Ścibi85,a może Ty podobnie jak
maestro, miałeś auto "po przejściach" w wyniku, których ramiona wycieraczek w jakiś sposób ucierpiały(?)
maestro napisał(a):Poddaje się i udaje do ASO na dopasowanie/ustawienie piór/ramion.
Nie bardzo wiem z czym masz problem(?) Zamocowanie ramion wycieraczek na wieloklinie jest banalnie proste i zostało już opisane. Bardziej „obrazowo”? Stojąc przodem do auta, prawe końce obu piór powinny krawędziami gumek „przecinać” znaczniki znajdujące się „pod szybą” w postaci przeźroczystych punktów („oczek”) o średnicy ok. 5mm (po jednym dla każdego z piór) – widać je najlepiej, gdy się patrzy na nie z góry. Naprawdę nie ma w tym żadnej filozofii. Jeśli mimo to nie poradzisz sobie z tym lub też nadal wycieraczki nie będą działać jak należy to cóż, wtedy pozostaje serwis, ale jeśli wymieniłeś ramiona na nowe oraz gumki to nie wyobrażam sobie jak po tym może być źle.