. co do lopatek to raczej wykluczylbym taka mozliwosc. jezdizlem z bardziej zajezdzona (lopatki zryte ostro, luzy starszne ) a pompoiwala spokojnie 1 bara. tutaj moze zamiast maskymalengo boosta 1,6 osiagniesz 1,5 i tyle sie zmieni. opcji jest kilka. zle podlaczony czujnik doladowania; nieszczelnosc w dolocie za ickiem ( ucieka bokiem a nie do kolektora dolotowego stad czujnik pokazuje tylko 0,2 a turbina pompuje maksimum co moze bo west gate nigsdy sie nie otworzy jesli powietrze ucieka bokiem),; trzy nie trzyma west gate.
 
 Nawet w dieselach małej pojemności, gdzie większość sprężarek jest wielkości pięści, nie ma opcji aby się uchylił. Sprawdź to o czym mówi Piwo
Dzisiaj miałem chwilkę i odpiąłem węzyk wg   nabiło na 0.4 ... Więc  skręciłem wg na maxa no i teraz niby daje te planowane 0.3 ,resztę posprawdzam niebawem. Dzięki za wskazówki
  nabiło na 0.4 ... Więc  skręciłem wg na maxa no i teraz niby daje te planowane 0.3 ,resztę posprawdzam niebawem. Dzięki za wskazówki   
 
no i slaby filmik jak teraz pompuje 
 
Przy okazji wyszedł jeszcze niechciany gratis pt aparat...Cos przerywa pod boostem i bez
			
			
				no i slaby filmik jak teraz pompuje
Przy okazji wyszedł jeszcze niechciany gratis pt aparat...Cos przerywa pod boostem i bez

Ostatnio edytowano 19 kwi 2012, 15:52 przez MIRU, łącznie edytowano 10 razy
					
				
			
		MIRU napisał(a):Przy okazji wyszedł jeszcze niechciany gratis pt aparat...Cos przerywa pod boostem i bez
No to teraz sprawdź przewody, świece i kable, kopułkę i palec. Zapłon przy doładowaniu musisz mieć ogarnięty
nie uchyli. chyba ze to jakas mega mala turbina ale nie sadze
Mialem tutaj raczej na mysli to, ze cos nie tak moze byc z WG i wlasnie za szybko uchyli .
Ale jak nie uchyla to spoko, I dobrze, pompuje ladnie poki co wystarczy, na moje jednak te lopatki sa powodem niedomoagan z cisnieniem, skoro z zupelnie odpietym podcisnieniem pompuje tylko 0,4. Bo montaz jak i wykonanie dosyc staranne wiec nie sadze zeby gdzies cos uciekalo... ;]
 
- Od: 24 gru 2011, 23:35
- Posty: 40
- Auto: 323F BA 1.8 BP
onyx napisał(a):No to teraz sprawdź przewody, świece i kable, kopułkę i palec. Zapłon przy doładowaniu musisz mieć ogarnięty
Eh te aparaty, zainwestuj w edisa.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
		BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
onyx napisał(a):No to teraz sprawdź przewody, świece i kable, kopułkę i palec. Zapłon przy doładowaniu musisz mieć ogarnięty
swieczki kupiłem nowe denso made in japan...przerywało zmieniłem na stare ngk to samo
 aparat przerobiony na zew cewkę i właśnie podejrzany to kabel łaczący
 aparat przerobiony na zew cewkę i właśnie podejrzany to kabel łaczący  ralfi2000 napisał(a):... Bo montaz jak i wykonanie dosyc staranne wiec nie sadze zeby gdzies cos uciekalo... ;]
Capazo napisał(a):Eh te aparaty, zainwestuj w edisa.
przyjdzie i na niego czas tylko że razem z 2.5v6

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości










