Mazda3 (BK) – Nasze wrażenia i opinie
A mnie wszystkie przełączniki się świecą. A gasną tylko wtedy, gdy sam zablokuje pasażerom otwieranie szyb.Minus jaki wytknęli mi pasażerowie to brak podświetlania przycisków od sterowania szybami.
Z wad to może tylko wolno nagrzewające się wnętrze.
U mnie podświetlanie klawiszy sterowania szyb na wszystkich drzwiach świeci zawsze przy włączonych światłach, wnętrze nagrzewa sią tak szybko "jak, jak zapiąć zamek błyskwawiczny"
jednak benzyna, sygnalizator pasów włącza się przy 16km/h, lusterka wstecznego bym się nie czepiał a już na pewno zewnętrzne lusterka są wielkie ( większe to ma chyba tylko moja szefowa w Vitarze ) za to nawiew na szybę to porażka- pojedynczy i do tego mały – cóż Focus
.
Regulacja wysokości świateł mijania świeciła mi jak kupiłem auto ale teraz już niestety nie. Pewnie jakaś niezniszczalna dioda LED padła
.
Regulacja wysokości świateł mijania świeciła mi jak kupiłem auto ale teraz już niestety nie. Pewnie jakaś niezniszczalna dioda LED padła
jerrry napisał(a):Minus jaki wytknęli mi pasażerowie to brak podświetlania przycisków od sterowania szybami.
Dotyczy jedynie wersji USA, w EU maja podswietlenie
Ale pocisneliście z tymi minusami. Nie mogę się zgodzić ani z lusterkiem wstecznym (widzę w nim wszystko co przez tylną szybę, a resztę w lusterkach zewnętrznych), ani z podświetleniem przycisków od szyb bo są podświetlone
ani też z piszczydłem od niezapiętych pasów – to przecież dla bezpieczeństwa, jakbyś zapinał pasy zanim ruszysz to byś nawet nie wiedział że masz piszczyk
(uruchamia się po 8km/h)
A jak ktoś lubi bez pasów to niech zapnie na fotelu zanim wsiądzie i po piszczeniu.
RobertPi, jesteś pewien, że to pokrętło jest podświetlane?

znaczek światła tak, ale samo pokrętło – nie wydaje mi się.
A jak ktoś lubi bez pasów to niech zapnie na fotelu zanim wsiądzie i po piszczeniu.
RobertPi, jesteś pewien, że to pokrętło jest podświetlane?

znaczek światła tak, ale samo pokrętło – nie wydaje mi się.
Widzę że temat zaproponowany przeze mnie fajnie się rozwija z czego bardzo się cieszę.
Moja benzyna nagrzewa się bardzo szybko a nawiew mimo że jest bardzo wąski jest na tyle wydajny że szyba nigdy nie paruje mi po bokach nawet jak wiozę 4 osoby i psa.
A co do lusterka wstecznego w SEDANIE to praktycznie mogło by go nie być bo moim zdaniem g widać – w HB na pewno widoczność jest lepsza – ot tak moje wspomnienia z FOKUSA HB który jest rewelacyjnym samochodem
Czy użytkownicy M3 z USA też nie mają pokrętła regulacji położenia świateł mijania ?– bo ja nie mam.
Moja benzyna nagrzewa się bardzo szybko a nawiew mimo że jest bardzo wąski jest na tyle wydajny że szyba nigdy nie paruje mi po bokach nawet jak wiozę 4 osoby i psa.
A co do lusterka wstecznego w SEDANIE to praktycznie mogło by go nie być bo moim zdaniem g widać – w HB na pewno widoczność jest lepsza – ot tak moje wspomnienia z FOKUSA HB który jest rewelacyjnym samochodem
Czy użytkownicy M3 z USA też nie mają pokrętła regulacji położenia świateł mijania ?– bo ja nie mam.
- Od: 8 maja 2010, 00:52
- Posty: 92
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM
Lukaszgracz napisał(a):Czy użytkownicy M3 z USA też nie mają pokrętła regulacji położenia świateł mijania ?– bo ja nie mam.
U mnie również brak
Amerykańce nie mają regulacji świateł.
MOJA MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
Ja na lusterko wsteczne nie narzekam (w sedanie).
Lusterka boczne nie są duże (porównuję do Civica) ale jest to kwestia przyzwyczajenia i trudno to moim zdaniem uznawać za mankament.
MINUSY
Delikatny system sterowania szybami – pasażerowie nieprzyzwyczajeni mają kłopot z "uchyleniem szyby".
Sedan przedliftowy – debilny sposób otwierania klapy bagażnika. Nie zrobili wcięcia w zderzaku żeby było jak złapać więc zbiera się ręką brud ze zderzaka i z krawędzi klapy. Ja przez to noszę się ze zmianą zderzaka na wersję sport z wcięciem.
Trochę słabe trzymanie temperatury z tyłu – przy ustawieniu ok 19 stopni z przodu na klimatyzacji z tyłu jest zdaje się 2-3 stopnie mniej.
No i te siedzenia... tragedia. Twarde, niewygodne.
PLUSY
elastyczny silnik 1.6
przyjemność z jazdy (układ kierowniczy)
świetna skrzynia biegów
moim zdaniem dobre stockowe audio
Lusterka boczne nie są duże (porównuję do Civica) ale jest to kwestia przyzwyczajenia i trudno to moim zdaniem uznawać za mankament.
MINUSY
Delikatny system sterowania szybami – pasażerowie nieprzyzwyczajeni mają kłopot z "uchyleniem szyby".
Sedan przedliftowy – debilny sposób otwierania klapy bagażnika. Nie zrobili wcięcia w zderzaku żeby było jak złapać więc zbiera się ręką brud ze zderzaka i z krawędzi klapy. Ja przez to noszę się ze zmianą zderzaka na wersję sport z wcięciem.
Trochę słabe trzymanie temperatury z tyłu – przy ustawieniu ok 19 stopni z przodu na klimatyzacji z tyłu jest zdaje się 2-3 stopnie mniej.
No i te siedzenia... tragedia. Twarde, niewygodne.
PLUSY
elastyczny silnik 1.6
przyjemność z jazdy (układ kierowniczy)
świetna skrzynia biegów
moim zdaniem dobre stockowe audio
Czytam z zainteresowaniem ten watek i musze odniesc sie do ostatniego postu arjot. Ja mam pewne zastrzezenia do skrzyni biegow dlatego nie moge zgodzic sie do konca ze to plus. Nie wiem moze tylko u mnie wystepuje ten problem... 1 i 2 bieg wchodza bardzo ciezko. Z pozostalymi nie ma juz takiego problemu chociaz wczoraj zdarzylo mi sie po raz pierwszy "zgrzytnac" wstecznym biegiem. Wiem ze pytanie moze do nie do konca trzymajace sie tematu ale musze o to zapytac zwazywszy ze nie znam sie za wiele na mechanice czy takie zle wkladanie biegow tej 1 i 2 moze doprawidzic do... wlasnie do czego?
Zamieszczam ciekawostkę z netu , nie wiem gdzie ją umieścić, wiec ryzykuje tutaj, proszę ewentualnie przenieść temat.
http://www.gadu-gadu.pl/z-usa-sprowadzamy-zlom
http://www.gadu-gadu.pl/z-usa-sprowadzamy-zlom
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Blumek napisał(a):Zamieszczam ciekawostkę z netu , nie wiem gdzie ją umieścić, wiec ryzykuje tutaj, proszę ewentualnie przenieść temat.
http://www.gadu-gadu.pl/z-usa-sprowadzamy-zlom
Niestety tak jest... Trzeba jednak brac pod uwage , ze auta sprowadzone z innych krajów rowniez czesto sa zlomem na kolach albo i bez nich....leczx nie ma za bardzo mzoliwosc zrobienia takiego raportu o autach sprowadzonych z EU.
Generalnie wkładanie czogoś na siłe zawsze kończy się źle
, ale Twoje auto jest chyba odosobninym przykładem nie do końca poprawnie działających mechanizmów ( rozpdające się synchronizatory ? ).
U mnie skrzynia działa bardzo lekko i precyzyjnie. Oczywiście nie włączam jedynki gdy jedzie auto, wtedy działa blokada i bieg trzeba wpychać na siłę.
Rudy Rydz, dałbym głowę że świeciły cyferki ( bardzo mnie to cieszyło ) a teraz nie świecą
, teraz świcą tylko opisy.
U mnie skrzynia działa bardzo lekko i precyzyjnie. Oczywiście nie włączam jedynki gdy jedzie auto, wtedy działa blokada i bieg trzeba wpychać na siłę.
Rudy Rydz, dałbym głowę że świeciły cyferki ( bardzo mnie to cieszyło ) a teraz nie świecą
Ostatnio edytowano 17 lut 2011, 09:51 przez RobertPi, łącznie edytowano 1 raz
Rozpadajace sie synchronizatory – groznie to brzmi. RobertPi no to postraszyles. Doskonale wiem ze wkladanie na sile nie wrozy nic dobrego no ale... czasami trzeba gdy nie ma wyjscia.
mi czasem wstecznie nie chce zaskoczyć na jeden raz. i zawsze pomaga luz i puszczenie sprzęgła albo przesunięcie zębatek choćby ociupinę na innym biegu (każdy inny bieg i lekkie puszczenie sprzęgła). Jeszcze nie było sytuacji żebym wpychał na siłę bo już nic nie pomaga.
miałem podobny problem z wrzucaniem 1 i 2 z tym że w FOKUSIE , wymieniłem/uzupełniłem brak oleju w skrzyni i znacząco się poprawiło, jednak skrzynia biegów to bardzo skomplikowany mechanizm i w każdym przypadku może być inna przyczyna. ja bym spróbował od wymiany ewentualnego uzupełnienia braku oleju.
- Od: 8 maja 2010, 00:52
- Posty: 92
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości