Mazda 3 2.0 problem z odpalaniem
swietnie
a dlugo juz jezdzisz po wymianie 
a w mocy jest też różnica 
sam wymieniałes, dostęp jest do tej części
akurat mam dzisiaj urlop i bym sobie wymienil jezeli nie ma problemow
sam wymieniałes, dostęp jest do tej części
akurat mam dzisiaj urlop i bym sobie wymienil jezeli nie ma problemow
W mocy nie czuje różnicy bo moje autko świetnie jeździło...miałem problem z odpalaniem na pół rozgrzanym silniku...np.30 minut po zgaszeniu ciepłego cięzko palił...a druga sprawa...szarpnięcia na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. Wymieniłem sam( torks 25 – 4 śruby i od spodu chyba nakrętka 13...2 podciśnienia, jedna wtyczka) i heja
A masz takowy zawór ? Gdzie znalazłeś ? Bo ja chyba zainwestuje w nowy:)
- Od: 3 gru 2012, 13:08
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2007 r.
Mazda 6 2.0 147KM 2008r.
jeszcze nie mam zaraz bede dzwonil po hurtowniach i szukal 
Dopisano 21 sty 2015, 11:18:
no i niestety nigdzie tego nie maja i nie widza gdzie szukać.... poradzili mi tylko serwis mazdy no ale cóż... w mojej kochanej częstochowie brak... reasumując, znajdę kupię, i sprawdzę czy coś to pomoże, i z pewnością podzielę się wrażeniami
Dopisano 21 sty 2015, 11:18:
no i niestety nigdzie tego nie maja i nie widza gdzie szukać.... poradzili mi tylko serwis mazdy no ale cóż... w mojej kochanej częstochowie brak... reasumując, znajdę kupię, i sprawdzę czy coś to pomoże, i z pewnością podzielę się wrażeniami
a mógł byś wrzucić jakąś fotkę gdzie to się znajduje i jak mniej więcej wygląda 
@Dubik czy mógłbyś dokładnie opisać to szarpanie/drżenie?? Bo w mojej też czasami czuje takie wibracje na jałowym ale tylko ja... Najbardziej to czuć jak mam opartą prawą nogę o tunel środkowy. Mam wrażenie że szarpanie nie jest równomierne. Jakim sprzętem sprawdzałeś ten błąd?? elm327 jest w stanie to wyłapać??
P.S. jakie obroty macie zaraz po odpaleniu zimnego silnika?? Jakie powinny być "prawidłowe"?? Po wymianie obroty po odpaleniu zimnego silnika są niższe?? Jakie teraz??
P.S. jakie obroty macie zaraz po odpaleniu zimnego silnika?? Jakie powinny być "prawidłowe"?? Po wymianie obroty po odpaleniu zimnego silnika są niższe?? Jakie teraz??
Witam
Tydzień temu kupiłem Mazdę 3 2.0 150KM no i mam ten sam problem. Jak zimny to pali od razu, jak dłużej pojeżdżę i od razu odpalam to pali na dotyk, ale jak jest gorący a postoi powiedzmy 10 min to trzeba kręcić nawet 5 sek. Co jest grane
??
Tydzień temu kupiłem Mazdę 3 2.0 150KM no i mam ten sam problem. Jak zimny to pali od razu, jak dłużej pojeżdżę i od razu odpalam to pali na dotyk, ale jak jest gorący a postoi powiedzmy 10 min to trzeba kręcić nawet 5 sek. Co jest grane
Mam ten sam problem.Posiadam mazde od 2 miesiecy.Ktos mi ostatnio powiedzialmze za to odpowiada jakis sterownik i zeby niekrecic za dlugo bo moze paliwo mieszac sie z olejem.
mi jeden mechanik powiedział że to może być immobilajzer
na razie w maju zmienie świece na nowe i zobacze. bo u mnie tak jest ze za 1szym razem na zupełnie zimnym pali z kopyta, jak przejade 400m i zgasze i pale to kręci dłużej a na ciepłym to jest loteria więc sam nie wiem


na razie w maju zmienie świece na nowe i zobacze. bo u mnie tak jest ze za 1szym razem na zupełnie zimnym pali z kopyta, jak przejade 400m i zgasze i pale to kręci dłużej a na ciepłym to jest loteria więc sam nie wiem


wymiana świec nie pomoże
Ja wymieniałem w odstępach czasowych : świece, olej, akumulator, i filtr powietrza, co skutkowało jedynie rzadszym problemem z odpalaniem, ale co Ciekawe po każdej z tych operacji było lepiej i teraz zdarza się to rzadko , ale jednak jest... na obecną chwile odpuściłem temat, bo jak wspomniałem jest lepiej... ale na pewno to nie immobilajzer, bo zdarza się poczuć paliwo jak nie chce zapalić...
Wychodzi na to że niema lekarstwa.Mi w serwisie Mazdy powiedzieli że to norma i żebym się nie przejmował.Nie ukrywam że trochę to denerwujące jest.Ukłony dla tego kto poradzi sobie z problemem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Przepustnice czyściłem, a za krokowca niestety nie mogę się zabrać... jest jeszcze opcja że to zaworki podciśnienia
Jak myslicie , mozna z tym jezdzic? Jak dlugo z tym juz jezdzicie?Mam nadzieje ze jak juz rozwiazecie problem to opiszecie go tutaj , bo widze ze jest nas wielu.Pozdrawiam
Ja jeżdżę odkąd kupiłem auto już ok. 7k km, poł roku i żadne poważne usterki jak narazie się z tym nie wiążą... miejmy nadzieje że tak zostanie 

Dobrze wiedzieć , ale nie ukrywam że trochę mnie to denerwuje.Ja mam autko od 15 lutego i zrobiłem już 3,5 tys .Najgorzej jest na krótkich trasach .Trochę dziś posiedziałem na forum i większość mówi że to przepustnica zapchana -muszę się za nią zabrać.Dużo osób mówi żeby po zgaszeniu silnika wcisnąć pedał gazu -jutro muszę spróbować.Na forum forda problem też jest znany i wiele osób już się nauczyło że przy każdym wyłączeniu naciskają pedał automatycznie.
To dodam że mam ten sam problem, czasami muszę kręcić 5 sekund, żeby odpaliła. Problem był rzadszy 3 miesiące temu, kiedy ją kupowałem, teraz prawie za każdym razem. Bez znaczenia czy silnik ciepły, czy zimny po całej nocy stania.
- Od: 20 lut 2015, 18:59
- Posty: 48
- Skąd: Poznań / Milton Keynes
- Auto: Mazda 3 2.0 150 KM 2004
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość