Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!

Postprzez tadziol » 11 paź 2012, 18:33

jeśli to nie tajemnica,to ile kolego zaoszczędziłeś kupując ten pasek w zestawie w porównaniu do paska ori RF2A ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez guciokobuch » 11 paź 2012, 18:36

Początkujący
 
Od: 9 wrz 2012, 10:22
Posty: 10
Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002

Postprzez tadziol » 11 paź 2012, 18:53

no cóż.....
co do paska i pompy powiem krótko:
ja bym tego nie założył ani klientowi ani nawet sobie.
ale to Twoja decyzja,Twój samochód.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez smile » 11 paź 2012, 20:32

Och.... dobrze, że w DITD pękają jedynie dźwigienki i mostki zaworowe a nie "puchną" zawory... :]
Za 45 tyś km się o tym kolega guciokobuch przekona...
No ale cóż, mądry Polak po szkodzie – ciągle aktualne :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez topik » 11 paź 2012, 20:34

Witam. Guciokobuch sprawdź grubość między zębami paska Gates i oryginalnego Mazdy. Grubość powyższych pasków nie sprawdzałem ale sprawdzałem inne paski i różnica była 0,5 mm, 0,7 mm. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez guciokobuch » 11 paź 2012, 21:01

Te forum jest dziwne bo przeglądałem 14 stron tego tematu i nikt nie napisał opini o pasku Gates że mu strzelił , przeskoczył lub coś tam innego i nagle dużo osób ma wyrobioną opinię o czymś czego żekomo nikt nie sprawdził. Negatywne opinie są tu na temat ContiTech, Dayco ale nikt nie pisze że Gates jest zły. Tak ciężko sie niektórym przyznać że przepłacili bo na pudle pisało MAZDA? Wspólłczuję wam że kupujecie taki sam towar i przepłacacie. Ale to wasz wybór. Ja sprawdzam dokładnie rynek zanim dokonam decyzji. Dla dobra innych będe regularnie informował potomnych o kondycji paska.
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2012, 10:22
Posty: 10
Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002

Postprzez Neonixos666 » 11 paź 2012, 21:08

Powiem Ci że było już parę osób które śmiały się z osób które kupowały oryginalne paski i pompy wody ,, bo przecież niż się nie stanie pasek to pasek". Następnie zakładały temat o tym co zrobić bo szarpnął i nie chce odpalić, a w dziale kupię pisały o dźwigienkach zaworowych albo o całych głowicach. Oczywiście to Twoja sprawa co zakładasz, daj znać jak śmiga mazda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez guciokobuch » 11 paź 2012, 21:21

Podkreślam że Gates to nie nieoryginalny tylko oryginalny pasek do Mazdy. Nieoryginalny jest Contitech i Dayco ale Gates to orginał. Proszę rozeznać się na rynku a dopiero potem wciskać takie fanaberie. Widzę że na tym forum nie dowiem się więcej niż wiem. W praktyce wyjdzie. Biorę tą odpowiedzialność na siebie.
Pozdrawiam wszystkich i uważam temat za zamknięty. Będę informował co do stanu rozrządu. Myślę że nie nastąpi to wcześniej niż za dwa trzy lata to znaczy po kolejnej wymianie rozrządu bo robię rocznie ok.40.000 km.
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2012, 10:22
Posty: 10
Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002

Postprzez Neonixos666 » 11 paź 2012, 21:28

guciokobuch napisał(a):Podkreślam że Gates to nie nieoryginalny tylko oryginalny pasek do Mazdy


Mocne słowa, poprosimy o jakieś dowody w ten sprawie :)

tylko nie pisz że Unitta połączyła się z Gatesem i dlatego tak uważasz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez guciokobuch » 11 paź 2012, 21:54

Jutro po wymianie wrzuce foty ze stanem licznika. Prosze rozliczać mnie z moich słów. Mam nadzieję że nie będę sie wstydził sam za siebie ale myślę że Ci co powinni się wstydzić w odpowiednim czasie się zawstydzą a to piszą.
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2012, 10:22
Posty: 10
Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002

Postprzez Neonixos666 » 11 paź 2012, 22:19

Napisałeś że to oryginał i że rozeznałeś się, dlatego napisałem skąd masz takie informacje bo ja bym chciał się dowiedzieć i myślę że inni też, nie ma w tym nic złego że ktoś chce się czegoś dowiedzieć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 11 paź 2012, 22:35

Tekst z aukcji:
" pompa wody –> AISIN JAPAN / OE MAZDA"
<lol> <glupek2>

ręce opadają.... <oczy>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tadziol » 11 paź 2012, 22:49

guciokobuch napisał(a):Te forum jest dziwne bo przeglądałem 14 stron tego tematu i nikt nie napisał opini o pasku Gates że mu strzelił , przeskoczył lub coś tam innego

tu poszło o pompę wody nieoryginalną i o pasek też.
a pompa w Twoim zestawie nie ori <oczy>
viewtopic.php?f=89&t=92063
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez vagatrotter » 15 paź 2012, 10:18

Czy jest możliwość sprawdzenia jaki rozrząd został założony do Mazdy 323F BJ 2001? Rozrząd był wymieniany zaraz po sprowadzeniu auta, kiedy jeszcze nie miałem pojęcia o istnieniu forum. Naciskałem mechanika na oryginał (rozrząd to rozrząd) i pamiętam że za same części było coś ok. 1100zł.
Czy jeśli odnajdę fakturę to na podstawie numerów katalogowych dowiem się co tam założono?
Czy ewentualnie zdjęcie osłony rozrządu pozwoli odczytać numery z tych części?
Póki co zrobiłem 10 tys. kilometrów i wszystko jest OK, ale ilekroć widzę ten temat to mam obawy czy mi ten rozrząd nie strzeli kiedyś.
Koszty zerwania paska jak widzę są różne – od pogiętych dźwigienek zaworowych aż po wymianę głowicy, szkoda byłoby wywalać takie pieniądze.
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2012, 14:44
Posty: 52
Skąd: Poznań (Rataje)
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD

Postprzez topik » 15 paź 2012, 12:43

Witam. Vagatrotter po cenie można wnioskować, że rozrząd jest oryginalny. Na allegro tyle kosztują oryginalne rozrządy z pompą wody. Na podstawie faktury powinieneś się dowiedzieć. Jeżeli zdejmiesz górną osłonę to tylko sprawdzisz pasek. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez t11 » 15 paź 2012, 20:33

Co do pasków Dayco, w mojej BJ strzelił po 45 tys. więc tej firmy do mazdy na pewno nie polecam.
Początkujący
 
Od: 23 gru 2009, 17:55
Posty: 10

Postprzez Superspeed » 22 lis 2012, 00:13

Witam,
Czy miał ktokolwiek do czynienia z tą pompą cieczy. Firma SKF uznana i polecana, szczególnie jeśli chodzi o łozyska, a przecież największe podobno niebezpieczeństwo czeka nas ze strony łożyska nieoryginalnej pompy. Prosze o opinie. Pozdrawiam.
Link do pompy: http://www.arwit.pl/TDZamow.aspx?a=VKPC ... kod=&tab=1

Dopisano 22 lis 2012 16:12:

To może na temat pompy Hepu ktoś coś poda ? Którą wybrać, którą wybrać ?? Hepu , Skf czy może Aisin ???
Ktoś pomoże ????
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 20:21
Posty: 19
Auto: Mazda 323F BJ-99r TD

Postprzez Goku » 5 sty 2013, 00:38

tomxl napisał(a):Właśnie wczoraj sprawdziłem jaki pasek kryje sie pod moją obudową rozrządu... :>
Unitta ..hmm... <oczy> czy to mozliwe ,ze to jeszcze fabryczny pasek mimo 192 kkm na liczniku ?
Wizualnie nie budzi wątpliwości ....bez pęknięć i uszkodzeń ,są też na nim jakieś numery....czy to jakaś data produkcji..? Zobaczcie na foto
Obrazek
Obrazek


Mam identyczny pasek założony u siebie i zastanawiam się dlaczego nie ma na nim wybitego logo mazdy?
Jest to unitta tak jak widać więc oryginał ale logo mazdy nie ma i u mnie.
Oczywiście też szykuję się do wymiany.
Początkujący
 
Od: 23 kwi 2012, 11:32
Posty: 6
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD RF2A 101KM
2000r.

Postprzez Neonixos666 » 5 sty 2013, 00:45

nie musi być logo mazdy są numery i marka to wystarczy. Jedynie nie da się oszacować ile ma przejechane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez seba626 » 5 sty 2013, 10:17

zabki juz odbily sie na drugiej stronie paska, chyba juz powinien isc na emeryture. ale ja to amator jestem wiec moge nie miec racji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323