Rozładowywanie akumulatora na postoju – bezpiecznik BTN

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kacpers » 23 lip 2008, 23:21

Witam
Mój akumulator rozładowuje jakiś pożeracz prądu-na postoju około 400mA. Widzę,ze jak wyjmę bezpiecznik BTN, to prąd spada do 70 mA.
Czy ktoś może wie, co zabezpiecza ten bezpiecznik?
Czy dostępne są gdzieś schematy tego obwodu?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 10:37
Posty: 4

Postprzez mr_t » 24 lip 2008, 13:08

Wygooglowalem coś takiego:
The BTN fuse is the "Back to Normal" fuse. What this fuse does is resets the ECU (electronic control unit)... when you put the fuse in the BTN slot, it completes the circuit to reset the ECU.. when you remove it.. it's reset. This is not a fuse that should be left in.. only use it to reset your ECU if you're having problems. Hope this helps!

To obwód resetujący ECU. Po włożeniu bezpiecznika i następnie jego wyjęciu resetuje się ECU. To nie jest bezpiecznik który powinien być włożony na stałe.

A gdzie indziej że to co innego:
http://howto.globalvicinity.com/gv_wiki ... &co=1&vi=1
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez magicadm » 24 lip 2008, 15:08

a nie można go wypiąć i sprawdzić czy cos przestało działać?
Reset na 330mA to chyba troszke dziwny jest... :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Krisek » 24 lip 2008, 16:19

masz gdzies jakies spiecie ... BTN fuse ... *ja mysle ze on powinien siedziec...
sprawdz masy wszystkie czy zadna nie luzne i czyste – slyszalem o takim przypadeku i problem byl kabel od alternatora... zardzewialy

http://forums.mazdaworld.org/index.php?showtopic=22048

zobacz tu jak kumasz angielski
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 07:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez kacpers » 24 lip 2008, 21:59

Witam ponownie
Rano sprawdzałem :alternator wypinając go ,jego kabel główny i wzbudzenie
Z wypiętym tym bezpiecznikiem samochód odpala,ale od razu załączają sie same światła krótkie i nie działają wtedy wycieraczki.Wyeliminowałem centralkę z zestawu gł,wyjmowałem wszystkie bezpieczniki nad nogami pasażera ,a prąd dalej nawet 500 mA!.Ale jak się wyjmie
wtykę z prawej strony tego panelu z bezpiecznikami ,to jest OK.Jutro zobaczę co z tym:}
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 10:37
Posty: 4

Postprzez kacpers » 26 lip 2008, 11:27

Wypiełem bezpiecznik PCU PWR i ,centralkę zestawu głośnomówiącego ti wtedy było OK.
Sterownik od pilota pobiera 50 mA

Co może być powodem dużego pobóru prądu jednostki centralnej CPU na postoju?
Początkujący
 
Od: 23 lip 2008, 10:37
Posty: 4

Postprzez vqsoft » 16 lut 2010, 19:40

ktoś może wie co z tym BTN mam ten sam problem
nie wiem gdzie szukac przyczyny
a moze prąd 0,16A jest normalny dla trójek ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Postprzez vqsoft » 17 lut 2010, 20:12

temat do zamknięcia
ecu przechodzi w stan czuwania i pobór prądu spada do 0,01A
trwa to ok 20 – 30 min
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2009, 19:11
Posty: 779 (0/1)
Skąd: Wawa
Auto: była srebrna M3 1.6 CITD Y6 2004
jest Ix35 & i20

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323