Witam
Mam ten sam problem, auto szarpie jakby mu doplyw paliwa odcinalo. Czy ktos tutaj poradzil sobie skutecznie z tym problemem?
Szarpanie Mazda 3 1.6. Diesel 2006
1, 2
Mam ten sam błąd. Szarpie mi samochodem na niskich obrotach głównie na biegu 1 i 2 choć nie ukrywam na wyższych też. Na dodatek auto kopci na czarno.
Zawór EGR był wymieniany w styczniu tego roku
Filtr paliwa i powietrza przy wymianie oleju w czerwcu tego roku.
Czy przyczyną tego szarpania i kopcenia jest tak jak wyżej pisano ta wtyczka?
Z góry dziękuje za pomoc.
Zawór EGR był wymieniany w styczniu tego roku
Filtr paliwa i powietrza przy wymianie oleju w czerwcu tego roku.
Czy przyczyną tego szarpania i kopcenia jest tak jak wyżej pisano ta wtyczka?
Z góry dziękuje za pomoc.
- Od: 1 lip 2015, 10:30
- Posty: 7
- Auto: Mazda 3
Komputer tej usterki nie pokazuje,a jak sprawdziłeś ten czujnik??Trzeba odłączyć wtyczkę ,przeczyścić wtyczkę(popsikać preparatem do styków)i powinno zadziałać
Co do kopcenia na czarno , u mnie taki objaw powodował nieszczelny intercooler,po uszczelnieniu łączenia kopcenie ustało
Co do kopcenia na czarno , u mnie taki objaw powodował nieszczelny intercooler,po uszczelnieniu łączenia kopcenie ustało
Borykam sie z z takim problem(Mazda 3 1.6 diesel), że raz na jakis czas silnik(1-2tyg) zaczyna szarpac na wolnych oborotach w przedziale 500-800 obr a moemntami spadają tak nisko że gasnie. Pozniej jest problem z odpalniem w ciagu 5-10 minut. Pozniej juz po troche lepiej i jak sie go rusza to wszytko w wraca do normy.
EGR, filtr paliwa/powietrza nowy, dolot i przypłowierz wyczysczony(duzo oleju wali z odmy)
Tak zastanwaim sie czy to nie cos z układem paliwowym.
Podłaczałem sie Forscanem gdy problem sie pojawił i cisnienie na listiwe(FRP) potrafi skać na jałowym pomiedzy 18000-30000. Czy to moze być przyczyna czy jest juz tylko sprawa wtórna?
Normlanie jak nie ma objawów to jest około 25000 +– 1000/2000
Na razie chcem podmienic czujnik paliwa na listiwe. Czy ktos wie jak go wymienic?
I czy ktos jakie powinno wartosci cisinienia paliwa?
EGR, filtr paliwa/powietrza nowy, dolot i przypłowierz wyczysczony(duzo oleju wali z odmy)
Tak zastanwaim sie czy to nie cos z układem paliwowym.
Podłaczałem sie Forscanem gdy problem sie pojawił i cisnienie na listiwe(FRP) potrafi skać na jałowym pomiedzy 18000-30000. Czy to moze być przyczyna czy jest juz tylko sprawa wtórna?
Normlanie jak nie ma objawów to jest około 25000 +– 1000/2000
Na razie chcem podmienic czujnik paliwa na listiwe. Czy ktos wie jak go wymienic?
I czy ktos jakie powinno wartosci cisinienia paliwa?
- Od: 21 wrz 2005, 11:00
- Posty: 263
- Skąd: Szczecin
- Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD
to juz intuicja mojego mechanika. Ja czyscilem przepustnice, egr, przeplywomierz, sprawdzalem czujnik polozenia walu, zrobilem test przelewowy wtryskow i nic to nie dawalo. Wkoncu pojechalem do speca od diesli i mu powiedzialem ze tak dlugo szukac az znajdzie. Po tygodniu odebralem auto z rozwiazanym problemem. Zrobie jutro fotke i podesle gdzie byla wymieniana instalacja
- Od: 7 wrz 2014, 20:30
- Posty: 108
- Auto: Mazda 3 -1.6 CD MR'06 2008r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości