Mazda zaczęła dymić na biało
Strona 1 z 1
P0216,"Układ kontroli czasu wtrysku – usterka"
P1189 Pump Speed Signal Fault
Prawdopodobnie oznaczenie tego pierwszego błędu jest wynikiem tego drugiego, coś jest nie tak albo z czujnikiem prędkości pompy (co jest mało prawdopodobne ale możliwe) lub doszło do przetarcia przewodów i dlatego nie ma sygnału z tego czujnika. Komputer nie ma możliwości sterowania kątem wtrysku dlatego taki dym oraz zapewne głośna praca.
P1189 Pump Speed Signal Fault
Prawdopodobnie oznaczenie tego pierwszego błędu jest wynikiem tego drugiego, coś jest nie tak albo z czujnikiem prędkości pompy (co jest mało prawdopodobne ale możliwe) lub doszło do przetarcia przewodów i dlatego nie ma sygnału z tego czujnika. Komputer nie ma możliwości sterowania kątem wtrysku dlatego taki dym oraz zapewne głośna praca.
sprawdź wiązkę przewodów pod pompą vaccum tam często się przeciera.
Problem rozwiązany.
Oczywiście wpierw był przetarty przerwód od czujnika położenia wałka pompy pod pompą vacum. Później mazda odpalała. Ale długo kręciła a czasem bardzo długo. I problemem był z zawór SPV. A naprawa polegała ja jego wykręceniu i nalaniu do środka WD40 i opukaniu go młotkiem i znów WD40 i znowu młotkiem. I mazda odpala jak nowo narodzona
Jak widać bez młota to nie robota 

- Od: 9 maja 2012, 21:00
- Posty: 12
czyli trafiłem z przetartym przewodem
trzeba było go rozkręcić i tłoczek wyczyścić.
trzeba było go rozkręcić i tłoczek wyczyścić.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości