Mazda3 Y6: spadek – brak mocy
presto, aby wypalić FAP'a nie musiałeś testować Vmax a wystarczyło się wstrzelić z biegiem w obroty rzędu 3000rpm-4000rpm i tak pocisnąć te 15-20km.
Skaczące obroty na jałowym faktycznie mogą być efektem tego co piszesz. Sprawdź najpierw błędy komputera – wtedy łatwiej jest ustalić winowajcę
W czasie tej "szaleńczej jazdy" czujka temp. była w połowie, czy powyżej? U znajomego z "kończącym się FAP'em" był taki specyficzny objaw, że silnik przy wypalaniu dostawał gorączki i "czkawki" a dopiero potem wskakiwał w awaryjny.
Skaczące obroty na jałowym faktycznie mogą być efektem tego co piszesz. Sprawdź najpierw błędy komputera – wtedy łatwiej jest ustalić winowajcę
W czasie tej "szaleńczej jazdy" czujka temp. była w połowie, czy powyżej? U znajomego z "kończącym się FAP'em" był taki specyficzny objaw, że silnik przy wypalaniu dostawał gorączki i "czkawki" a dopiero potem wskakiwał w awaryjny.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
W trybie awaryjnym nie zauważyłem żadnych skoków temperatury. Dodam, że miało to miejsce dokładnie 1-go listopada. Odkąd przestałem tankować "tańsze paliwo" wszystko wróciło do normy, a falowanie obrotów ustało. Za to zaobserwowałem dymienie na biało od czasu kiedy spadły temperatury do ok 0°C :/. Nie wiem czy to normalne czy może jestem zbyt przewrażliwiony. To mój pierwszy diesel. Aktualny przebieg 193kkm.
- Od: 22 lis 2012, 11:49
- Posty: 7
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 Y6 BK '05
Nie rozumiem dlaczego przy wypalaniu FAP-a miałby się pojawiać biały dym. Jeżdżę od ponad 3 lat tym autem i obserwuję kiedy się wypala filtr i jak wygląda wypalanie. Nigdy nie zauważyłem podobnych zjawisk typu biały czy jakiś tam inny kolor dymu. Filtr wypala się u mnie co 100km od chyba roku czasu.
Raczej wiązał bym to z parą wodną przy niskich temperaturach.
Tak samo jak krąży informacja, że podczas wypalania włącza się automatycznie ogrzewanie tylnej szyby i lusterek bocznych. Sprawdziłem to kiedyś przy zamarzniętej tylnej szybie i podczas wypalania ogrzewanie się nie włączyło...
Raczej wiązał bym to z parą wodną przy niskich temperaturach.
Tak samo jak krąży informacja, że podczas wypalania włącza się automatycznie ogrzewanie tylnej szyby i lusterek bocznych. Sprawdziłem to kiedyś przy zamarzniętej tylnej szybie i podczas wypalania ogrzewanie się nie włączyło...
Witam. Trochę późno, ale pozwolę przytoczyć kilka zdań z serwisówki (PSA Engine DV6 BOSCH EDC16). Może rozwiąże to po części mity dotyczące załączania się tylnej szyby podczas wypalania FAP.
"2. Regeneracja filtra czastek stalych
2.1. Regeneracja naturalna
Gdy temperatura spalin samodzielnie osiąga wartość regeneracji (duże obciążenie silnika)
Cząstki spalają się w sposób naturalny w filtrze �� cząstek. W celu uruchomienia
regeneracji nie trzeba wykonywać żadnej czynności z zewnątrz.
2.2. Regeneracja sztuczna (wspomaganie regeneracji)
Wspomagane regeneracji jest całością poleceń (obciążanie) obsługiwanych przez kalkulator
wtrysku, mających na celu zwiększenie temperatury spalin aż do progu regeneracji.
Obciążanie polega na zwiększaniu poboru energii elektrycznej w pojeździe w odpowiedzi na
jego zapotrzebowanie funkcjonalne �� Przykład : Filtr cząstek stałych (FAP)(filtr cząstek
stałych).
Zwiększanie momentu oporowego alternatora powoduje wzrost momentu obrotowego silnika
spalinowego, jak również wzrost temperatury silnika spalinowego.
Obciążanie umożliwia szybszy wzrost temperatury silnika spalinowego tak, aby poprawić
regenerację filtra cząstek stałych w pojazdach z silnikiem diesla.
BSI odbiera żądanie dociążenia od kalkulatora silnika poprzez sieć CAN.
BSI wymusza włączanie odbiorników energii zgodnie z kolejnością w tabeli.
Poziom obciążenia Funkcje
0 Bez obciążenia (działanie normalne)
1 Włączenie ogrzewanej tylnej szyby
2 Włączenie wentylatora chłodnicy na niskich obrotach
3 Włączenie wentylatora chłodnicy na średnich obrotach
4 Włączenie świec żarowych
UWAGA : Podczas obciążania kierowca nie otrzymuje żadnych informacji dotyczącej
włączania odbiorników energii."
Co do dymu to mam taką teorię:
"2. Przepływomierz powietrza (1310)
2.1. Zadanie
Pomiary wykonywane przez przepływomierz powietrza ( 1310) :
· Przepływ masowy świeżego powietrza zasysanego przez silnik spalinowy
· Temperatura powietrza dolotowego
Przepływomierz powietrza mierzy przepływ czystego powietrza zasysanego przez silnik.
Zadanie kalkulatora wtrysku w zależności od odebranej informacji :
· Określić współczynnik recyrkulacji spalin
· Ograniczyć powstawanie dymu w stanach przejściowych (przyspieszanie, hamowanie)
poprzez korekcję dawki paliwa".
..., a może to wadliwy EGR? Można gdybać. Najlepiej pojechać na diagnozę komputerową i będzie jasne co dolega. Póki co samochód jeździ i nic takiego się nie dzieje. Jednak muszę trochę pomarudzić. Jak dla mnie samochód, który zwalnia sam podczas jazdy i załącza się w tryb awaryjny to złom. Żałuje, że nie kupiłem benzyny. Połasiłem się na oszczędność (pozorną). Wcześniej jazda honda civic w benzynie i żadnych problemów. Nie wiedziałem, gdzie filtr paliwa się znajduje, a tu jak z jajkiem-masakra. Diesel=samochód na paprochy hehe . Pozdrawiam
"2. Regeneracja filtra czastek stalych
2.1. Regeneracja naturalna
Gdy temperatura spalin samodzielnie osiąga wartość regeneracji (duże obciążenie silnika)
Cząstki spalają się w sposób naturalny w filtrze �� cząstek. W celu uruchomienia
regeneracji nie trzeba wykonywać żadnej czynności z zewnątrz.
2.2. Regeneracja sztuczna (wspomaganie regeneracji)
Wspomagane regeneracji jest całością poleceń (obciążanie) obsługiwanych przez kalkulator
wtrysku, mających na celu zwiększenie temperatury spalin aż do progu regeneracji.
Obciążanie polega na zwiększaniu poboru energii elektrycznej w pojeździe w odpowiedzi na
jego zapotrzebowanie funkcjonalne �� Przykład : Filtr cząstek stałych (FAP)(filtr cząstek
stałych).
Zwiększanie momentu oporowego alternatora powoduje wzrost momentu obrotowego silnika
spalinowego, jak również wzrost temperatury silnika spalinowego.
Obciążanie umożliwia szybszy wzrost temperatury silnika spalinowego tak, aby poprawić
regenerację filtra cząstek stałych w pojazdach z silnikiem diesla.
BSI odbiera żądanie dociążenia od kalkulatora silnika poprzez sieć CAN.
BSI wymusza włączanie odbiorników energii zgodnie z kolejnością w tabeli.
Poziom obciążenia Funkcje
0 Bez obciążenia (działanie normalne)
1 Włączenie ogrzewanej tylnej szyby
2 Włączenie wentylatora chłodnicy na niskich obrotach
3 Włączenie wentylatora chłodnicy na średnich obrotach
4 Włączenie świec żarowych
UWAGA : Podczas obciążania kierowca nie otrzymuje żadnych informacji dotyczącej
włączania odbiorników energii."
Co do dymu to mam taką teorię:
"2. Przepływomierz powietrza (1310)
2.1. Zadanie
Pomiary wykonywane przez przepływomierz powietrza ( 1310) :
· Przepływ masowy świeżego powietrza zasysanego przez silnik spalinowy
· Temperatura powietrza dolotowego
Przepływomierz powietrza mierzy przepływ czystego powietrza zasysanego przez silnik.
Zadanie kalkulatora wtrysku w zależności od odebranej informacji :
· Określić współczynnik recyrkulacji spalin
· Ograniczyć powstawanie dymu w stanach przejściowych (przyspieszanie, hamowanie)
poprzez korekcję dawki paliwa".
..., a może to wadliwy EGR? Można gdybać. Najlepiej pojechać na diagnozę komputerową i będzie jasne co dolega. Póki co samochód jeździ i nic takiego się nie dzieje. Jednak muszę trochę pomarudzić. Jak dla mnie samochód, który zwalnia sam podczas jazdy i załącza się w tryb awaryjny to złom. Żałuje, że nie kupiłem benzyny. Połasiłem się na oszczędność (pozorną). Wcześniej jazda honda civic w benzynie i żadnych problemów. Nie wiedziałem, gdzie filtr paliwa się znajduje, a tu jak z jajkiem-masakra. Diesel=samochód na paprochy hehe . Pozdrawiam
- Od: 22 lis 2012, 11:49
- Posty: 7
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 Y6 BK '05
UWAGA : Podczas obciążania kierowca nie otrzymuje żadnych informacji dotyczącej
włączania odbiorników energii."
Wprost może i nie otrzymuje, ale tak jak pisałem wcześniej wnikliwy obserwator wychwyci pewne zależności: wskaźnik temperatury nieznacznie pójdzie w górę.., komputer pokładowy podniesie wskazania spalania no i na stację benzynową się wcześniej zajrzy niż zwykle.. a zimą będzie jeszcze więcej symptomów widocznych.
Presto, odnośnie Twoich odczuć co do zakupu używanego diesla i przesiadki z benzyny – przejdzie Ci, tylko wiosną wytnij FAP'a a radość z jazdy wróci sama. Inna sprawa, że w "nowożytnym" dieslu jest sporo rzeczy wymagających uwagi i szczególnej troski, ale nie jest też tak, że 200 tyś. km na liczniku i powyżej oznacza, że to musi być szrot. Ja kupując swojego Y6 (co prawda po kastracji), wiedziałem że w początkowym okresie przyjdzie dopłacić do tego interesu zanim zacznę się cieszyć.. i konsekwentnie realizuję plan drobnych napraw, a auto jeszcze mnie nie zawiodło.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
macvas,
Myślę, że doturlam do wiosny i autko pojedzie do kastracji. Do tego czasu rozejrzę się za dobrym warsztatem. Autko mi się podoba jednak trochę żałuje, że nie kupiłem go z silnikiem benzynowym bo moja jazda to 70% miasto, 30% trasa. Pozdrawiam
Myślę, że doturlam do wiosny i autko pojedzie do kastracji. Do tego czasu rozejrzę się za dobrym warsztatem. Autko mi się podoba jednak trochę żałuje, że nie kupiłem go z silnikiem benzynowym bo moja jazda to 70% miasto, 30% trasa. Pozdrawiam
- Od: 22 lis 2012, 11:49
- Posty: 7
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 Y6 BK '05
Witajcie, wybieram się do warsztatu na diagnostykę na początek na komputer a potem zobaczymy.
Potrzebuje Waszej rady na co zwrócić uwagę żeby mnie tam nie oskubali
Jaki mam problem ? Spadła moc.
Wiem jest sporo wątków na ten temat i kilka przeczytałem.
Autkiem na co dzień jeździ moja żona, dwa dni temu z konieczności zabrałem mazde i stwierdziłem że to nie to samo auto co kilkanaście dni temu ( żona nie zauważyła różnicy : ) Tłumaczę sobie że jeździ tylko do pracy stojąc w korkach a prędkość max to 45km/h – mogła nie poczuć. Poza tym zima i w ogóle oszczędzała ...
