witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic. .
co sie stralo? pomocy!
problem z imobilizerem
Strona 1 z 1
popraw temat zgodnie z regulaminem
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
grixik napisał(a):po umyciu silnika samochod nie odpalil.
Kurcze....skąd ja to znam......
....z autopsji
dwa razy w życiu byłem na tyle głupi by umyć silnik. Dwa razy KATASTROFA!!!
Tylko co ma immo do zalanego silnika... ?
Pozostaje suszenie na słońcu i diagnostyka.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
problemy CAN lub brak zasilania PCM
ale raczej stawiałbym na pierwsze – w większości "pokrzywionych" 3ek Y6 transmisję krzaczy pompa PS i/lub jej okablowanie
ale raczej stawiałbym na pierwsze – w większości "pokrzywionych" 3ek Y6 transmisję krzaczy pompa PS i/lub jej okablowanie
PS = Power Steering
czesto zdarzaja sie "niekontakty" na samym urzadzeniu, zmiazdzone wiazki/wtyczki, uszkodzone zlacza elektroniki pompy, rzadkie defekty samych pomp
warto to sprawdzic
czesto zdarzaja sie "niekontakty" na samym urzadzeniu, zmiazdzone wiazki/wtyczki, uszkodzone zlacza elektroniki pompy, rzadkie defekty samych pomp
warto to sprawdzic
grixik napisał(a):witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic. .
co sie stralo? pomocy!
Witam,
mam to samo u siebie tzn. wczoraj wszystko OK, a dzisiaj po deszczowej i chłodnej nocy zonk. Otwieram auto z pilota – z zamkami wszystko OK, a immo jak migał tak miga. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik zaskakuje, ale jako że pompka nie podaje paliwa silnik nie odpala. Próbowałem kilka razy otwierania i zamykania (uzbrajania i rozbrajania PATS-a), ale niestety sytuacja się powtarza. Cóż pozostało jechać do pracy tramwajem i mieć nadzieję, że to nic poważnego.
Pozdrawiam
joint
"Jupikajej, m...a f...a" – powiedział Napoleon, po czym wsiadł do Mazdy i odjechał
- Od: 12 sie 2008, 18:47
- Posty: 20
- Skąd: Poznan
- Auto: Mazda 2 1.4 TDCi 68KM
joint napisał(a):grixik napisał(a):witam!
po umyciu silnika samochod nie odpalil.kontrolka lmobilizera caly czas miga po przekreceniu kluczyka miga szybciej ..i nic. .
co sie stralo? pomocy!
Witam,
mam to samo u siebie tzn. wczoraj wszystko OK, a dzisiaj po deszczowej i chłodnej nocy zonk. Otwieram auto z pilota – z zamkami wszystko OK, a immo jak migał tak miga. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik zaskakuje, ale jako że pompka nie podaje paliwa silnik nie odpala. Próbowałem kilka razy otwierania i zamykania (uzbrajania i rozbrajania PATS-a), ale niestety sytuacja się powtarza. Cóż pozostało jechać do pracy tramwajem i mieć nadzieję, że to nic poważnego.
Pozdrawiam
joint
Hmm, u mnie jednak troche inaczej – nie zauwazylem tego rano tzn. po przekreceniu kluczyka kontrolka immobilisera pali sie przez 3 sekundy po czym gasnie (system rozbrojony ?) – wiec jest tak jak pisza w instrukcji obslugi. Rozrusznik kreci, ale samochod nie odpala.
Czy ktos ma moze jakies sugestie ?
Pozdrawiam
joint
"Jupikajej, m...a f...a" – powiedział Napoleon, po czym wsiadł do Mazdy i odjechał
- Od: 12 sie 2008, 18:47
- Posty: 20
- Skąd: Poznan
- Auto: Mazda 2 1.4 TDCi 68KM
joint napisał(a):Czy ktos ma moze jakies sugestie ?
Skoro dzieje się tak przy dużej wilgotności proponuję sprawdzić układ wysokiego napięcia (przewody do świec, kopułka) – mogą mieć przebicia czego skutkiem jest brak iskry... a po dłuższym kręceniu zalane świece. Najlepiej widać gdy już jest ciemno – przy odpalaniu iskrzą kable.
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości