Mazda nie odpala.
Strona 1 z 1
Mam problem, mianowicie ostatnio podczas cofania do tyłu pod lekką górkę moja Mazda zgasła i już nie odpaliła, zaholowałem ją do domu tam ustawiłem ponownie rozrząd i próbowałem odpalić nic to nie dało, później odkręciłem wtryski i zacząłem kręcić rozrusznikiem a tam susza żadnego paliwa. Dodam że ostatnio miałem problemy z odpalaniem na ciepłym silniku mianowicie ciężko odpalał trzeba było długo kręcić. A na zimnym rano też ciężko odpalał i gdy chciałem wyjechać pod górkę to nie dał rady tylko musiałem stanąć i wkręcić go powyżej 2000tyś obrotów. Kompresja 32bar na wszystkich cylindrach. I jedna świeca sprawna na cztery więc myślę że to mogłobyć problemem przy odpalaniu rano. Wziąłem też odkręciłem SPV i zamiast podkładki dałem blaszkę i zakręciłem zawór to z wtrysków tryskało strumieniami paliwo gdy dam orginalną podkładkę z dziurką to dalej susza.
- Od: 19 kwi 2014, 14:24
- Posty: 9
- Auto: Mazda 323F 2.0DITD 2000r 90KM RF2A
Ustawiłeś ,,ponownie" znaczy że się przestawił?
A spv klika? działa?
Po załączeniu zapłonu, (bez odpalania) słychać po maską w okolicy pompy klikanie zaworu, to właśnie SPV. Jak klika to połowa sukcesu, pewnie jest sprawny.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
ewemarkam napisał(a):Po załączeniu zapłonu, (bez odpalania) słychać po maską w okolicy pompy klikanie zaworu, to właśnie SPV. Jak klika to połowa sukcesu, pewnie jest sprawny.
To zawór TCV klika a nie SPV, DO SPV trzeba podać napięcie 12v i będzie to słychać. Moim zdaniem to coś ze sterowanie zaworu SPV. Sprawdź przekaźnik B5B4
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości