Wtryski – zbieranie się oleju

Postprzez rober » 1 paź 2014, 05:41

Witam
Mam to samo, z tym że zbiera się płyn chłodniczy, na razie nie mogę zlokalizować skąd cieknie, dolewam litr na miesiąc. Sprawdź poziom płynu chłodniczego.
rober
 

Postprzez Bolo124 » 1 paź 2014, 08:52

płynu mi nie ubywa .Twoja teoria jest dość zaskakująca :| :| i dziwna :|
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2010, 22:08
Posty: 110 (1/2)
Skąd: Kraków/Zamość
Auto: Mazda 3 1,6 diesel 2005
top sport

Postprzez rober » 1 paź 2014, 12:41

Wiem, że jest zaskakująca, wcześniej też myślałem że to olej. Jednak po pobraniu strzykawką tego co wypływa na 100 % jest płyn chłodniczy (i ciągły ubytek), ale jeżeli u ciebie nie ubywa to pewnie coś innego. U siebie podejrzewam nawet pękniętą głowice (tylko jakim cudem w tym miejscu zbiera się płyn nie wiem)
rober
 

Postprzez Kingsss » 1 paź 2014, 13:41

Witam,
mam taki sam problem. U mnie mechanicy wymienili podkładki pod wtryski (podobno wszystkie jakie były), uszczelkę pod pokrywą zaworów, przewody powrotne paliwa i sprawdzali właśnie te metalowe przewody dochodzące do wtrysków i orzekli, że z nich nie cieknie. Pomysłów mi brak, wygląda to fatalnie, ale jak u innych auto mocy nie traci, spalanie ma na poziomie 4.5L/100 (większość trasa), ani oleju ani spalin nie czuć... Jeden mechanik stwierdził, że to wtrysk cieknie i musi iść do regeneracji, ale niby jak? Trochę w to nie wierzę, ale już i mi pomysłów brak... Dla zdrowia psychicznego nie zdejmuję pokrywy plastikowej ale mimo wszystko trzeba by coś z tym w końcu zrobić.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 wrz 2014, 19:28
Posty: 16
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 BK 2007, 1.6CD (PSA) 109km, 196000 km

Postprzez digidy » 1 paź 2014, 22:13

Panowie nie czytacie tego co napisałem w ostatnim tekście, uszczelnia sie jeszcze szpilki trzymające wtrysk. Wystarczy poszperać w goglach i na temat mokrych wtrysków mozna poczytać sporo zwłaszcza na forum forda i tam jest lekarstwo to o czym napisałem na początku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2011, 20:50
Posty: 283 (0/7)
Skąd: śląskie
Auto: Mazda 3 1.6CiTD

Postprzez widmo82 » 23 paź 2014, 09:49

Dorzucę swoje 3grosze: czasem wystarczy dokręcić śruby, ale najprawdopodobniej nie w tym przypadku.
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez digidy » 25 paź 2014, 22:19

Witam, ostatnio znalazłem troszkę czasu aby autko oddać na uszczelnienie śrub trzymających wtrysk, okolice wtrysków zatankowane olejem, właśnie z tych szpilek , skoro i tak trzeba wyjąc wtryski żeby je uszczelnić to wymieniłem cały komplet:
4szt podkładki pod wtryskami ori ford
4szt uszczelka wtrysku ori ford
4szt prowadzenie wtrysku ori ford
8szt nowe śruby trzymające wtryski + pasta uszczelniająca reinz ori ford
uszczelka pokrywy klawiatury ori ford
robocizna wykonana na 5 Bosch Serwis
całość 900pln
w końcu suchutko przebieg 271000 jestem mega zadowolony z tego silniczka to pierwsza taka "interwencja" przy silniczku a mam ją od 123000
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2011, 20:50
Posty: 283 (0/7)
Skąd: śląskie
Auto: Mazda 3 1.6CiTD

Postprzez baszawez » 30 gru 2015, 12:19

tez musze uszczelnic wtryski bo okazalo sie ze mam wyciek nie od spodu silnika lecz przy wtryskach i cieknie przez to olej w dol... btw co to jest prowadzenie wtrysku i uszczelka pokrywy klawiatury?
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2014, 20:30
Posty: 108
Auto: Mazda 3 -1.6 CD MR'06 2008r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323