Akumulator – wymiana, obudowa, opinie i porady
witam,odnośnie akumulatorków co sądzicie o tym .....http://sklep.prostowniki-akumulatory.pl ... -1514.html
Akumulatory Yuasa mają dobrą opinię. U mnie jednak " króluje" Fiamm
Dzisiaj kupiłem także Fiamm titanium pro 
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Panowie mam problem z akumulatorem. W poprzednia sobote proba odpalenia samochodu okazala sie niepowodzeniem, pomogl mi wtedy uprzejmy pan, ktory mial przy sobie kable. Auto odpalilo, przejechalem wtedy okolo 30km. Jako, ze bardzo sporadycznie korzystam z samochodu, odpalalem autko testowo na kilka minut przez kolejne 2 dni, zawsze dawalo rade. Po 2 dniach nie odpalania samochodu akumulator calkowicie sie rozladowal, nie dziala nawet pilot od centralnego zamka. Mysle, ze tym samym moge stwierdzic, ze akumulator stracil swoja zywotnosc, prawda?
Jesli tak, to jaki akumulator polecacie do modelu Mazda 3 BK 1.6 (2004) benzyna? Aktualnie mam Yuasa (mozliwe ze jeszcze ten ktory fabyrka dala.) Duzo czytalem o tych akumulatorach i wydaja sie byc calkiem dobrze oceniane, mozecie polecic mi konkretny model tej firmy? badz tez cos rownie dobrego? Czytalem na poprzedniej stronie, ze Bosh bedzie okej, ale Bosha nie chce.
Jesli tak, to jaki akumulator polecacie do modelu Mazda 3 BK 1.6 (2004) benzyna? Aktualnie mam Yuasa (mozliwe ze jeszcze ten ktory fabyrka dala.) Duzo czytalem o tych akumulatorach i wydaja sie byc calkiem dobrze oceniane, mozecie polecic mi konkretny model tej firmy? badz tez cos rownie dobrego? Czytalem na poprzedniej stronie, ze Bosh bedzie okej, ale Bosha nie chce.
Nie nie możesz tak sprawdzić
jeśli miałeś ujemne temp to nawet dobry akumulator ma ok 50 % pojemności im niższa tym gorzej
duża szansa że coś rozładowuje akumulator a on z kolei może już konać
naładuj akumulator sprawdź ile prądu pobiera zapiety w aucie/ miernik za 16P LN prąd DCA plus akku zapięty do klemy stajesz miernikiem między "–" akumulatora a masa auta klema/ powinno być około 100mA na początku będzie wyższy przez parę chwile bo elektronika się ładuje
przykręcasz klemę minusa odpalasz auto sprawdzasz napięcie, 2000RPM czy regulator działa
ew naładuj akumulator i idź do sklepu nie ci sprawdzą
jaki jaki ci pasuje osobiście brałbym cokolwiek z korkami/ Yuasa 60Ah mam i polecam już prawie9 rok
/ aczkolwiek wszystko co dobre jest ok
Yuasa TOPLA Bosh FIAMM -gwarancja serio to tak jest napisana że prawie nic nie masz ale brałbym te co mają 3 lata spróbować można zawsze
) DOBRE AKUMULATORY TO JUZ BYŁY teraz masa czynna to mm i delikatne toto wcześniej była pancerka teraz papier wydmuszka
Dla mnie korki to podstawa nie pierdzielisz się w nawiercanie dziur później albo wkręty kwasoodporne które i tak pokorodują jak na nie masa czynna się dostanie albo plastikowe kołki-;((((
tutaj odkręcasz i widzisz co i jak nawet technologia Ca/Ca czy jaka tam akumulator się zużywa nie trzymasz go w cieplanianych warunkach tylko katujesz
jeśli miałeś ujemne temp to nawet dobry akumulator ma ok 50 % pojemności im niższa tym gorzej
duża szansa że coś rozładowuje akumulator a on z kolei może już konać
naładuj akumulator sprawdź ile prądu pobiera zapiety w aucie/ miernik za 16P LN prąd DCA plus akku zapięty do klemy stajesz miernikiem między "–" akumulatora a masa auta klema/ powinno być około 100mA na początku będzie wyższy przez parę chwile bo elektronika się ładuje
przykręcasz klemę minusa odpalasz auto sprawdzasz napięcie, 2000RPM czy regulator działa
ew naładuj akumulator i idź do sklepu nie ci sprawdzą
jaki jaki ci pasuje osobiście brałbym cokolwiek z korkami/ Yuasa 60Ah mam i polecam już prawie9 rok
Yuasa TOPLA Bosh FIAMM -gwarancja serio to tak jest napisana że prawie nic nie masz ale brałbym te co mają 3 lata spróbować można zawsze
Dla mnie korki to podstawa nie pierdzielisz się w nawiercanie dziur później albo wkręty kwasoodporne które i tak pokorodują jak na nie masa czynna się dostanie albo plastikowe kołki-;((((
tutaj odkręcasz i widzisz co i jak nawet technologia Ca/Ca czy jaka tam akumulator się zużywa nie trzymasz go w cieplanianych warunkach tylko katujesz
Dziekuje serdecznie za tak obszerna odpowiedz!!!
Wybralem kilka aku, ktory brac?:
http://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2110095-akumulator-yuasa-ybx3014/
http://allegro.pl/akumulator-fiamm-titanium-60ah-540a-poznan-i6616142686.html
http://allegro.pl/fiamm-titanium-plus-pro-60ah-600a-zapach-i6623790796.html
Wybralem kilka aku, ktory brac?:
http://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2110095-akumulator-yuasa-ybx3014/


