323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MariuS » 11 gru 2010, 02:06

Majki88 napisał(a):wytrzyma docisk od kf c


mam sprzęgło dedykowane do kl-a


nowy motor już w aucie :) . trzeba było trochę zliftingować tylko rozpórkę przednią aby weszła na swoje miejsce... poza tym mechanicznie wszystko poszło ok


wylądował nowy przegub wewnętrzny prawy i nowy zewnętrzny lewy, nowy olej w skrzyni. Niedługo pierwsze uruchomienie
Ostatnio edytowano 11 gru 2010, 02:10 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez TR4PSTAR » 11 gru 2010, 14:55

No no Mariusz wielkie gratki :D Będzie kolejne KL-ZE w BA :)

Wrzucaj fotki zamontowanego silnika :]
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Capazo » 12 gru 2010, 00:29

Mariusz szybko szybko bo juz sie nie moge doczekac jak dasz mi sie przejechac no i trzeba bedzie sie ustawic:D:D. Wielkie gratki!! Bedzie szybko i ladnie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 12 gru 2010, 19:33

mariusz_sti napisał(a):nowy przegub wewnętrzny prawy



...a gdzie Ty kupiles sam "nowy" przegub wewnetrzny do BA KF ? Taka ciekawosc...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez ADHD » 12 gru 2010, 21:32

Fajnie się dzieje. Będzie wyglądała i do tego jechała <spoko>
Odnośnie kół to bym się zastanawiał. Teraz auto jak i koła mają taką "spójność", że ciężko będzie o lepsze dopasowanie. Jeżeli ma być bardziej JDM to wtedy zrozumiem. Inaczej nie widzę sensu wydawania pieniędzy dla innego "napisu".
Oby nadal była moim nr 1 wśród BA na forum.
pozdro
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez MariuS » 12 gru 2010, 23:51

xXx napisał(a):
mariusz_sti napisał(a):nowy przegub wewnętrzny prawy



...a gdzie Ty kupiles sam "nowy" przegub wewnetrzny do BA KF ? Taka ciekawosc...



w sklepie w którym się zaopatruję, 250zł... 24 i 28 zębów


auto już po pierwszej jeździe :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez piotrek159 » 13 gru 2010, 00:26

i jak tam :D ?? moze wrzuc filmik jak to teraz pracuje ladnie :D ;]
gratuluje pieknosci <spoko>
jakbys sie jeszcze na PW pochwalil ile Cie calosc wyniosla;] hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2007, 23:50
Posty: 153
Skąd: Ś L Ą S K
Auto: 1,6 16v (BG) LPG

Postprzez xXx » 13 gru 2010, 12:18

...podaj jakis numer katalogowy oraz firme tego wynalazku, oczywiscie mowa o przegubie wewnętrznym...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez MariuS » 13 gru 2010, 18:37

ile płacisz za te poufne informacje?? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez D@m$on » 13 gru 2010, 18:46

No no Mariusz teraz to 50% do respectu :D
Pokaż jakieś foto :P
Malujesz na jakieś kolory silnik czy seria? <rotfl>
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez konrad278 » 13 gru 2010, 18:58

Stawiam że mariusz mówi o zewnętrznym;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez MariuS » 13 gru 2010, 19:53

nie, mówię o wewnętrznym ;P :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MariuS » 13 gru 2010, 19:54

D@m$on napisał(a):Pokaż jakieś foto :P
Malujesz na jakieś kolory silnik czy seria? <rotfl>


będzie malowane, ale później...
zdjęcia będą jak kiedyś zrobię, bo nie mam czym

Vris-y załączają się u mnie przy 4 i 5tys obr/min
od dołu jest nieźle, ale pow 6tys obr/min brakuje vervy, komp z kf-a nie wyrabia

kolektory z mx-6 weszły na styk, przy kacie trzeba było trochę zmodować, finalnie kat. wywalony
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez weede » 13 gru 2010, 21:02

jaki stan motoru?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez soul » 13 gru 2010, 23:35

rozumiem ze wtryskiwacze z KLZE? nie można więc zrobić takiego myku zanim sie auta porządnie nie wystroi to: zapodać regulator ciśnienia paliwa, dowalić ciśnienia tak zeby podczas jazdy w Closed Loop (wyzsze cisnienie paliwa ECU zdjelo by za pomocą sondy i skrocilo czas wtrysku) korekty jeszcze mieściły się w zakresie adaptacji ECU, i może wtedy była by szansa ze przy WOT (Open Loop)(gdzie czasy lecą sztywno po mapach z ECU – wyzsze cisnenie paliwa – wiecej paliwka) jako tako by dawało rade.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez MariuS » 13 gru 2010, 23:54

weede napisał(a):jaki stan motoru?


hmm za mało przejechane, stanowczo za mało, ale nie kopci, równo pracuje, oby tak zostało, i oby apetyt n oliwę był ograniczony


zobaczymy, po jeźdize testowej nawet na komie z kf-a jest wielka różnica klze vs KF, wreszcie to od dołu idzie... teraz będzie trochę stało raczej i czekało na pomysły co robić z elektroniką od silnika.


Dziś nawaliło śniegu wiec nie polatałem sobie :/
Ale sound jest naprawdę naprawde extra jak dla mnie, nie myślałem nawet że KLZE może aż o tyle inaczej i lepiej brzmieć w porównaniu z Kf-em który i tak wydawał nie najgorszy dźwięk .
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Hazu » 14 gru 2010, 00:42

mariusz_sti napisał(a):eraz będzie trochę stało raczej i czekało na pomysły co robić z elektroniką od silnika.

Sterownik od Kl-ki z xedosa 9 nie dałby rady temu silnikowi w tym samochodzie?
Zawsze to lepiej niż sterownik od KF

mariusz_sti napisał(a):Ale sound jest naprawdę naprawde extra jak dla mnie, nie myślałem nawet że KLZE może aż o tyle inaczej i lepiej brzmieć w porównaniu z Kf-em który i tak wydawał nie najgorszy dźwięk .


Samo usunięcie katalizatora się do tego przyczyniło,
ale i u mnie, mimo ze jednak katalizator po skróceni tłumika pozostał,
z wydechu przy odpuszczaniu gazu wydobywa się charakterystyczny gwizd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez MariuS » 14 gru 2010, 21:44

oto foty nowgo motoru pod maską, tylko nie czepiać się do czystości i malowania silnika <lol>

Z czasem pod maska zrobi się czyściej i ładniej, na razie priorytetem był montaż motoru i odpalenie, czas na kosmetykę będzie potem :]

przejechane koło 60km, więcej nie jeżdżę, mazda stoi w garażu i czeka na lepsza pogodę i chyba będzie "świnka" i strojenie

Po 60km ubytku oliwy (5W40 Mobil) nie widać <lol>

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


jak uporam się z optymalnym składem mieszanki to zabieram się za wydajniejszymi heblami, albo renowacja tych ori albo SWAP z M6
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Josh » 14 gru 2010, 22:29

Gratki <spoko>
Zrobiło się ciasno :D
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Xtof
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 13 maja 2008, 11:29
Posty: 1118 (14/26)
Skąd: Poznań
Auto: Rodzinne

Postprzez Artiks » 15 gru 2010, 11:53

Elegancko <czarodziej> W końcu będzie jeździć tak, jak wygląda <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy