[Mazda3 MPS BK] Tylna poduszka silnika – gdzie to jest?

Postprzez BUrdoror » 16 sie 2010, 14:51

Czy ktos moglby mi powiedziec, gdzie szukac tego mocowania? Podobno wymiana jest banalna. Kiedys widzialem na sieci zdjecia z jakiegos topicu "how to". Niestety tereaz, kiedy jest to potrzebne nie moge odnalezc tego watku.
Bylbym wdzieczny za wszelkie wskazowki, najlepiej fotograficzne. ;)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 16 sie 2010, 15:06

BUrdoror napisał(a):Czy ktos moglby mi powiedziec, gdzie szukac tego mocowania? Podobno wymiana jest banalna. Kiedys widzialem na sieci zdjecia z jakiegos topicu "how to". Niestety tereaz, kiedy jest to potrzebne nie moge odnalezc tego watku.
Bylbym wdzieczny za wszelkie wskazowki, najlepiej fotograficzne. ;)


w duzym uproszczeniu – od spodu mniej więcej na wysokości pedałów
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 16 sie 2010, 15:14

Oks, dzieki. Teraz przynajmniej wiem, gdzie szukac :)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 22 sie 2010, 17:45

Znalazlem "How to". Juz wiem, ze sam tego nie wyminie. Glowe chcialbym miec cala :D
Jednak jakby ktos byl chetny, to:
http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?t=123688136
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 3 paź 2010, 20:12

Wgrzebalem sie dzisiaj pod samochod i kupa. Nie mam klucza 17-tki. A juz sie cieszylem, ze sam zamontuje poduche. Na domier zlego nie moge zaimplementowac poduszek pod skrzynie. 2 sruby sa zanitowane – bo do nich zamontowana jest blokada mechaniczna. Zeby dostac sie do podkladek, musze udac sie do autoryzowanego serwisu... Zly jak pies jestem!

Poduszki:
Obrazek

I cholerstwo, przez ktore sam nie moge samontowac tych pod skrzynie <klotnia>
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 6 paź 2010, 12:57

Zamontowalem poduszke silnika.
Jezus Maria! Jak ten samochod teraz wibruje! Po wyjscu z niego nie czulem nog od tych wibracji.
Jesli tak ma to wygladac, to ja podziekuje. Powiedzcie, czy te wibracje ustana po ok 1000km?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez fazer72 » 6 paź 2010, 13:15

Ustaną nawet wcześniej jak Ci się coś w silniku odkręci :) Będzie takie HRUUUUP i ...... cisza, już nic nie wibruje, ale auto tylko z górki jedzie ... push car taki <płacze>

Nie wiem jak w 3, ale u mnie cały czas wibruje w porównaniu z 6 z normalną poduszką. Podnieś sobie obroty do 850-900 to przestanie wibrować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez BUrdoror » 6 paź 2010, 13:31

Nie przestaje nawet przy 2500. Sa wibracje i WIBRACJE. Po 30km czulem sie zmeczony jakbym 300 przejechal.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez fazer72 » 6 paź 2010, 16:29

To już wiesz dlaczego Misiek z tego zrezygnował :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 6 paź 2010, 19:15

fazer72 napisał(a):To już wiesz dlaczego Misiek z tego zrezygnował :)


chwilunia, na zamieszczonym zdjęciu jest tylna poduszka silnika (skrzyni?) i tą mam zmienioną, podobnie jak prawą poduszkę silnika, tą po stronie pasażera <zeby> wymiękłem przy transmission mount czyli tej pod akumulatorem/dolotem <glupek2>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 6 paź 2010, 20:13

No to ekskjuzmi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez BUrdoror » 6 paź 2010, 22:24

A ja wymiekam przy tej tylnej. Buczy w calej kabinie, wszystko drga. Przejechalem ponad 100km i bez zmian. Leb peka, nog nie czuje od tych wibracji. Sprawdzilem jeszcze raz w garazu – wszystko jest dokrecone.
Najgorzej jest na 1 biegu. Zaraz na drugim miejscu klasyfikuja sie wolne obroty (ponizej 1000), a na trzecim w granicach 250RPM. Przy mocnej akceleracji – halas. Wrazenie, jakby silnik wsadzono mi do kabiny.
Jedyny, zauwazalny plus – smiga pieknie bez kontroli trakcji na 2 biegu.
No i nie wiem specjalnie, co robic. Czekac jeszcze pare set kilometrow, czy wracac od razu do starej poduchy?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 6 paź 2010, 22:42

u mnie przez pierwsze 1500km (mniej wiecej) rzeczywiście było wyraźnie gorzej, z drugiej strony albo jesteś tzw "francuski piesek" <zeby> <oczko> albo ta poduszka jest jakaś hardcore'owa bo ja nie wspominam nawet tego pierwszego okresu aż tak źle <nie> <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 6 paź 2010, 22:55

Nie sadze, zeby o moja delikatnosc sie rozchodzilo. Wibracje – pal licho. ale ten halas silnika... Leb mi peka po 100km.
Wrzucilem tez swieczki Denso ITV22. Ale nie sadze, zeby to mialo jakis wplyw na drgania i halas...
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 7 paź 2010, 07:01

BUrdoror napisał(a):Nie sadze, zeby o moja delikatnosc sie rozchodzilo. Wibracje – pal licho. ale ten halas silnika... Leb mi peka po 100km.
Wrzucilem tez swieczki Denso ITV22. Ale nie sadze, zeby to mialo jakis wplyw na drgania i halas...


u mniw hałas nie do wytrzymania zrobił się po transmission mount :| świece raczej nie mają nic wspólnego
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 7 paź 2010, 08:28

Poczekam. Jade tereaz do Ziel. Gory. To bedzie w sumie jakies 700km w obie strony. Zdecyduje po powrocie.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 10 paź 2010, 21:06

&62km zrobione. Musze przyznac,z e faktycznie – poduszka sie ulozyla. Wibracje sa mniejsze, ale sa. Trudno. Poodbnie z glosnoscia. SIlnik slychac, jakbym siedzial w wyscigowce. I coraz bardziej mi sie to podoba :) A zaleta jest niesamowita przyczepnosc! Cala moc idzie na kla i nie ma zadnego zrywania trakcji!
Cos niesamowitego.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez fazer72 » 10 paź 2010, 22:17

Nie bardzo wiem co poduszka silnika ma wspólnego z trakcją i głośnością ?
No, ale skoro trakcja Ci sie polepszyła to OK <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez BUrdoror » 10 paź 2010, 22:28

Ma.
1. Silnik siedzi sztywno, ledwie drga. Przy stockowej poduszcze "latal" jak cholera – co przekaladalo sie na zrwywanie przyczepnosci i "bounce'owanie" na jedynce i dwojce. Po zmianie samochod jest caly czas przyklejony do drogi. Dodam jeszcze, ze zmiana biegow jidzie gladko – jak nigdy przedtem :D
2. Glosno jest jak cholera, o wszystkie wibracje ida do kabiny. I brzmi to mniej wiecej tak, jkby V8 siedzialo na siedzeniu pasazera.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 10 paź 2010, 22:36

fazer72 napisał(a):Nie bardzo wiem co poduszka silnika ma wspólnego z trakcją i głośnością ?
No, ale skoro trakcja Ci sie polepszyła to OK <spoko>


u mnie też trakcja się bardzo poprawiła po zmianie poduszek, zakładam że spowodowane jest to bez porównania większą stabilnością przodu

a jeśli chodzi o głośność to imho chodzi ogólnie o przenoszenie drgań, ale to fakt. po założeniu transmission mount w środku było głośno jak w N-grupowym STI – tak to okreśłił własciciel takowego <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed