Czujniki temperatury cieczy, paliwa, powietrza itd. w DiTD

Postprzez Neonixos666 » 5 sty 2011, 19:24

a mi się wydawało że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest w bloku silnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 5 sty 2011, 19:31

Neonixos666 napisał(a):a mi się wydawało że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest w bloku silnika.
<spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 5 sty 2011, 19:37

No dobra ale na co może działać gorąca woda lana na pompę? Może przy dojściu no pompy jest woda i przymarza o ogrzanie pompy prze gorącą wodę powoduje roztopienie wody i rozruch.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Łukasz » 5 sty 2011, 20:03

No dobra.A teraz tak po chłopsku żeby kolega gregory załapał – czujnik temperatury płynu jest w bloku silnika. ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 21:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez gregory232 » 5 sty 2011, 20:16

w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie
Początkujący
 
Od: 20 gru 2010, 18:29
Posty: 22
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r

Postprzez Neonixos666 » 5 sty 2011, 21:24

no dobra czyli twierdzisz że chłodziwo przechodzi przez pompę i w której jest czujnik tak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez topik » 5 sty 2011, 21:25

gregory232 napisał(a):w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie


Witam. Czujnik temp. płynu chłodzącego jest w bloku silnika. Jeżeli dobrze pamietam to na pompie m.in. jest czujnik temp. paliwa. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez gregory232 » 5 sty 2011, 21:30

na pompie jest czujnik tem. chłodziwa SPV i chyba Czujnik od kontu wtrysku
Początkujący
 
Od: 20 gru 2010, 18:29
Posty: 22
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r

Postprzez Neonixos666 » 5 sty 2011, 21:33

a temp. paliwa nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez YgooR » 5 sty 2011, 21:40

gregory232 napisał(a):w bloku jest czujni temperatury na zegary a chłodziwa jest na pompie

Ale zrobiliście masło maślane.
Topik chyba ma rację skoro odłączenie czujnika temperatury na bloku powoduje wprowadzenie kompa w stan arktycznej zimy i tym samym lepszy rozruch przy padającej pompie. Gdyby z bloku szło tylko na zegary ten zabieg nie byłby możliwy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez gregory232 » 5 sty 2011, 21:43

Początkujący
 
Od: 20 gru 2010, 18:29
Posty: 22
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r

Postprzez YgooR » 5 sty 2011, 21:47

No chyba faktycznie tam jest, gdzieś czytałem że w Maździe są 3 czujniki, pytanie który za co odpowiada.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez gregory232 » 5 sty 2011, 21:52

SENSOR,TEMP ENG COOLANT
W bloku na zegary na chłodnicy do wentylatorów a 3 na pompie
Początkujący
 
Od: 20 gru 2010, 18:29
Posty: 22
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r

Postprzez gregory232 » 5 sty 2011, 21:53

to jest ten czujnik na pompie
http://www.fox.rzeszow.pl/CZUJNIK-TEMPE ... ,269,23527).aspx
Początkujący
 
Od: 20 gru 2010, 18:29
Posty: 22
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r

Postprzez gregory232 » 5 sty 2011, 21:56

Początkujący
 
Od: 20 gru 2010, 18:29
Posty: 22
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r

Postprzez YgooR » 5 sty 2011, 22:02

gregory232 napisał(a):na chłodnicy do wentylatorów

Na chłodnicy w RF2A nie ma czujnika, na bloku są 2 czujniki, jeden z 3 kablami i niżej z 1 kablem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 5 sty 2011, 22:09

hym a ja myślałem ze na chłodnicy jest żeby wentylatory się włączały, no proszę kto czyta to się uczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 5 sty 2011, 22:10

Dobra wystarczy o tych czujnikach bo z tego oddzielny temat będę musiał wydzielić :|
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 5 sty 2011, 22:18

No ale to takie ciekawe bo nikt do końca nie wie jak to jest :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gregory232 » 5 sty 2011, 22:23

Po wypięciu czujnika z bloku załączają się automatycznie wentylatory.
Początkujący
 
Od: 20 gru 2010, 18:29
Posty: 22
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD 2000r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323