problem z imobilizerem

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez grixik » 26 cze 2008, 22:58

witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic.<glupek2> .
co sie stralo? pomocy!
Ostatnio edytowano 27 cze 2008, 11:39 przez grixik, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 26 cze 2008, 21:51
Posty: 6
Skąd: krakow
Auto: mazda3 1.6 di 2005

Postprzez Mieczyslaw » 27 cze 2008, 00:06

popraw temat zgodnie z regulaminem
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez magicadm » 27 cze 2008, 09:31

grixik napisał(a):po umyciu silnika samochod nie odpalil.

Kurcze....skąd ja to znam......
....z autopsji :D
dwa razy w życiu byłem na tyle głupi by umyć silnik. Dwa razy KATASTROFA!!!

Tylko co ma immo do zalanego silnika... :| ???

Pozostaje suszenie na słońcu i diagnostyka.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez grixik » 27 cze 2008, 12:08

susze ja juz 3 dzien. szukam elektryka na terenie krk. ktory zna ten temat
Początkujący
 
Od: 26 cze 2008, 21:51
Posty: 6
Skąd: krakow
Auto: mazda3 1.6 di 2005

Postprzez magicadm » 27 cze 2008, 13:59

Z tego co kojarzę to przy uszkodzonym immo silnik powinien odpalać na chwilkę i gasnąć – jak sie mylę – poprawcie mnie
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez MarekW » 27 cze 2008, 15:32

Byl jakis watek, ze po praniu wnetrza auta zaczely sie problemy z immo, ale po jego wysuszeniu wszystko wrocilo do normy.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez grixik » 27 cze 2008, 16:39

czy ktos wie jak opisany bezpiecznik jest odpowiedzialny za imo.? byc moze jakies zwarcie bylo i sie przepalil
Początkujący
 
Od: 26 cze 2008, 21:51
Posty: 6
Skąd: krakow
Auto: mazda3 1.6 di 2005

Postprzez newbie » 28 cze 2008, 21:11

problemy CAN lub brak zasilania PCM

ale raczej stawiałbym na pierwsze – w większości "pokrzywionych" 3ek Y6 transmisję krzaczy pompa PS i/lub jej okablowanie
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez MarekW » 29 cze 2008, 13:42

Newbie a moglbys powiedziec cos wiecej ? Pompa PS co to? okablowanie to znaczy brak kontaktu na złączkach czy jakieś przetarcia i zwarcia ?
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez grixik » 1 lip 2008, 14:34

pompa PS to pąpa paliwa?
juz raz mialem z nia problem,cos mi przerywalo i wkoncu samochod stanol.
czyzby znowu byl z nia problem tylko czemu symbol imo tak szybko miga?
Początkujący
 
Od: 26 cze 2008, 21:51
Posty: 6
Skąd: krakow
Auto: mazda3 1.6 di 2005

Postprzez newbie » 1 lip 2008, 21:20

PS = Power Steering

czesto zdarzaja sie "niekontakty" na samym urzadzeniu, zmiazdzone wiazki/wtyczki, uszkodzone zlacza elektroniki pompy, rzadkie defekty samych pomp

warto to sprawdzic
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez grixik » 1 lip 2008, 23:37

dzieki newbie za pomoc.
jutro przyjezdza do mnie elektronik z nisana ,moze on cos znajdzie. <jupi>
Początkujący
 
Od: 26 cze 2008, 21:51
Posty: 6
Skąd: krakow
Auto: mazda3 1.6 di 2005

Postprzez joint » 24 wrz 2008, 13:15

grixik napisał(a):witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic.<glupek2> .
co sie stralo? pomocy!


Witam,
mam to samo u siebie tzn. wczoraj wszystko OK, a dzisiaj po deszczowej i chłodnej nocy zonk. Otwieram auto z pilota – z zamkami wszystko OK, a immo jak migał tak miga. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik zaskakuje, ale jako że pompka nie podaje paliwa silnik nie odpala. Próbowałem kilka razy otwierania i zamykania (uzbrajania i rozbrajania PATS-a), ale niestety sytuacja się powtarza. Cóż pozostało jechać do pracy tramwajem i mieć nadzieję, że to nic poważnego.

Pozdrawiam
joint
"Jupikajej, m...a f...a" – powiedział Napoleon, po czym wsiadł do Mazdy i odjechał ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 sie 2008, 18:47
Posty: 20
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 2 1.4 TDCi 68KM

Postprzez joint » 24 wrz 2008, 17:52

joint napisał(a):
grixik napisał(a):witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic.<glupek2> .
co sie stralo? pomocy!


Witam,
mam to samo u siebie tzn. wczoraj wszystko OK, a dzisiaj po deszczowej i chłodnej nocy zonk. Otwieram auto z pilota – z zamkami wszystko OK, a immo jak migał tak miga. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik zaskakuje, ale jako że pompka nie podaje paliwa silnik nie odpala. Próbowałem kilka razy otwierania i zamykania (uzbrajania i rozbrajania PATS-a), ale niestety sytuacja się powtarza. Cóż pozostało jechać do pracy tramwajem i mieć nadzieję, że to nic poważnego.

Pozdrawiam
joint


Hmm, u mnie jednak troche inaczej – nie zauwazylem tego rano tzn. po przekreceniu kluczyka kontrolka immobilisera pali sie przez 3 sekundy po czym gasnie (system rozbrojony ???) – wiec jest tak jak pisza w instrukcji obslugi. Rozrusznik kreci, ale samochod nie odpala.

Czy ktos ma moze jakies sugestie ?

Pozdrawiam
joint
"Jupikajej, m...a f...a" – powiedział Napoleon, po czym wsiadł do Mazdy i odjechał ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 sie 2008, 18:47
Posty: 20
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 2 1.4 TDCi 68KM

Postprzez chudy » 24 wrz 2008, 18:27

joint napisał(a):Czy ktos ma moze jakies sugestie ?

Skoro dzieje się tak przy dużej wilgotności proponuję sprawdzić układ wysokiego napięcia (przewody do świec, kopułka) – mogą mieć przebicia czego skutkiem jest brak iskry... a po dłuższym kręceniu zalane świece. Najlepiej widać gdy już jest ciemno – przy odpalaniu iskrzą kable.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez joint » 25 wrz 2008, 08:30

Jedziemy dzisiaj na komputer.
Mam nadzieję, że dowiemy się co Jej dolega.

joint
"Jupikajej, m...a f...a" – powiedział Napoleon, po czym wsiadł do Mazdy i odjechał ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 sie 2008, 18:47
Posty: 20
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 2 1.4 TDCi 68KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323