Osłona silnika i wyposażenie bagażnika

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez ZdzichuZ » 4 lip 2024, 07:55

Nie pamiętam już, jak to wyglądało w mojej 2 z 2007 roku, ale jestem ciekaw jak powinno wyglądać w egzemplarzu z 2011/12 roku. Czy pod silnikiem oryginalnie powinna być osłona? Jeżeli tak, to czy można ją zastąpić jakimś zamiennikiem?

Drugie pytanie dotyczy wyposażenia bagażnika. W nowszym egzemplarzu mam styropian z trójkątem, kluczem do kół i miejscem na zestaw naprawczy. Chciałbym to wywalić i dać normalne koło zapasowe. Musiałbym jeszcze dokupić lewarek i jak rozumiem to nie ma znaczenia jaki będzie? Podobnie ucho holownicze? Uchwyt do mocowania koła zapasowego od góry jak rozumiem też ważne, żeby się średnica śruby wchodzącej w dolne mocowanie zgadzała?
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2019, 11:14
Posty: 154

Postprzez kedzior9 » 28 lip 2024, 00:33

ZdzichuZ napisał(a):Musiałbym jeszcze dokupić lewarek i jak rozumiem to nie ma znaczenia jaki będzie

Ma znaczenie jeżeli kupisz za duży to nie wejdzie ci w mocowanie po prawej stronie, nawet ten oryginalny wchodzi na styk, w kwestii uchwytu holowniczego ważna jest nie tylko średnica ale i skok gwintu (który się nie zmienił w wersji po lifcie)
W kwestii uchwytu do mocowania koła tak, ale zwróć uwagę na talerzyk (najlepiej dorwać oem) zbyt wysoki lub o złej średnicy może zacząć podpierać podłogę bagażnika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2022, 02:11
Posty: 33 (0/6)
Auto: Mazda 2 DE, 1,5
Mazda 2 DJ, SA-G

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 2 / 121