Mam jeden model i drugi . Bierz ten z choinką
. Polecam oba
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Może was zaskoczę ale w lipcu 2016 sprowadziłem z Niemiec moją Mazdę i dosłownie dziś wymieniałem akumulator ponieważ przy -18 stopniach przez cały dzień odmówił posłuszeństwa. Stary akumulator jeżeli dobrze czytam oznaczenia na jego górze ma UWAGA 10 lat. Wymieniłem na Bosch S4024 ze względu na wiele pozytywnych opinii.
- Od: 9 sty 2017, 15:03
- Posty: 8
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 BK 2006 r. 1.6 Benzyna
Czy ta pojemność będzie dobra do Mazdy 3 2,0 benzyna?
FIAMM PRO 12V 54Ah 520A (EN)
Polaryzacja: "+" po prawej stronie, "–" po lewej stronie
FIAMM PRO 12V 54Ah 520A (EN)
Polaryzacja: "+" po prawej stronie, "–" po lewej stronie
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Ja mam 64AH w dieslu a teraz żałuje, że nie wziąłem 70Ah bo potrzebuje większy ze względu na troche pierdół które w tej chwili mam podłączonych m.in radio z navi dzienne tuba i wiele innych więc potrzebuje więcej prądu i na rozruch i na ładowanie ww elementów
Wydaje mi się, że u Ciebie wystarczy 54 ewentualnie włóż 64
A co do Fiamma to jest z nim mały problem bo jest za niski bieguny ma ok ale z odwrotnej strony i trzeba z klemą minusową troche pokombinować ale jest to wykonalne
sam mam i nie narzekam jak dla mnie chyba numer 1 z akumulatorów
YUASA SILVER 65Ah 550A P+ YBX50005 pasuje jak ulał, chyba że masz rozpórkę, to trzeba wtedy wkładać troszkę pod kątem
.
Kupiłem 14tego grudnia, koszt 365pln, 27kk przejechane zero problemów.
Kupiłem 14tego grudnia, koszt 365pln, 27kk przejechane zero problemów.
- Od: 8 mar 2012, 20:50
- Posty: 499 (7/8)
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3 Kintaro 2.0 150KM LF (BK)
była: 626 2.0 115KM FS (GF)
Na razie mam jakąś Vartę z 2014 roku aha Blue Dynamic w M3 a w pozostałych Mazdach Fiamm i fakt trochę kombinacji z klemami. Obecnie jest tak jak Niemiec zamontował czyli dwie deseczki pod uchwytem
. Dopóki odpala to go zostawię ale myślę już przyszłościowo bo nie chcę się zdziwić
Fiamm sprawuje się rewelacyjnie – jak na razie 

MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Hej.
Czas na zmianę aku. Waham się nad kilkoma modelami, ale mam głównie problem z doborem pojemnosci i pradu rozruchowego do benzyny 2.0. Większość kupuje coś ok 60/600. Dzwonie do ASO i po VIN podają: 60/450
Ja zastanawiam się czy 56/580 nie będzie miał zbyt małej pojemności, ale znów 63/630 to trochę sporo.. co wy na to zważywszy, że mam wersję z BOSE i grzaniem siedzeń?
Nie wiem czy to dobra oferta, ale ktoś mi proponuje Moll 60A/480 (ponoć mierzone ponad 500) – na pierwszy montaż – ponoc te na pierwszy montaż to jakas super akcja, prawda to?
Czas na zmianę aku. Waham się nad kilkoma modelami, ale mam głównie problem z doborem pojemnosci i pradu rozruchowego do benzyny 2.0. Większość kupuje coś ok 60/600. Dzwonie do ASO i po VIN podają: 60/450
Nie wiem czy to dobra oferta, ale ktoś mi proponuje Moll 60A/480 (ponoć mierzone ponad 500) – na pierwszy montaż – ponoc te na pierwszy montaż to jakas super akcja, prawda to?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Wczoraj zakupiłem do trójki taki oto akumulator, kolejny tej firmy oraz u tego samego sprzedawcy- od ponad 10 – ciu lat – kupuję u niego i zawsze byłem zadowolony

MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości