Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Piotr_ » 14 lip 2015, 21:20

Co post coraz lepiej, niech to się nie kończy <diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Eklerek323f » 14 lip 2015, 21:43

Brak słów panie coś Ty z ta BaGieta zrobił, pozazdrościć projektu i pogratulować tylko można, trzymam kciuki za kolejne mody, czuje, że przed Rykami pęknie 400 na miękko

ps.
wykres z hamowni dałes 2x ten sam
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez tekkenfan » 15 lip 2015, 02:56

Faktycznie, już poprawione.
No i po testach. udało się nawet wrócić o własnych siłach, ale szczerze powiedziawszy spodziewałem się czegoś więcej. Z drugiej strony nawierzchnia było średnia no i było już późno/chłodno więc może to jest wina, braku trakcji, bo Hoosiery zostawiały srogie ślady kół, a po rozgrzaniu przyklejały się do ręki więc nie coś było nie tak.
Waldii i Jacek coś tam kręcili w przerwach między czyszczeniem opon z piasku i polewaniem wody za co dzięki wielkie, bo samemu byłoby ciężko.
Dodatkowo uruchomiony został FlatShift i w końcu po przepince na 2ke auto idzie dalej pełnym ogniem <diabełek> . Jest to jeszcze do dopracowania ale potencjał jest. Teraz muszę się trochę dokoksować i w niedzielę na Night Power na dajtki :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez zemoj » 15 lip 2015, 08:04

Pozostaje się pokłonić <uklon>
Takiego niesłabnącego zapału do pracy i nieustannego progresu w wynikach nie ma chyba żaden projekt w tym klubie.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Bo_Lo » 15 lip 2015, 09:28

Ciekawe kiedy zaczniesz zostawiać ślady jak Marty MC'Fly hahaha
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4382 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez weede » 15 lip 2015, 09:38

tekkenfan napisał(a):niedzielę na Night Power na dajtki :D

w sobote :) ja też jestem zapisany ale łożyska od kompresora anichilowały i nie wiem czy dam rade...
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez jackkpl » 15 lip 2015, 10:14

Wrzucaj wykresik :).
A tutaj pare przejazdow czerwonego kur wiszcze:


Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Szyna » 15 lip 2015, 19:16

Mam nadzieje że będziesz w Rykach :D A za resztę to <prosze>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3366 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez tekkenfan » 15 lip 2015, 22:49

Kurde mam zamiar się pojawić ale szczerze powiedziawszy to przeraża mnie trasa, bo to pewnie mniej niż 8 godzin nie będzie :/ (pomijając koszty paliwa)

A tym czasem dla rozweselenia:
Obrazek

Waldii już nie używa to szkoda żeby się kurzyło <diabełek>

Filmiki od Waldiego z wczorajszych testów;
Rozgrzewanie:


Przejazd:




Powyższe filmiki były już chyba z powietrzem w oponach spuszczonym na 0,8bara. Zaczynaliśmy na 1.8 i zostawiało kilkumetrowe ślady hehe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Piotrek_154 » 15 lip 2015, 23:19

Widzę kolego, że jest gruuubo i będzie jeszcze gruubiej <czarodziej> <wow> <prosze> <uklon>
Graty samozaparcia, pasji i powodzenia w dalszym modzeniu. <spoko> Mam nadzieję, że będziesz w Rykach.
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
Moderator EC/NM
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 12 lip 2014, 15:21
Posty: 865 (39/14)
Skąd: Łódź
Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE

Postprzez sony551 » 16 lip 2015, 19:08

Wesoło to już jest :)

Chyba trochę za dużo paliwa ma pod końcem obrotów bo wali na czarno :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez Fiveopac » 16 lip 2015, 20:14

Jaram sie :D Juz w sobote sie widzimy, jesli startujesz w klasie open to rezerwuje z toba kreskę, dostac baty od takiego zapierdalaka to zaszczyt <spoko>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez tekkenfan » 16 lip 2015, 23:33

Zapisałem się tylko do FWD bo nie byłem pewny czy auto dożyje do soboty hehe.
Muszę skrobnąć maila czy da radę się dopisać do Open w takim razie

sony551 napisał(a):Chyba trochę za dużo paliwa ma pod końcem obrotów bo wali na czarno :D

co gdzie?

Próbowałem dowalić boostu ale sprężynki są za słabe, a drugi WG to chinol i nie mam sprężynki, a chcę uniknąć sytuacji że będą różne sprężynki w WG. Tak wiec dupa zostaje tylko 1.6 bara.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Bo_Lo » 16 lip 2015, 23:56

Ladne mi "tylko" chopoki w subarakach jarają się jak maja 1.2 i zwieracze im puszczają w trosce o panewki :D

Dopisano 16 lip 2015 23:56:

Ladne mi "tylko" chopoki w subarakach jarają się jak maja 1.2 i zwieracze im puszczają w trosce o panewki :D
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4382 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez tekkenfan » 17 lip 2015, 00:25

hehe, miało być mocno na NightPower bo z tą samą mocą będzie ciężko zbliżyć się do czasów z piły, no ale zobaczymy co będzie i ile daje FS (o ile uda się dobrze wbijać bieg i pozbędę się odruchu cofania nogi z gazu :D)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Piotr_ » 17 lip 2015, 06:28

tekkenfan napisał(a):pozbędę się odruchu cofania nogi z gazu

XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez tekkenfan » 17 lip 2015, 15:34

No to zapisałem się do Open więc będzie się działo :D.

A tymczasem jako że z mocą nie poszaleję postanowiłem coś zrobić z temperaturą w dolocie. Jako że ICek był w większości przypadków zimny a temperatura w dolocie było 40stopni, zauważyłem że winna była rura pomiędzy ICkiem a ssakiem, więc wydziergałem dzisiaj ściankę co by ją odgrodzić od powietrza przelatującego przez chłodnicę:
Obrazek

Obrazek

Dodatkowo wrzuciłem spirorurę co by filtr dostawał więcej powietrza:
Obrazek
Ostatnio edytowano 17 lip 2015, 16:00 przez tekkenfan, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez jackkpl » 17 lip 2015, 15:47

z czego ta przegroda wykonana? Spawales cos, czy tylko giales?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez tekkenfan » 17 lip 2015, 15:55

stal w ocynku 1,5mm jak dobrze pamięam. Wiadomo alu byłoby lepsze ale tylko takie coś miałem pod ręką. Co do wykonania to gięte i spawane :D

Dopisano 17 lip 2015 18:06:

Testy odbyte i jak na moje jest bajka. Na początku myślałem że czujnik temperatury się zepsół hahaha.
Stojąc w korkach temperatura w dolocie rośnie do 35-40 stopni ale jak tylko ruszę to dosyć szybko się schładza do 30, a później trochę wolniej do 25 więc jest gites.
Nawet na czucie po otwarciu maski rura jest zimna, a ścianka ciepła więc przejmuje cały żar z chłodnicy :D.
Zobaczymy co to da :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez check. » 18 lip 2015, 20:32

Z ciekawości, czemu jeździłeś w Pile w dragu, nie street ? Co wyklucza Mazdę do jazdy w street ? Czasy na 1/4 rewelacja. Trzymam kciuki za 11.xs :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy