Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 5 lis 2012, 11:29

Miałem własnie pisać CA18det to nie SR :D

Wiec mam rozumieć że jeżeli będą ryki to jesteśmy umówieni na ćwiartke pod każdym znaczeniem tego słowa
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Piotr_ » 5 lis 2012, 14:43

coś mi podpowiada że będzie GRUUBBOOOOO i nie jedno turbo dostanie zadyszki :> <diabełek> <diabełek> :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez mlody1921 » 5 lis 2012, 15:23

Tak jeśli jedne i drugie sa wysokoomowe i musza być side feed, niewiem jak Det-3 ale w SA jak zmienisz wtryski to zmieniasz regfuel i jazda bez zbednych przerabiań mapy

wieksze to

sr20det
subaru niewiem które
rb25det



Ale spokojnie, deszcz pada wiec ochłońcie, poczekajmy aż zacznie klepać te KLturbo :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 5 lis 2012, 21:30

onyx napisał(a):Nie ma problemu, choć lepsza opcją będzie przełożenie całych wtyczek z auta X pod nowe wtryski – unikniesz kaleczenia wiązki.


Tak tez chce zrobic.

mlody1921 napisał(a):Tak jeśli jedne i drugie sa wysokoomowe i musza być side feed, niewiem jak Det-3 ale w SA jak zmienisz wtryski to zmieniasz regfuel i jazda bez zbednych przerabiań mapy


Przy moich modach zmiana mapy bedzie niezbedna

XED napisał(a):coś mi podpowiada że będzie GRUUBBOOOOO i nie jedno turbo dostanie zadyszki :> <diabełek> <diabełek> :D


Jak $$ to BG
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 5 lis 2012, 21:39

To może ja inaczej zapytam :P Jaki będzie stopień sprężania? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Szyna » 5 lis 2012, 22:04

Zostaje NA :D Tosz to czysta przyjemność sklepać jakieś Turbo :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3351 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Neonixos666 » 5 lis 2012, 22:06

Szyna napisał(a):Zostaje NA :D Tosz to czysta przyjemność sklepać jakieś Turbo :P


ale 90 konne turbo diesle się nie liczą <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez onyx » 5 lis 2012, 22:06

To wiadoma sprawa :P Jaki będzie CR?? :P Powyżej 12 <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 5 lis 2012, 22:37

onyx napisał(a):To wiadoma sprawa :P Jaki będzie CR?? :P Powyżej 12 <czarodziej>


oj tam oj tam ty odrazu bys chcial wszystko wiedziec. BTW poszlo PW
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez weede » 5 lis 2012, 23:43

swoja droga jak to jest, ze jak w seri KL jest 220 i raczej z paliwem nie ma problemow, to przy 280cc masz 70% wydajnosci?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 6 lis 2012, 08:38

280x70%=196
w zaleznosci od cisnienia na listwie moze byc calkiem podobnie do serii. widac u kapejzona napelnianie bylo kiepskie w stosunku do serii i nie bylo za duzego zapotrzebowania na paliwo, albo seria 220 tez jest z naddatkiem jakims tam, albo stroil na wysoki afr :).
a tak na prawde lepiej operowac czasem wtrysku w ms niz % bo co one mowia?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4766 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez mlody1921 » 6 lis 2012, 16:15

Ale będziesz chciał wystartować z Turbo albo SC KL?? Nie będziesz sie bał :P
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez MariuS » 6 lis 2012, 17:10

niech najpierw złoży furmankę, objadę go Uno to będzie startował z KL-ami dołądowanymi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 6 lis 2012, 18:04

MariuS napisał(a):niech najpierw złoży furmankę, objadę go Uno to będzie startował z KL-ami dołądowanymi.


Dokładnie w tym roku nie nastawiam się na bicie rekordów na 1/4 bo nie wydole z kasa. Trzeba szperunek zakupic, grube staby, heble 320mm ogarnac, a to wszytsko w tysiacach leci. Jest problem z tłokami, pasuja od hayabusy 1300, ale denka maja takie jak w kl-ze wiec CR zostanie na poziomie 10:1. Firma wossner zrobi mi tłoki na zamowienie, ale cena uwaga! ponad 5k za 6 szt. A nigdzie wiecej nie moge dostac. Srednica tloka nad wymiar to 84,5 max 85 a Stroke 74,2. I własnie pytanie do Was co to znaczy Stroke i na co ma wpływ. ??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez konrad278 » 6 lis 2012, 18:57

MariuS napisał(a):niech najpierw złoży furmankę, objadę go Uno to będzie startował z KL-ami dołądowanymi.

Marius ale Ty masz Uno Fire!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez janiszzz_mx3 » 6 lis 2012, 20:43

Bore to średnica a stroke to skok tłoka.
Nie taniej dopasować kuty tłok z popularnego autka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez onyx » 6 lis 2012, 21:26

janiszzz_mx3 napisał(a):Bore to średnica a stroke to skok tłoka.

dokładnie <spoko>


janiszzz_mx3 napisał(a):Nie taniej dopasować kuty tłok z popularnego autka?


To nie będzie prosta sprawa ;) Średnica sworznia musi być ta sama, w przeciwnym razie rzeźba z korbami albo z tłokami i sworzniami. Podobnie w przypadku średnicy wału. Wkładając spory $$ w budowę wolałbym to zrobić sprawdzonych gratach i takich jak powinny być – mam na myśli przewidziane do tego silnika.

Capazo napisał(a):Jest problem z tłokami, pasuja od hayabusy 1300, ale denka maja takie jak w kl-ze wiec CR zostanie na poziomie 10:1


Widzę, że link Ci się spodobał :D Zawsze można trochę łeb i blok zjechać do żądanego poziomu CR. Problem się pojawi z ustawieniem rozrządu – chyba, że wjadą regulowane kółka na wałki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Szyna » 6 lis 2012, 22:13

Przecież mówiłeś ze ktoś ma tłoki do KL-ZE :>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3351 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez weede » 6 lis 2012, 22:15

grubo idziesz :D gdzie mam kliknąć lubie to ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 6 lis 2012, 22:50

Szyna napisał(a):Przecież mówiłeś ze ktoś ma tłoki do KL-ZE :>


CR będzie zbyt mały :P Mateusz go big <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy