Witam,
W M3 BK z 2008 r. wersja Sport (zakup Polska) już jakiś czas temu zaobserwowałem brak automatycznej regulacji wysokości świateł ksenonowych. Niezależnie czy swiatła się załączają przy odpalaniu (znienawidzony moduł DRL), czy po odpaleniu przełączam na światła mijania, nie występuje zjawisko poziomowania świateł.
Czy ktoś już spotkał się z takim problemem ?
Problem z automatyczną regulacja wysokości swiateł
Strona 1 z 1
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
some1 napisał(a):Jeśli przez poziomowanie rozumiesz ruch góra-dół po włączeniu, to nie występuje ono w BK po lifcie.
To niby jak są one poziomowane ?
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
some1 napisał(a):Ten ruch to raczej self-test systemu, a nie faktyczne poziomowanie. Może być widoczny, ale nie jest potrzebny do sprawnego działania.
Czyli tzw. self-test systemu, nie będzie widoczny w naszych M3 po lifcie ?
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Czy na tarczy z zegarami podczas ustawienia zapłonu w pozycję ON, świeci pomarańczowa lampka informująca o ewentualnych problemach z automatycznym poziomowaniem reflektorów?
Jak nie wiesz czy regulacja góra-dół działa to wieczorem stań przed ścianą najpeirw włącz reflektory i dopiero odpal auto, wtedy powinneś widziec ruch światła z dołu do góry.
Jak nie wiesz czy regulacja góra-dół działa to wieczorem stań przed ścianą najpeirw włącz reflektory i dopiero odpal auto, wtedy powinneś widziec ruch światła z dołu do góry.
Dominooo napisał(a):Czy na tarczy z zegarami podczas ustawienia zapłonu w pozycję ON, świeci pomarańczowa lampka informująca o ewentualnych problemach z automatycznym poziomowaniem reflektorów?
Jak nie wiesz czy regulacja góra-dół działa to wieczorem stań przed ścianą najpeirw włącz reflektory i dopiero odpal auto, wtedy powinneś widziec ruch światła z dołu do góry.
Podczas zapłotu lampka się zapala i gasnie czyli ok.
Próbowałem na wszystkie możliwe sposoby i poziomowanie ani drgnie.
Chodzi mi o sytuację braku self-testu, o którym powyżej wspomniał kolega some1.
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Pytanie, czy kiedykolwiek widzialeś żeby ten test działał?
Jeśli lampka na tarczy gaśnie to oznacza, że wsyzstko w porzadku z układem poziomowania (siłowniki w reflektorach oraz czujnik poziomowania na tylnej belce).
U mnie w BK przed liftem widać ruch światła i dodatkowo słychac jak siłowniki pracują.
Jeśli lampka na tarczy gaśnie to oznacza, że wsyzstko w porzadku z układem poziomowania (siłowniki w reflektorach oraz czujnik poziomowania na tylnej belce).
U mnie w BK przed liftem widać ruch światła i dodatkowo słychac jak siłowniki pracują.
Dominooo napisał(a):U mnie w BK przed liftem widać ruch światła i dodatkowo słychac jak siłowniki pracują.
Nie widziałem, nie słyszałem..
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Dominooo napisał(a):A wysokość wiązki światła masz dobrze ustawioną? Nie świeci za nisko, albo za wysoko?
Subiektywnie raczej tak, obiektywnie to nie wiem, ale "z przeciwka" nikt nie narzeka.
Motto: Nie gadaj z idiotą, bo ściągnie cię na swój poziom i pokona doświadczeniem...
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Auto: M3 czerwona.na.czarnym
Czy ktoś może potwierdzić wiadomość jaką dziś usłyszałem ze silniczki regulacji ksenonów występowały w dwóch różnych wersjach? Chce zmienić reflektor i teraz nie wiem czy te silniczki różniły się w wersji przed liftem i po lifcie czy po prostu były dwa różne rodzaje np. tylko w wersji przed liftowej? Jak ewentualnie rozpoznać, który rodzaj silniczka mam u siebie?
- Od: 26 mar 2012, 14:19
- Posty: 60
- Skąd: TM/PZŃ
- Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF Top '05 HB
Najlepiej Wymień cały mechanizm bo o sam silniczek myśle, że będzie trudno... U mnie też światła nie chodzą a myśle że powinny bo jak odłącze wtyczke i włoże spowrtoem to da się wyczuć jak przez sekunde silniczek pracuje... ale też niewiem co jest z nimi nie tak wyciągałem je rozkręcałem potem skręcałem i nic. W środku są takie suwaki (potencjometry) wydaje mi się że oba muszą być tak samo ustawione żeby wszystko chodziło jak należy ale narazie mi się nie chce wyciągać drugi lampy
Mateusz
- Od: 9 maja 2012, 21:15
- Posty: 85
- Skąd: brak in
- Auto: brak info
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości