323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MariuS » 9 sty 2011, 11:46

Capazo napisał(a):Apexi:D


Na Apexi mnie nie stać ;P Ale pokazuj o czym myślisz

przeglądałem te co niby a la Apexi z allegro, są tylko WM Sport, jak głośne one są??
W ostateczności zrobię tak, że zamienię końcówki u mnie na okrągłe i schowam bardziej pod zderzak i w górę i w głąb zderzaka
Ostatnio edytowano 16 sty 2011, 23:48 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Lukas007 » 9 sty 2011, 21:33

W stylu Apex'i jest tez tłumik firmy RM-MOTORS. Ja własnie zamierzam taki kupić, opinie o nim czytałem dość pozytywne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jaaco » 9 sty 2011, 23:36

Replika apexi i to koniecznie skierowana do góry pod skosem <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Grzesiu » 9 sty 2011, 23:39

jaaco napisał(a): i to koniecznie skierowana do góry pod skosem


żeby Ci się doskonale woda do wydechu lała i wszystko co tylko popadnie..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez MariuS » 9 sty 2011, 23:49

zrobię albo RM Motorsport mini a la Apexi

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


albo obecny wydech przejdzie lift. Bo dźwięk jest ok, ale jak go kupiłem tak już został, więc muszę go trochę po swojemu zrobić i ładniej wkomponować
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Szymon » 9 sty 2011, 23:51

ja Cię... to miota arbuzami?!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez MariuS » 10 sty 2011, 00:10

Zyg napisał(a):ja Cię... to miota arbuzami?!


nie no... zdjęcie źle oddaje wymiary


WYMIARY :

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 40CM

DŁUGOŚĆ PUSZKI 25CM

ŚREDNICA PUSZKI 110MM

ŚREDNICA KOŃCÓWKI 90MM

ŚREDNICA RURY DOLOTOWEJ 50MM
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Szymon » 10 sty 2011, 00:15

Obrazek

:P

na zdjęciu wygląda hm.. na duży kaliber :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez Bandit » 10 sty 2011, 10:31

Na obu zdjęciach jest rura dużego kalibru :D na twoim zdjęciu Zygu jest ręczny granatnik przeciwpancerny RG-ppanc, prod. radzieckiej, znany bardziej pod nazwą RPG-7 (w slangu wojskowym nazywany RGrurą), do dzisiaj używany we wszystkich armiach byłego Układu Warszawskiego, broń na grubego zwierza :D ale OT zasiałem

Tłumik wyborny, bardzo mi się podoba, szkodaże do diesla z wtdechem nie poszaleje bo sam chętnie bym go sobie założył, gratuluję wyboru, dzwięk pewnie powala <serduszka>
Ostatnio edytowano 10 sty 2011, 10:43 przez Bandit, łącznie edytowano 1 raz
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez mlody1921 » 10 sty 2011, 10:32

Może mi sie wydaje, ale przy tak niewielkich wymiarach końcowego przelotowego tłumika będzie bardzo głośno, u siebie w KLDE mam zamiast kata przelotowy, środkowy przelotowy i końcowy w ten deseń ale ciut większy z silencerem, i jak sie jedzie z silencerem nie jest źle choć na dluższej trasie męczy, a bez niego urywa głowe i psy sie chcą o bude pozabijać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez kiepaz » 10 sty 2011, 12:16

Mariusz ja to Ci mogę powiedzieć że z Mini z RM nie wytrzymasz :D ja miałem w swojej 1.8 Ba i było głośnawo teraz mam również od nich tłumiczek ale bardziej ucywilizowany tzn montowany jak ory ale z 4 końcówkami. Mi się wydaje że za głośny będzie u Ciebie ten Miniak . Replike Apexi od RM miał matysh z Olsztyna w Mx v6 i Ci powiem że ładnie chodził i marcheweczki były :D

btw co do projektu Moje Marzenie uwielbiam Czytać i Podziwiam naprawdę !!! Masa dobrej Roboty i włożonego SERDUCHA !! no i Czerwona :D

a moja pod młotek idzie a tyle zrobione i lakier nowy i silniczek .... ale Rodzinka Się powiększa i Czas na KOMBI :D

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 10:42
Posty: 165
Skąd: W-M Susz
Auto: mazda 323 f 1.8 dohc. 96 r.

Postprzez MariuS » 10 sty 2011, 16:50

teraz tak pomyślałem, i zostanie ten który jest, tylko przemodelowany. Bo przecież RM Mini będzie za mały do 2,5l... <glupek2> teraz dopiero zauważyłem, a ten duży jest za duży :) i do Ba ciężko by go wpakować ładnie. Poza tym nie chcę ogłuchnąć :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez D@m$on » 10 sty 2011, 17:17

Do Ba to tylko cztery końcóweczki po dwie na stronę <serduszka>
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Szymon » 10 sty 2011, 20:49

Bandit napisał(a):ale OT zasiałem


wiedziałem, że Cię sprowokuję tą rurą :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez Rapcio66 » 14 sty 2011, 16:33

No,no...Mariusz wiedziałem,że KF będzie dla Ciebie za słaby.Teraz pozostaje tylko czekać na doładowanie KLZE.Autko kozak,co ja gadam,zielona jest kozak.Czerwona jest po prostu nie z tej ziemi.Chyba będę musiał Cię odwiedzić latem,żeby obejrzeć autko na własne oczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2008, 02:29
Posty: 97
Skąd: Giżycko
Auto: 323F BA Z5 95(była)
Galant 1,8 Glsi(był)
Volvo 850 T5(jest)

Postprzez mlody1921 » 15 sty 2011, 00:38

Dobrze doładować KL/KLZE to 10 tyś zł :) dobrze chodzilo o dobrze zrobione a nie duży booost :]
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez MariuS » 15 sty 2011, 01:30

co do doładowania to nie planuję, za duże koszta. Chyba że wygram w totka, wtedy na pewno odpicowałbym ją konkretnie ;)

Mam nadzieję że nikogo nie rozczarowałem <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MariuS » 16 sty 2011, 02:48

przed chwilą wracając przez puste ulice pomierzyłem elastyczności 80-120km/h
w pojeździe tylko ja

na 3-cim biegu wyszło 4,61 i 4,34 [s]
na 4-tym 5,44 i 5,36 [s]

zrobiłem tylko dwa pomiary specjalistycznym przyrządem "stoper by Nokia 5310 XPress Music" <lol>

Może ktoś to porównać ze swoimi czasami w jakimś KL a najlepiej KLZE?



Po niedzieli planuję montaż SMT6. Liczę na pomoc doświadczonych osób ;) wszystko będzie na bieżąco w temacie

Mam takie schematy:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



i znaleziona rozpiska wyjść SMT6
SMT6 DESCRIPTION COLOUR

1 Ground, GND, Chassis Black
2 RX-Input
3 TX-Output
4 Map switching Grey
5 IG2IN White / Red
6 AIN, Analog input Blue
7 A-DEFL, Analog deflection input Brown
8 IG1IN, Also RPM deflection Yellow
9 Injector, chassis, current Green
10 AMP input Black / White
11 Engine Temp Green / Yellow
12 NC
13 +13V, Battery Red
14 Pull-up 4K7 Blue / Black
15 Pull-up 4K7 Blue / Black
16 AUXOUT Orange
17 IG2OUT White / Blue
18 AOUT, Analog output Violet
19 IG1SP, Bipolar output of IG1 Pink
20 IG1OUT White
21 Injector +, to injector, current Grey / Black
22 Oxygen input Black / Brown
23 NC
24 NC
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez marmarek » 18 sty 2011, 16:12

czemu nie det2 albo 3?
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez MariuS » 18 sty 2011, 19:57

bo tańsze, na początek wystarczy, potem zobaczymy
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy