Premacy 2.0 DiTD 90 KM problem z odpalaniem i mocą
e tam – najgorsze jest jak nie można znaleźć co jest przyczyną, a nie wydana kasa. jeśli wiesz np. że to ten czy inny czujnik. wydasz np 400 czy 3 razy tyle, ale masz spokój.
a wracając P0180 – Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction, czyli czujnik o symbolu 18-840G, czy jakiś inny?
a wracając P0180 – Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction, czyli czujnik o symbolu 18-840G, czy jakiś inny?
Oho...znajome błędy, czy czasem auto nie przyjechało po ulewie?
Miałem to samo, ale nikło po kilku godzinach i był spokój do...następnej kałuży. Już zamawiałem części, ale objawy skłoniły mnie do sprawdzenia wiązki – to była dobra decyzja – przetarty przewód.
jak dobrze pamiętam to ten.kierownik napisał(a):18-840G
Pozdrawiam
co dziwne – gość dzwonił, że jak przekręci rano kluczyk i poczeka aż zacznie migać błędy, to nie odpali, a jak przekręcił i od razu odpalał, to poszło.
kabelki trzeba sprawdzić jak tylko będę miał pod ręką.
ciekawi mnie tylko jeszcze czy jeden błąd czasem nie wynika z drugiego.
kabelki trzeba sprawdzić jak tylko będę miał pod ręką.
ciekawi mnie tylko jeszcze czy jeden błąd czasem nie wynika z drugiego.
komp w ropie pływa, więc pewnie TCV do wymiany. ale dziwne, bo na nim za cholerę nie widać, żeby gdzieś puszczał. nie wiem czy tam już ktoś nie zaglądał, bo oring zasmarowany był jakimś towotem czy czymś. na razie wyczyściłem co się dało pod kompem, styki kompa i wtyczki sprayem do styków, złożyłem i co ciekawe – po skasowaniu i odpaleniu – żadnych błędów na razie. zobaczymy co będzie przy niższych temperaturach rano (dzisiaj było +15, więc pewnie wszystko ok).
EDIT:
pytanie czy ktoś już zmienił TCV nie czyszcząc kompa z ropy? chociaż z kolei ta była raczej świeża, więc chyba nie to. na razie zostawię i sprawdzę za jakiś czas.
EDIT:
pytanie czy ktoś już zmienił TCV nie czyszcząc kompa z ropy? chociaż z kolei ta była raczej świeża, więc chyba nie to. na razie zostawię i sprawdzę za jakiś czas.
Panowie bo mnie szlak trafi..
mazda wrocila od mechanika, odpala od strzala, jezdzi ale..... ZACINA sie.. tzn do 80km/ h idzie, nagle sie zatnie, jak wrzuci sie na luz i znow np4ke leci dalej do 110-120km/h i znow sie zacina i nie reaguje na gaz.. co to moze byc? wywala przy tym kontrolke od silnika.. nie dymi, turbo pracuje itde..
mazda wrocila od mechanika, odpala od strzala, jezdzi ale..... ZACINA sie.. tzn do 80km/ h idzie, nagle sie zatnie, jak wrzuci sie na luz i znow np4ke leci dalej do 110-120km/h i znow sie zacina i nie reaguje na gaz.. co to moze byc? wywala przy tym kontrolke od silnika.. nie dymi, turbo pracuje itde..
- Od: 7 maja 2009, 09:23
- Posty: 36
- Skąd: Gostyń
- Auto: 323 F 95/96r
mariop4 napisał(a):kontrolke od silnika.
odczytaj błędy
kierownik napisał(a):nagraj co miga a my zrobimy resztę
fajnie by było jak by kolega sam poczytał poradnik i odczytał błędy, bo forum nie ma podsuwać pod nos tylko pokazywać jaką droga iść a doświadczenie procentuje na przyszłość
i klops.. teraz jak odpale nie miga kontrolka tylko podczas jazdy pow. 80na godzine.. zauwazylem ze jak sie przygazuje na jałowym pow. 3tys obrotow, auto dostaje drgania i przy tym kopci.. jutro oddaje spowrotem do mechanika niech robi to co spierdzielil, bo wczesniej auto chodzilo idealnie
edit.
bo siora odbierala auto i wspomnial jej, ze zacina dlatego ze jest do wymiany jakis zawor/ zawory.. ale siora nie wie jaki.. jakies propozycje? EGR?
edit.
bo siora odbierala auto i wspomnial jej, ze zacina dlatego ze jest do wymiany jakis zawor/ zawory.. ale siora nie wie jaki.. jakies propozycje? EGR?
- Od: 7 maja 2009, 09:23
- Posty: 36
- Skąd: Gostyń
- Auto: 323 F 95/96r
obstawiałbym na pompie – a tak serio, to zastosuj się nieco do rad kolegi Neonixos666 – w poradniku masz opisane jak wprowadzić komp w tryb serwisowy i wyświetlić Ci powinno błędy – nagraj je i poka, to coś pomyślimy.
tu masz małe ułatwienie w kiepskiej rozdzielczości
tu masz małe ułatwienie w kiepskiej rozdzielczości
kierownik napisał(a):bo przyjechała do mnie Premacka z P0180 i P1182 i brakiem odpalania na zimno (+7 stopni)
jeszcze się nie zabrałem, ale kilka rzeczy do sprawdzenia dopiero przede mną
kierownik napisał(a):co dziwne – gość dzwonił, że jak przekręci rano kluczyk i poczeka aż zacznie migać błędy, to nie odpali, a jak przekręcił i od razu odpalał, to poszło.
kabelki trzeba sprawdzić jak tylko będę miał pod ręką.
ciekawi mnie tylko jeszcze czy jeden błąd czasem nie wynika z drugiego.
kierownik napisał(a):komp w ropie pływa, więc pewnie TCV do wymiany. ale dziwne, bo na nim za cholerę nie widać, żeby gdzieś puszczał. nie wiem czy tam już ktoś nie zaglądał, bo oring zasmarowany był jakimś towotem czy czymś. na razie wyczyściłem co się dało pod kompem, styki kompa i wtyczki sprayem do styków, złożyłem i co ciekawe – po skasowaniu i odpaleniu – żadnych błędów na razie. zobaczymy co będzie przy niższych temperaturach rano (dzisiaj było +15, więc pewnie wszystko ok).
EDIT:
pytanie czy ktoś już zmienił TCV nie czyszcząc kompa z ropy? chociaż z kolei ta była raczej świeża, więc chyba nie to. na razie zostawię i sprawdzę za jakiś czas.
na razie problem z odpalaniem pozostaje ten sam – rano jak się przekręci kluczyk i od razu odpala, to zaskakuje, a jak poczeka aż zacznie migać, to nie zapali. oczywiście całość zależna od temperatury zewnętrznej.
pytanie czy zmieniać TCV oraz czy sprawdzać, bądź zmieniać "Fuel Temperature Sensor A" na pompie?
no i jeśli sprawdzać ten czujnik temperatury, to czy ktoś się orientuje w jakim zakresie powinno pracować?
niedługo gość przyjedzie na zmianę rozrządu, więc chciałem mu to kompleksowo zrobić...
EDIT
podmieniony został czujnik temperatury paliwa na pompie, wcześniej zmieniłem rozrząd, ustawiłem luzy zaworowe i zmieniłem podkładki pod wtryskami – bez rezultatu na poranne odpalanie i miganie kontrolki. kompa sprawdzałem to na razie nie zalewa – chyba, że dzieje się to na tyle powoli, że jeszcze tego nie widać.
nie ma ktoś używanego TCV?
Witam.
Koledzy, niedawno zakupiłem Mazde Premacy 2000r, 90KM, RF2A przed liftingiem. Problem polega na tym, że Madzia nie ma mocy, odpala tak samo na zimnym silniku jak i na ciepłym (bez problemów), przy pełnym gazie nie puści nawet dymka. Rano po odpaleniu jest strasznie słaby- auto nie jedzie ale się toczy
,po nagrzaniu jest ciut lepiej. Przyspieszenie na V biegu od 80-120 nie patrzyłem bo pewnie maluch byłby szybszy
. Przy samochodzie wymieniłem rozrząd i wszystkie płyny, był sprawdzany na komputerze ale nie było błędów. Wtryski też sprawdzałem w Hoffmanie i były OK.... Czytam
te wszystkie posty o braku mocy już od miesiąca i już mam mętlik w głowie
... Co to może być???? może się ktoś orientuje?
Czekam na pomysły
Z góry dziękuję.
Koledzy, niedawno zakupiłem Mazde Premacy 2000r, 90KM, RF2A przed liftingiem. Problem polega na tym, że Madzia nie ma mocy, odpala tak samo na zimnym silniku jak i na ciepłym (bez problemów), przy pełnym gazie nie puści nawet dymka. Rano po odpaleniu jest strasznie słaby- auto nie jedzie ale się toczy



Czekam na pomysły
- Od: 27 paź 2011, 20:05
- Posty: 7
- Skąd: Bochnia
- Auto: mazda premacy 2,0 DiTD 90km RF2A 2000r.
filtr paliwa 
podkładki pod wtryskami 
jakieś błędy?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość