[Mazda 3 MPS] SRI
BUrdoror napisał(a):Ryzyk Fizyk. K&N Typhoon zamowiony. Wyruszyl powoli z Londynu, dojedzie w srode
Dobry wybor
PS. Gdzie zamawiales i jakie koszta?
Pozdrawiam.

- Od: 24 mar 2008, 16:07
- Posty: 104
- Skąd: Wrocław / Wałbrzych
- Auto: 3 MPS
ebay. Koszta standartowe
+40 funtow za wysylke. Zlodziejstwo 
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200440502248

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200440502248
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Zainstalowane, ale Panowie mam pare pytan z serii "czy to normalne ?" <nie powiem
1. Syczenie dochodzi praktycznie caly czas – w momencie przekroczenia 1500 obrotow. Czy tak ma byc? Sprawdzalem 100 razy, wszystko jest spasowane, zadnych luzow.
2. Odnosze wrazenie, ze z "dolu slabiej ciagnie". Sugerujac sie opiniami hamerykanskich for dolozylem dwie podkladki do forge'a. Czyli obecny setup: niebieska sprezyna + 2x podkladka. Czy to moze byc przyczyna slabszej (tak mi sie wydaje) mocy na 2 i 3 biegu? Pokombinuje jutro z konfiguracja BPV.
Generalnie zaskoczony jestem glosnoscia oraz przyspieszeniem powyzej 100km/h
Tylko kurde co z ta akceleracja od zera? I tym syczeniem przy zwyklej jezdzie?

1. Syczenie dochodzi praktycznie caly czas – w momencie przekroczenia 1500 obrotow. Czy tak ma byc? Sprawdzalem 100 razy, wszystko jest spasowane, zadnych luzow.
2. Odnosze wrazenie, ze z "dolu slabiej ciagnie". Sugerujac sie opiniami hamerykanskich for dolozylem dwie podkladki do forge'a. Czyli obecny setup: niebieska sprezyna + 2x podkladka. Czy to moze byc przyczyna slabszej (tak mi sie wydaje) mocy na 2 i 3 biegu? Pokombinuje jutro z konfiguracja BPV.
Generalnie zaskoczony jestem glosnoscia oraz przyspieszeniem powyzej 100km/h


- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Zainstalowane
a shamowales przed i po

BUrdoror napisał(a):skasowanie ECU – masz na myli odpiecie akumulatora?
odpiecie ktorejs klemy i wcisniecie hamulca, gdzies na forum widzialem opis
misiekwaw napisał(a):a shamowales przed i po![]()
![]()
![]()
Szkoda mi pieniedzy na sprawdzanie mocy na stockowych ustawieniach. Zakladam, ze bylo to 260hp, momentu nie pamietam. Na brzdani umowie sie niebawem – napewno przed przyjazdem do Wawy. Musze sie uporac tylko z tym zaworem, bo odnosze wrazenie, ze na stockowym samochod mial wiekszego kopa (z dolu).
BUrdoror napisał(a):skasowanie ECU – masz na myli odpiecie akumulatora?
misiekwaw napisał(a):odpiecie ktorejs klemy i wcisniecie hamulca, gdzies na forum widzialem opis
Montowalem na odpietym aku oczywiscie. Ponadto wszystkie ustawienia zostaly zresetowane: radio, elektryka szyb. Hamulca nie wciskalem

- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):misiekwaw napisał(a):a shamowales przed i po![]()
![]()
![]()
Szkoda mi pieniedzy na sprawdzanie mocy na stockowych ustawieniach. Zakladam, ze bylo to 260hp, momentu nie pamietam.
czyli nie będziesz wiedział ile dokładnie Ci dał dolot, bo takie zakładanie to o kant de potłuc, u mnie na pierwszym pomiarze było 256
To prawda, jednak bede sie upieral przy sredniej 260 i to bedzie dla mnie wyjsciowa liczba. Nie startuje w konkursie "ile dal mi dolot". Chce po prostu wiedziec, ile mam obecnie. To mi w zupelnosci wystarczy.
Po 2 godzinach montazu – nie wyobrazam sobie spedzic kolejnych czterech przy demontazu K&N i instalacji stockowej puszki.. a potem od nowa instalacji dolotu.
BTW, dzieki za rade z resetem komputera (hamulec). Wydaje mi sie, ze jest lepiej – akcelereacja jest znacznie mocniejsza. Moze to tylko autosugestia – ale kogo to obchodzi, jesli jestem szczesliwy
Po 2 godzinach montazu – nie wyobrazam sobie spedzic kolejnych czterech przy demontazu K&N i instalacji stockowej puszki.. a potem od nowa instalacji dolotu.

BTW, dzieki za rade z resetem komputera (hamulec). Wydaje mi sie, ze jest lepiej – akcelereacja jest znacznie mocniejsza. Moze to tylko autosugestia – ale kogo to obchodzi, jesli jestem szczesliwy
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Moze to tylko autosugestia – ale kogo to obchodzi, jesli jestem szczesliwy
to najważniejsze

kristofc napisał(a):Z CAI-em z dołu zawsze jest słabiej i tu jest nastepna przewaga SRI
Pozdr
Ale K&N o którym mowa to nie CAI tylko SRI o ile dobrze pamiętam


BUrdoror napisał(a):Tak, to SRI. Ktos chyba zmienil nazwe tematu
nowy mod próbuje zapracować na swojego nicka


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości