Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
Źle się wyraziłem, przepraszam. Kąt wtrysku, przynajmniej z tego, co się orientuję, zmienia się wraz z obciążeniem silnika. Niemniej jednak coś było nie w porządku z kątem wtrysku, był albo wyprzedzony albo opóźniony i w/w firma dokonała korekty, choć objawy wskazywały na to, że pompa nadaje się tylko do regeneracji.
Moją intencją było wskazanie na fakt, iż nie zawsze problem z uruchomieniem takiego silnika musi kończyć się koniecznością regenerowania pompy za sporą kasę oraz że w południowo-wschodniej Polsce również jest firma, która nie boi się grzebać w układach Denso i robi to skutecznie. Ponadto człowiek, z którym załatwiałem dany temat zapewnił mnie, że gdyby już okazało się, że w przyszłości pompa będzie wymagać regeneracji, to są w stanie to zrobić.
Moją intencją było wskazanie na fakt, iż nie zawsze problem z uruchomieniem takiego silnika musi kończyć się koniecznością regenerowania pompy za sporą kasę oraz że w południowo-wschodniej Polsce również jest firma, która nie boi się grzebać w układach Denso i robi to skutecznie. Ponadto człowiek, z którym załatwiałem dany temat zapewnił mnie, że gdyby już okazało się, że w przyszłości pompa będzie wymagać regeneracji, to są w stanie to zrobić.
Mazda Premacy 2.0 DiTD + Uniden Pro 520XL + Sirio AS-100
Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
Św. Krzysztof jeździ tylko do 120 km/h, powyżej jego miejsce zajmuje św. Piotr...
- Od: 16 lut 2011, 23:47
- Posty: 11
- Skąd: Lublin
- Auto: była: Skoda Favorit 135 LSe, bi-fuel, r. 1992
była: Mazda Premacy 2.0 DiTD, r. 2000
jest: Skoda Octavia 1.9 TDI, r. 2004
Domin_Lbn napisał(a):Od tamtej pory nie mam żadnych problemów z uruchomieniem silnika.
Jak widzę, miałeś pompę rozregulowaną do "regeneracji" – generalnie jak wiemy w dużej mierze jakiekolwiek grzebanie przy pompie wymuszone jest przez........zanieczyszczenia.
DiTD ma pancerną pompę, wymaga tylko czystości.
Polecam stosowanie produktu FORTE ADFC profilaktycznie co 10-15.000km.
Na wszelkie pytania – z przyjemnością odpowiem.
Forte Polska
Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

Roman Gradkowski – Country Manager
e-mail: roman.gradkowski@forte-nwe.com
www.forte-nwe.com

- Od: 29 wrz 2008, 10:53
- Posty: 49
- Skąd: Warszawa
Domin_Lbn napisał(a):Źle się wyraziłem, przepraszam. Kąt wtrysku, przynajmniej z tego, co się orientuję, zmienia się wraz z obciążeniem silnika. Niemniej jednak coś było nie w porządku z kątem wtrysku, był albo wyprzedzony albo opóźniony i w/w firma dokonała korekty, choć objawy wskazywały na to, że pompa nadaje się tylko do regeneracji.
Racja i tak na prawdę TCV nie jest urządzeniem wykonawczym a jedynie reguluje przepływ ropy w odpowiedni sposób która działa na przestawiacz kąta wtrysku. Gdy on się rozszczelni dochodzi do przestawienia kąta nawet przy sprawnym TCV.
Nawiązując do tematu. Mnie również nie ominęła przygoda z pompą wtryskową.
Objawy standardowe: na początku problemy z rozruchem na ciepłym silniku- im cieplej tym gorzej.
Po pewnym czasie wpadłem na pomysł, aby modyfikować dawkę paliwa za pomocą "magicznego" przycisku założonego na czujniku temperatury silnika (informację na ten temat znalazłem też m.in. na forum) . Pragnę zaznaczyć ,iż ta modyfikacja nie zdała egzaminu na dłuższą metę i po ok. roku zaczęły się problemy z odpalaniem na zimnym silniku- bardzo długie kręcenie rozrusznikiem.
Postanowiłem więc "za namową"
forum zregenerować pompę. Znalazłem informację o warsztatach nie daleko mojej miejscowości polecanych przez kolegów z forum: Gdańska, Gdyni oraz Torunia – warsztaty te znajdują się w tzw. "zagłębiu pompiarzy" w Tucholi. Decyzja padła na Dzierzyk – Tuchola ( Bladowo 48A ) , polecanym zresztą wcześniej przez użytkowników forum. W moim przypadku regeneracja obejmowała : tłokorozdzielacz + głowiczka ( jak u większości). Naprawa w moim przypadku została dokonana na miejscu i trwała ok.4 godz. ( po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
)
Koszt naprawy : 750zl + dojazd
Autko pali jak trzeba i naprawa uważam dokonana za rozsądne pieniądze.
Objawy standardowe: na początku problemy z rozruchem na ciepłym silniku- im cieplej tym gorzej.
Po pewnym czasie wpadłem na pomysł, aby modyfikować dawkę paliwa za pomocą "magicznego" przycisku założonego na czujniku temperatury silnika (informację na ten temat znalazłem też m.in. na forum) . Pragnę zaznaczyć ,iż ta modyfikacja nie zdała egzaminu na dłuższą metę i po ok. roku zaczęły się problemy z odpalaniem na zimnym silniku- bardzo długie kręcenie rozrusznikiem.
Postanowiłem więc "za namową"
Koszt naprawy : 750zl + dojazd
Autko pali jak trzeba i naprawa uważam dokonana za rozsądne pieniądze.
witam wszystkich. dzwoniłem dziś do hoffmana i koszt regeneracji głowiczki tłokorozdzielacza 2500zł + 500zł za wyjęcie i włożenie pompy.
w porównaniu do "starego" Mabi to jest tani.
Paprotek napisał(a):Czy to nie jest zbyt duża cena jak za samą regenerację głowiczki tłokorozdzielacza?
Miałem o tym warsztacie wyobrażenie, że jest raczej tani.
droższej firmy zajmującej się pompami na podkarpaciu nie znam,
z drugiej strony budowa tej pompy jest dość prosta, myślę że nawet pan Tadzio w swoim garażu zajmujący się pompami od ursusów itp by sobie z nią poradził
malkolm napisał(a):z drugiej strony budowa tej pompy jest dość prosta, myślę że nawet pan Tadzio w swoim garażu zajmujący się pompami od ursusów itp by sobie z nią poradził
najlepiej zrobić tak jak kolega na forum, wyjąć pompę lub to zlecić wysłać do zakładu zajmującego się regeneracją pomp i za o wiele mniejsze pieniądze można naprawić mazdę.
więc po zregenerowaniu takiej pompy nie trzeba nic później ustawiać, dostrajać itp.?
przemo12345 napisał(a):więc po zregenerowaniu takiej pompy nie trzeba nic później ustawiać, dostrajać itp.?
montujesz i śmigasz aż miło a bajki z jakimś dostrajaniem czy ustawianiem to po to aby klient nie doszedł do tego że prawdziwy koszt to nie 2500 tylko 500zł
Dokładnie tak jak mówi kolega
Kasują porządną kasę a zazwyczaj to jest drobnostka
. Za 1.500 zł to kupisz pompę w ostrowcu z gwarancją sprawności.
macie racje. więc jutro zabieram się za wyciąganie jej.
no jasne już auto z ostrowca kupiłem ale nie było na gwarancji
no jasne już auto z ostrowca kupiłem ale nie było na gwarancji
Ostatnio edytowano 22 lut 2012, 00:07 przez przemo12345, łącznie edytowano 1 raz
koszt naprawy takiej pompy to około 200 zł dla warsztatu za robociznę + części,
pompę trzeba wyregulować, warto też wziąć wtryski do ustawienia i sprawdzenia
nie różni się ona niczym szczególnym od innych pomp rozdzielaczowych
rozrząd w ditd jest bardzo prosty jeśli nie trzeba jeszcze go wymieniać to wystarczy przed wyjęciem pompy pozaznaczać sobie np, korektorem punkty na pasku i kołach i po problemie
pompę trzeba wyregulować, warto też wziąć wtryski do ustawienia i sprawdzenia
nie różni się ona niczym szczególnym od innych pomp rozdzielaczowych
rozrząd w ditd jest bardzo prosty jeśli nie trzeba jeszcze go wymieniać to wystarczy przed wyjęciem pompy pozaznaczać sobie np, korektorem punkty na pasku i kołach i po problemie
malkolm napisał(a):pompę trzeba wyregulować, warto też wziąć wtryski do ustawienia
a możesz opisać jak się reguluje i czym pompę i wtryski bo mi nic o tym nie wiadomo
oraz w żadnych materiałach nie ma takiej informacji.
faktycznie w tej pompie nie ma żadnych regulacji, przynajmniej ręcznie nic się nie ustawia.
pomyliło mi się z pompą rzędową gdzie na każdej sekcji ustala się indywidualnie dawkę paliwa
pomyliło mi się z pompą rzędową gdzie na każdej sekcji ustala się indywidualnie dawkę paliwa
malkolm napisał(a):faktycznie w tej pompie nie ma żadnych regulacji, przynajmniej ręcznie nic się nie ustawia.
pomyliło mi się z pompą rzędową gdzie na każdej sekcji ustala się indywidualnie dawkę paliwa

Riki napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Ta pompa jest prostsza nawet od starszych pomp
dopracowali temat.......... a później uciekli do CR, ehhh te inżżżżżżżynieerryy
niestety z tak niskim ciśnieniem wtrysku jaki dają takie pompy ciężko by było spełniać normy EURO 3 i wyższe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości