Witam.
Od kilku dni jestem właścicielem mazdy 1.6 więc wybaczcie jeśli piszę nie tu gdzie trzeba.
Mój problem polega na tym, że podczas wciskania gazu silnik długo zostaje na obrotach. Zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy. Podczas jazdy nawet przy zmianie biegów wkręca się na chwilę na obroty a potem dopiero powoli spada. Jest to dość denerwujące takie przegazowywanie. Proszę o jakieś sugestie i będę wdzięczny za pomoc....
wolno schodzi z obrotów
Strona 1 z 1
tak dokładnie chodzi tu o 1.6 nie wiem czy coś się przycina czy tak ma od kilku lat jeżdżę vectrą 2.2 dti fakt że ma o kilka koni więcej ale reakcja na gaz jest idealna natomiast tu .... wydaje mi się to bardzo dziwne.
Dzięki za info w sobotę sprawdzę podejrzenia i krzyknę co i jak 
Niestety sprawdziłem potencjometr wyczyściłem rozebrałem i dalej to samo. Jest jednak coś co zauważyłem to to, że przegazowywanie jest powyżej 2 tys obrotów czyli jak załącza się turbina. Czy to możliwe, że turbina przeciąga obroty? Do 2 tys. jest spokojnie.
Może sterownie turbiną gruszka przy niej albo zawór sterujący.
Trudno powiedzieć jeśli nic nie generuje błędu. może któryś wtrysk lekko przylewa i jak odejmujesz gazu musi przepalić resztę co skutkuje zostanie na obrotach choć ta teoria wątpliwa. Zostawanie na obrotach to typowy problem dla silników Pb w ON mało spotykane.
Trudno powiedzieć jeśli nic nie generuje błędu. może któryś wtrysk lekko przylewa i jak odejmujesz gazu musi przepalić resztę co skutkuje zostanie na obrotach choć ta teoria wątpliwa. Zostawanie na obrotach to typowy problem dla silników Pb w ON mało spotykane.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Dzięki. W wolnej chwili sprawdzę bo aktualnie żona śmiga autem do pracy i brakuje mi czasu aby pogrzebać przy autku.
Witam.
Sprawdziłem zawór pracuje dość równo więc nie wiem dalej w czym tkwi problem ale szykuje się chyba większa robota ponieważ zauważyłem mocne kopcenie przy przyśpieszaniu więc zapewne coś się dzieje z turbiną lub uszczelki wtryskiwaczy ale muszę to głębiej zdiagnozować.
Sprawdziłem zawór pracuje dość równo więc nie wiem dalej w czym tkwi problem ale szykuje się chyba większa robota ponieważ zauważyłem mocne kopcenie przy przyśpieszaniu więc zapewne coś się dzieje z turbiną lub uszczelki wtryskiwaczy ale muszę to głębiej zdiagnozować.
Dzięki za pomoc. Auto naprawione temat zamknięty 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości