[Mazda3 MPS BK] Tylna poduszka silnika – gdzie to jest?
1, 2
Czy ktos moglby mi powiedziec, gdzie szukac tego mocowania? Podobno wymiana jest banalna. Kiedys widzialem na sieci zdjecia z jakiegos topicu "how to". Niestety tereaz, kiedy jest to potrzebne nie moge odnalezc tego watku.
Bylbym wdzieczny za wszelkie wskazowki, najlepiej fotograficzne.
Bylbym wdzieczny za wszelkie wskazowki, najlepiej fotograficzne.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Czy ktos moglby mi powiedziec, gdzie szukac tego mocowania? Podobno wymiana jest banalna. Kiedys widzialem na sieci zdjecia z jakiegos topicu "how to". Niestety tereaz, kiedy jest to potrzebne nie moge odnalezc tego watku.
Bylbym wdzieczny za wszelkie wskazowki, najlepiej fotograficzne.
w duzym uproszczeniu – od spodu mniej więcej na wysokości pedałów
Znalazlem "How to". Juz wiem, ze sam tego nie wyminie. Glowe chcialbym miec cala
Jednak jakby ktos byl chetny, to:
http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?t=123688136
Jednak jakby ktos byl chetny, to:
http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?t=123688136
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Wgrzebalem sie dzisiaj pod samochod i kupa. Nie mam klucza 17-tki. A juz sie cieszylem, ze sam zamontuje poduche. Na domier zlego nie moge zaimplementowac poduszek pod skrzynie. 2 sruby sa zanitowane – bo do nich zamontowana jest blokada mechaniczna. Zeby dostac sie do podkladek, musze udac sie do autoryzowanego serwisu... Zly jak pies jestem!
Poduszki:
I cholerstwo, przez ktore sam nie moge samontowac tych pod skrzynie
Poduszki:
I cholerstwo, przez ktore sam nie moge samontowac tych pod skrzynie
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Zamontowalem poduszke silnika.
Jezus Maria! Jak ten samochod teraz wibruje! Po wyjscu z niego nie czulem nog od tych wibracji.
Jesli tak ma to wygladac, to ja podziekuje. Powiedzcie, czy te wibracje ustana po ok 1000km?
Jezus Maria! Jak ten samochod teraz wibruje! Po wyjscu z niego nie czulem nog od tych wibracji.
Jesli tak ma to wygladac, to ja podziekuje. Powiedzcie, czy te wibracje ustana po ok 1000km?
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Ustaną nawet wcześniej jak Ci się coś w silniku odkręci Będzie takie HRUUUUP i ...... cisza, już nic nie wibruje, ale auto tylko z górki jedzie ... push car taki
Nie wiem jak w 3, ale u mnie cały czas wibruje w porównaniu z 6 z normalną poduszką. Podnieś sobie obroty do 850-900 to przestanie wibrować
Nie wiem jak w 3, ale u mnie cały czas wibruje w porównaniu z 6 z normalną poduszką. Podnieś sobie obroty do 850-900 to przestanie wibrować
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
fazer72 napisał(a):To już wiesz dlaczego Misiek z tego zrezygnował
chwilunia, na zamieszczonym zdjęciu jest tylna poduszka silnika (skrzyni?) i tą mam zmienioną, podobnie jak prawą poduszkę silnika, tą po stronie pasażera wymiękłem przy transmission mount czyli tej pod akumulatorem/dolotem
A ja wymiekam przy tej tylnej. Buczy w calej kabinie, wszystko drga. Przejechalem ponad 100km i bez zmian. Leb peka, nog nie czuje od tych wibracji. Sprawdzilem jeszcze raz w garazu – wszystko jest dokrecone.
Najgorzej jest na 1 biegu. Zaraz na drugim miejscu klasyfikuja sie wolne obroty (ponizej 1000), a na trzecim w granicach 250RPM. Przy mocnej akceleracji – halas. Wrazenie, jakby silnik wsadzono mi do kabiny.
Jedyny, zauwazalny plus – smiga pieknie bez kontroli trakcji na 2 biegu.
No i nie wiem specjalnie, co robic. Czekac jeszcze pare set kilometrow, czy wracac od razu do starej poduchy?
Najgorzej jest na 1 biegu. Zaraz na drugim miejscu klasyfikuja sie wolne obroty (ponizej 1000), a na trzecim w granicach 250RPM. Przy mocnej akceleracji – halas. Wrazenie, jakby silnik wsadzono mi do kabiny.
Jedyny, zauwazalny plus – smiga pieknie bez kontroli trakcji na 2 biegu.
No i nie wiem specjalnie, co robic. Czekac jeszcze pare set kilometrow, czy wracac od razu do starej poduchy?
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
u mnie przez pierwsze 1500km (mniej wiecej) rzeczywiście było wyraźnie gorzej, z drugiej strony albo jesteś tzw "francuski piesek" albo ta poduszka jest jakaś hardcore'owa bo ja nie wspominam nawet tego pierwszego okresu aż tak źle
Nie sadze, zeby o moja delikatnosc sie rozchodzilo. Wibracje – pal licho. ale ten halas silnika... Leb mi peka po 100km.
Wrzucilem tez swieczki Denso ITV22. Ale nie sadze, zeby to mialo jakis wplyw na drgania i halas...
Wrzucilem tez swieczki Denso ITV22. Ale nie sadze, zeby to mialo jakis wplyw na drgania i halas...
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Nie sadze, zeby o moja delikatnosc sie rozchodzilo. Wibracje – pal licho. ale ten halas silnika... Leb mi peka po 100km.
Wrzucilem tez swieczki Denso ITV22. Ale nie sadze, zeby to mialo jakis wplyw na drgania i halas...
u mniw hałas nie do wytrzymania zrobił się po transmission mount świece raczej nie mają nic wspólnego
&62km zrobione. Musze przyznac,z e faktycznie – poduszka sie ulozyla. Wibracje sa mniejsze, ale sa. Trudno. Poodbnie z glosnoscia. SIlnik slychac, jakbym siedzial w wyscigowce. I coraz bardziej mi sie to podoba A zaleta jest niesamowita przyczepnosc! Cala moc idzie na kla i nie ma zadnego zrywania trakcji!
Cos niesamowitego.
Cos niesamowitego.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Ma.
1. Silnik siedzi sztywno, ledwie drga. Przy stockowej poduszcze "latal" jak cholera – co przekaladalo sie na zrwywanie przyczepnosci i "bounce'owanie" na jedynce i dwojce. Po zmianie samochod jest caly czas przyklejony do drogi. Dodam jeszcze, ze zmiana biegow jidzie gladko – jak nigdy przedtem
2. Glosno jest jak cholera, o wszystkie wibracje ida do kabiny. I brzmi to mniej wiecej tak, jkby V8 siedzialo na siedzeniu pasazera.
1. Silnik siedzi sztywno, ledwie drga. Przy stockowej poduszcze "latal" jak cholera – co przekaladalo sie na zrwywanie przyczepnosci i "bounce'owanie" na jedynce i dwojce. Po zmianie samochod jest caly czas przyklejony do drogi. Dodam jeszcze, ze zmiana biegow jidzie gladko – jak nigdy przedtem
2. Glosno jest jak cholera, o wszystkie wibracje ida do kabiny. I brzmi to mniej wiecej tak, jkby V8 siedzialo na siedzeniu pasazera.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
fazer72 napisał(a):Nie bardzo wiem co poduszka silnika ma wspólnego z trakcją i głośnością ?
No, ale skoro trakcja Ci sie polepszyła to OK
u mnie też trakcja się bardzo poprawiła po zmianie poduszek, zakładam że spowodowane jest to bez porównania większą stabilnością przodu
a jeśli chodzi o głośność to imho chodzi ogólnie o przenoszenie drgań, ale to fakt. po założeniu transmission mount w środku było głośno jak w N-grupowym STI – tak to okreśłił własciciel takowego
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość