Zbyt duże ciśnienie paliwa
Strona 1 z 1
Witam Panowie! Jestem tutaj nowy. Mazda 323F BJ 2.0td 90km. Mój problem polega na tym że po zmianie rozrządu pojawiło się zbyt duże ciśnienie paliwa na pompie wtryskowej i rozwala cały czas simering. Silnik równo pracuje nie czuć spadku mocy. Cały układ paliwowy został wyczyszczony i zalane został nowym paliwem. Boje się że może być to coś drogiego może któryś z użytkowników miał podobny problem.
- Od: 20 sie 2013, 16:40
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km
tadziol napisał(a):chodzi o simering pompy wtryskowej ?
tzn masz wyciek paliwa spod koła pasowego pompy ?
otóż to spod tego koła właśnie cieknie (na nim jest pasek rozrządu mniemam) http://imageshack.us/photo/my-images/53 ... 20420.jpg/ przez tą śrubę na której na zdjęciu założony jest klucz. Mechanik mówił że to przez zbyt duże ciśnienie
- Od: 20 sie 2013, 16:40
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km
coś mi się nie chce wierzyć...
pompa ma zawór zabezpieczający przed nadmiernym wzrostem ciśnienia wewnątrz.
nawet zaciśnięty przewód powrotu paliwa z pompy nie spowoduje wycieku paliwa.
problem być może leży w samym simmeringu lub wałku pompy.
a przed zmianą rozrządu był ok?
pompa ma zawór zabezpieczający przed nadmiernym wzrostem ciśnienia wewnątrz.
nawet zaciśnięty przewód powrotu paliwa z pompy nie spowoduje wycieku paliwa.
problem być może leży w samym simmeringu lub wałku pompy.
a przed zmianą rozrządu był ok?
miałem przeciek na powrocie w baku paliwa. ale wszystko zrobiłem i działał 3 tyg prawidłowo. po założeniu rozrządu zaczeło cieknąć pompy wtryskowej.
Dopisano 20 sie 2013, 22:05:
i nie ma żadnego spadku mocy silnik pięknie odpala i na zimnym i na ciepłym.
Dopisano 20 sie 2013, 22:05:
i nie ma żadnego spadku mocy silnik pięknie odpala i na zimnym i na ciepłym.
- Od: 20 sie 2013, 16:40
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km
Wymieniał to mechanik kupował w hurtowni na dane do mojej mazdy. widziałem że był wymieniany bo byłem przy tym. Simmering znajdował się na wałku na który następnie zostaje przykręcane koło pasowe i zakładany pasek rozrządu.
- Od: 20 sie 2013, 16:40
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km
mam wrażenie,że wymieniano simmering na wałku rozrządu,a to nie ma nic wspólnego z pompą wtryskową.
nawet EPC nie podaje simmeringu do pompy.
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk_id=1362
coś tu mocno nie pasuje.dowiedz się dokładnie co mechanik wymieniał i gdzie.
nawet EPC nie podaje simmeringu do pompy.
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... lk_id=1362
coś tu mocno nie pasuje.dowiedz się dokładnie co mechanik wymieniał i gdzie.
dzwoniłem do niego przed chwilą i twierdzi że to jest odpowiedzialne za szczelność pomopy ponieważ gdy zostaje on uszkodzony to leje się tędy olej napędowy tak jak w moim przypadku. do pompiarza mam dopiero termin na poniedziałek
- Od: 20 sie 2013, 16:40
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90km
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości