2.0 LF silnik zgasł i nie odpala

Postprzez adrian.rusinowicz » 10 gru 2017, 17:02

hej,
Posiadam Mazdę 3 od prawie 7 lat i po raz pierwszy jakikolwiek problem z tym autem.

Po nocy probowałem odpalić auto jednak zaskoczyło tylko na chwile, po czym zgasło.
Mechanik sprawdził błędy w komputerze, jednak nic nie wykryło. Rozrząd, świece zapłonowe, wszystko ok. Po sprawdzeniu ciśnienia, wyszło że nie ma ciśnienia w 3 cylindrze. Mechanik chce rozbierać cały silnik, ponieważ twierdzi ze to mogą być wypalone tłoki, wał korbowy albo zawory.

Aktualny przebieg 120 tyś KM

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem lub ma pomysł na rozwiązanie zagadki?
adrian.rusinowicz
 

Postprzez Biniu » 11 gru 2017, 08:49

Jak nie ma w ogóle kompresji na 1 cylindrze to faktycznie silnik na śmieci, ale żeby LF skończył się po 120kkm ? Oleju nie lales w ogóle? Masz lpg?
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Marcis » 11 gru 2017, 13:50

Wcześniej było wszystko ok? Sprawny mechanik ma przyrząd? Jeśli było wszystko ok do tego czasu to bez sensu żeby rzeźbil Ci silnik, problem może być gdzie indziej. Sprawdź czy masz iskrę, paliwo dochodzi, powietrze. Najpierw to się robi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez adrian.rusinowicz » 11 gru 2017, 14:29

Nie mam lpg. Olej wymieniany co 12-15 tys (raz w roku). Co dziwne to nie bylo zadnych symptomow ze cos moze byc nie tak, silnik pracowal rowno, bez roznicy na jakich obrotach...

Dopisano 11 gru 2017, 14:23:

Co ciekawe, okazalo sie ze nie ma kompresji w zadnym cylindrze.. tzn w jednym jest minimalne.... Iskra jest, paliwo dochodzi... Troche kicha ze przy takim przebiegu cos takiego soe dzieje...
adrian.rusinowicz
 

Postprzez Marcis » 29 gru 2017, 17:53

Coś to dziwne.... Zrób próbę olejową.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 947 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez MyaS » 3 sty 2018, 00:38

Nie możliwe żeby nagle nie było ciśnienia na żadnym cylindrze. Silnik chodził normalnie, nagle zgasł i tłoki do wymiany?

Na pewno motor wcześniej dawałby jakieś znaki tego że ma dość, a nie nagle zaniemówił.

Coś mi tu śmierdzi. Ten mechanik zaufany?

Może oleju nie ma w układzie i silnik się zatarł? Mega dziwne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2017, 21:29
Posty: 115 (0/3)
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 3 BK, 07r.
2.0 LF – 150KM

Postprzez Kali47 » 13 sty 2018, 19:17

Raczej tłoki spotkały sie z zaworami. Ale żeby tłoki do wymiany??? <nie>
Początkujący
 
Od: 18 cze 2017, 13:53
Posty: 26 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: MAZDA 3 BM, 2.0 BENZYNA (175KM) ,2014.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323