Do 3 biegu jeszcze jako tako się zbiera ( choć było lepiej ) ale 4 i 5 nie dają rady auto nie idzie jak powinno. Zero mocy.
Piszecie że w takich sytuacjach auto przechodzi w tryba awaryjny. Ale kiedy dziś ja zabrałem auto w trasę do pracy po obwodnicy itd pogoniłem ją do 140km/h – obroty ponad 3tys ... baaaardzo słabiutko się rozpędzała ale dałaby radę jeszcze. Więc to raczej nie tryb awaryjny.
Piszecie o przepustnicy i konieczności jej czyszczenia. Robiłem to niecały miesiąc temu przy wymianie filtra powietrza, było mokro.
Piszecie o świecach – może to one – kupiliśmy auto 2 miesiące temu – nie wymieniałem. Przeczytałem wątek kolegi który świece pourywał – boję się ich tknąć.
Ktoś pisał wątek o "sitku" wielkości ziarnka pieprzu gdzie to jest dokładnie i czy mogę sam sprawdzić jego stan ?
Jutro jadę na diagnostykę komputerową. Nie wyświetla się żaden błąd serwisu na desce.
Jakich sugestii mechanika się spodziewać? w jakie tematy nie dać się wciągnąć ? Nie chcę od razu wymieniać turbiny – wsadzać nowego filtra cząstek itd...
Nie wiem za wiele o mazdach – od 8 lat ujeżdżam Mondeo.
Pomożecie ?
Jakub
Potrzebuje Waszej rady na co zwrócić uwagę żeby mnie tam nie oskubali
Jaki mam problem ? Spadła moc.
Wiem jest sporo wątków na ten temat i kilka przeczytałem.
Autkiem na co dzień jeździ moja żona, dwa dni temu z konieczności zabrałem mazde i stwierdziłem że to nie to samo auto co kilkanaście dni temu ( żona nie zauważyła różnicy : ) Tłumaczę sobie że jeździ tylko do pracy stojąc w korkach a prędkość max to 45km/h – mogła nie poczuć. Poza tym zima i w ogóle oszczędzała ...
Do 3 biegu jeszcze jako tako się zbiera ( choć było lepiej ) ale 4 i 5 nie dają rady auto nie idzie jak powinno. Zero mocy.
Piszecie że w takich sytuacjach auto przechodzi w tryba awaryjny. Ale kiedy dziś ja zabrałem auto w trasę do pracy po obwodnicy itd pogoniłem ją do 140km/h – obroty ponad 3tys ... baaaardzo słabiutko się rozpędzała ale dałaby radę jeszcze. Więc to raczej nie tryb awaryjny.
Piszecie o przepustnicy i konieczności jej czyszczenia. Robiłem to niecały miesiąc temu przy wymianie filtra powietrza, było mokro.
Piszecie o świecach – może to one – kupiliśmy auto 2 miesiące temu – nie wymieniałem. Przeczytałem wątek kolegi który świece pourywał – boję się ich tknąć.
Ktoś pisał wątek o "sitku" wielkości ziarnka pieprzu gdzie to jest dokładnie i czy mogę sam sprawdzić jego stan ?
Jutro jadę na diagnostykę komputerową. Nie wyświetla się żaden błąd serwisu na desce.
Jakich sugestii mechanika się spodziewać? w jakie tematy nie dać się wciągnąć ? Nie chcę od razu wymieniać turbiny – wsadzać nowego filtra cząstek itd...
Nie wiem za wiele o mazdach – od 8 lat ujeżdżam Mondeo.
Pomożecie ?
Jakub
- Od: 1 gru 2013, 21:31
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3 1.6 CiTD 2005
Może masz tylko takie odczucie że jest słabsza ogólnie mazda z tym silnikiem to nie demon szybkości nie mówiąc już o przyśpieszeniu. jeździsz na codzień mocniejszym autem przesiadłeś się na słabsze i masz efekt. Chyba że żeczywiście masz coś nie tak ale bez błędu z diagnostyki i objawów poza niewielką stratą mocy za bardzo nie pomożemy
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Nie nie – na bank to nie jest tylko takie wrażenie.
Jak masz na budziku 2tys obr , jedziesz na 4 biegu i depniesz pedał gazu w podłogę to auto powinno rwać do przodu. Tutaj jest wrażenie jakby był zapięty 7bieg gdyby taki był. Ty mu w gaz a on nic sobie z tego nie robi zero reakcji.
Jak mazdę kupiliśmy można było na jedynce zwijać asfalt, koła aż buksowały – teraz po prostu rusza powoli do przodu.
Jak masz na budziku 2tys obr , jedziesz na 4 biegu i depniesz pedał gazu w podłogę to auto powinno rwać do przodu. Tutaj jest wrażenie jakby był zapięty 7bieg gdyby taki był. Ty mu w gaz a on nic sobie z tego nie robi zero reakcji.
Jak mazdę kupiliśmy można było na jedynce zwijać asfalt, koła aż buksowały – teraz po prostu rusza powoli do przodu.
- Od: 1 gru 2013, 21:31
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3 1.6 CiTD 2005
Może kierownice przy zmiennej geometrii turbo się zabrudziły ?
U siebie również zauważyłem taką zamułę od soboty i widzę, że jakby więcej kopcił, bo po odpaleniu na śniegu pod rurą zostaje czarny osad, którego wcześniej nie było. Może dlatego, że ostatnio w nocy było prawie -20 i od kilku dni silnik nie osiągnął normalnej temperatury pracy (krótki odcinki drogi po ok 5km). Bez podłączenia pod kompa się nie obejdzie.
Edit.
A jednak bez kompa.
Potwierdzam, po rozgrzaniu silnika do optymalnej temp. kilkukrotne przygazowanie do 4,5k obr/min załatwiło sprawę, teraz madzia znów ciągnie jak powinna Taki urok naszych silniczków, że muszą co jakiś czas przejść przez całą skalę obrotomierza
U siebie również zauważyłem taką zamułę od soboty i widzę, że jakby więcej kopcił, bo po odpaleniu na śniegu pod rurą zostaje czarny osad, którego wcześniej nie było. Może dlatego, że ostatnio w nocy było prawie -20 i od kilku dni silnik nie osiągnął normalnej temperatury pracy (krótki odcinki drogi po ok 5km). Bez podłączenia pod kompa się nie obejdzie.
Edit.
A jednak bez kompa.
Potwierdzam, po rozgrzaniu silnika do optymalnej temp. kilkukrotne przygazowanie do 4,5k obr/min załatwiło sprawę, teraz madzia znów ciągnie jak powinna Taki urok naszych silniczków, że muszą co jakiś czas przejść przez całą skalę obrotomierza
- Od: 19 cze 2011, 12:54
- Posty: 235
- Skąd: Murowana Goślina/Grajewo
- Auto: Mazda 3 Y6 '05 już bez FAP
Jak jedziesz do obcego serwisu gdzie zostawiasz sporo kasy to zanim poprosisz o usługe podpięcia pod kompa, zapytaj czy istnieje możliwość wydruku tego co odczytaja. Jesli nie... jedź gdzieś dalej.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Dzięki za sugestie z tym wydrukiem – faktycznie to istotne. Przed zakupem sprawdzałem ją na warsztacie i pod kompem – były jakieś ( podobno ) nieistotne błędy które mi skasowali ale wydruku nie dali i nie wiem czego dotyczyły.
Wczoraj zrobiłem też mały test i przegazowałem ją na odcinku 10km. Rozpędzała się słabo ale jak już nabrałem prędkości to ponad 120km/h leciałem dłuższy czas. Po tym zabiegu jakby lepiej choć czuję że to jeszcze nie to co było wcześniej.
Czy to może być kwestia zapychającego się dpf ? Autko na co dzień nie ma się gdzie rozbujać żeby go przepalać.
Wczoraj zrobiłem też mały test i przegazowałem ją na odcinku 10km. Rozpędzała się słabo ale jak już nabrałem prędkości to ponad 120km/h leciałem dłuższy czas. Po tym zabiegu jakby lepiej choć czuję że to jeszcze nie to co było wcześniej.
Czy to może być kwestia zapychającego się dpf ? Autko na co dzień nie ma się gdzie rozbujać żeby go przepalać.
- Od: 1 gru 2013, 21:31
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3 1.6 CiTD 2005
jakub_kt napisał(a):Wczoraj zrobiłem też mały test i przegazowałem ją na odcinku 10km
i to kolega nazywa testem?
prosze zdecyduj sie czego szukasz... skad wiesz, ze auto nie jedzie?
Przeciez to jest diesel 1.6. wiec nie oczekuj mocy jak z MPS'a
Moze warto w pierwszej kolejnosci sprawdzic przyspieszanie auta?
biorac za podstawe dane producenta oczywiscie...
o dla przykladu:
viewtopic.php?f=469&t=165582
to jest konkretne sprawdzenie... i takie testy robi sie na roznych biegach...
ps. moze malzonka zamulila troche auto?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
jakub_kt napisał(a):Czy to może być kwestia zapychającego się dpf ? Autko na co dzień nie ma się gdzie rozbujać żeby go przepalać.
Jesteś pewien, że go masz ? Z którego miesiąca jest auto ?
- Od: 19 cze 2011, 12:54
- Posty: 235
- Skąd: Murowana Goślina/Grajewo
- Auto: Mazda 3 Y6 '05 już bez FAP
@wojtek ... no tak, taki "test" zrobiłem Test czy po "przegazowaniu" coś się poprawi
Założyłem że przejeżdżając kawałek z większymi obrotami przepali się coś w filtrze o ile go mam
i tutaj odp dla @Ralf2107 – nie jestem niczego pewien
Po to pozwoliłem sobie zapytać na forum bo nic nie wiem Wy jesteście ekspertami więc chyba dobrze trafiłem.
Vin coś Wam podpowie ? JMZBK143251183755
Polećcie proszę przy okazji jakieś dobre świece, wymienię na wszelki wypadek, nie wiadomo kiedy poprzednik to robił.
Założyłem że przejeżdżając kawałek z większymi obrotami przepali się coś w filtrze o ile go mam
i tutaj odp dla @Ralf2107 – nie jestem niczego pewien
Po to pozwoliłem sobie zapytać na forum bo nic nie wiem Wy jesteście ekspertami więc chyba dobrze trafiłem.
Vin coś Wam podpowie ? JMZBK143251183755
Polećcie proszę przy okazji jakieś dobre świece, wymienię na wszelki wypadek, nie wiadomo kiedy poprzednik to robił.
- Od: 1 gru 2013, 21:31
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 3 1.6 CiTD 2005
MARKA Mazda
MODEL 3
TYP Hatchback
ROK PRODUKCJI 2004
SKRZYNIA BIEGOW Manual
POJEMNOSC 1560
RODZAJ PALIWA Diesel
LICZBA DRZWI 4/5
MOC 109 KM / 80 kW
OPIS czarny-metallic, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tapicerka welurowa, kierownica wielofunkcyjna, ABS, autoalarm, poduszki powietrzne, immobiliser, ESP, światła przeciwmgłowe
NIE MOŻESZ MIEĆ FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH. Były od połowy 2005 roku...
Wydaje mi się że albo trafiłeś na mega zamulony samochód. Może przez egr, może przez słaba turbine. Nie wiem
A może jest to tylko twoje subiektywne odczucie
MODEL 3
TYP Hatchback
ROK PRODUKCJI 2004
SKRZYNIA BIEGOW Manual
POJEMNOSC 1560
RODZAJ PALIWA Diesel
LICZBA DRZWI 4/5
MOC 109 KM / 80 kW
OPIS czarny-metallic, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tapicerka welurowa, kierownica wielofunkcyjna, ABS, autoalarm, poduszki powietrzne, immobiliser, ESP, światła przeciwmgłowe
NIE MOŻESZ MIEĆ FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH. Były od połowy 2005 roku...
Wydaje mi się że albo trafiłeś na mega zamulony samochód. Może przez egr, może przez słaba turbine. Nie wiem
A może jest to tylko twoje subiektywne odczucie
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
I tu sie mylisz z tą cyfrą. Też mam 5 a mam auto 2004. Co ma data rejestracji do produkcji ?
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości