Dla ciekawych, ciekawy problem. Prosze o pomoc.

Postprzez tadziol » 2 sty 2013, 20:39

cezarII napisał(a):w Łysomicach

nie mają ciekawych opinii :|
cezarII napisał(a):mam RF4F
czyli masz kat.
cezarII napisał(a):jak zimny silnik jest to ciezko ma zapalic i przez chwile nierówno chodzi a potem to moge ja zgasic i zapali odrazy i równo chodzi juz wtedy
ale na pewno kat nie powoduje takich problemów.
jak załączysz tylko sam zapłon to słyszysz z okolic pompy takie miarowe "cyk.....cyk...." w odstępach około 1 sekundy ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez cezarII » 2 sty 2013, 21:07

nie powiem tego teraz ale raczej nie słychac.. I co do pompy to w salonie stwierdzili ze wszystko jest ok z nia odpowiednie dawki paliwa podaje.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez tadziol » 2 sty 2013, 22:01

cezarII napisał(a):nie powiem tego teraz ale raczej nie słychac

to sprawdź i daj znać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez piotrtc » 2 sty 2013, 23:20

A powinno być słychać? Ja dzisiaj żarówkę wymieniałem i się zastanawiałem to tak "cyka".
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 10:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez cezarII » 3 sty 2013, 19:30

sprawdziłem i mi cyka i co dziwne jak odpompowałem na pompce troch to madzia mi wskoczyła do 3000obr.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez tadziol » 3 sty 2013, 20:29

cezarII napisał(a):sprawdziłem i mi cyka

czyli sterowanie TCV-em jest ok.
cezarII napisał(a):co dziwne jak odpompowałem na pompce troch to madzia mi wskoczyła do 3000obr.

tadziol napisał(a):ewidentny niedobór paliwa lub mieszanina paliwo-powietrze.

i nadal się tego trzymam
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez cezarII » 3 sty 2013, 20:37

no oki ale jak to naprawic, gdzie moze tkwić bład?
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez tadziol » 3 sty 2013, 21:02

masz i czytaj moją walkę z problemem Boczka...
viewtopic.php?f=89&t=50676&p=2379491#p2379491
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez cezarII » 9 sty 2013, 18:22

Witam ponownie w poniedziałek zaprowadziłem madzie ponownie do tego salon i panowie stwierdzili ze to moze byc pęknięta uszczelka pod głowicą? i za rozebranie chcą 700zł... Czy to moze jej dolegać? Bo ja cos wątpię żeby takie objawy pasowały do tego.. Jedynie co mi sie zgadza to to ze dymi nic więcej...
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez Neonixos666 » 9 sty 2013, 19:41

a po czym oni to stwierdzili?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cezarII » 9 sty 2013, 20:05

ze olej jest na tłokach, i stwierdzili ze na 1 i 4 tłoko jest 40mpa
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez kierownik » 11 sty 2013, 11:49

cezarII napisał(a):40mpa

MPa? 400 barów? nieźle...
może chodziło o 0,4 MPa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cezarII » 11 sty 2013, 14:28

nie no 40MPa. Moze to byc ta uszczelka?
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez kierownik » 11 sty 2013, 14:44

nie kolego, nie może być 40 MPa, coś musiałeś źle usłyszeć, albo zapisać...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez cezarII » 11 sty 2013, 15:17

nie tak było mówił w serwisie gościu ze 40MPa właśnie też sie zdziwiłem ze takie wysokie..
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez kierownik » 11 sty 2013, 16:20

może chodziło o ciśnienie wtrysku?
albo pomyliłeś jednostki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 11 sty 2013, 16:44

a może to pompa wstępna? :>

gdy kolega podpompował pompką to wytworzył ciśnienie miedzy pompką a pompą i dlatego było lepiej.

ale co ja tam wiem :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cezarII » 11 sty 2013, 17:15

no ja juz nie wiem dziś jeszcze będę w tym salonie to sie dopytam. Ale jak sadzicie co może jej być bo była juz w trzech warsztatach i nikt nie wie dokładnie co jej jest. co bardziej obstawiacie poma czy ta uszczelka? A może cos innego? a co do tej pompy wstępnej to próbowałem ja całkiem obejść i jest bez zmian.

Neonixos666 przecież Tobie poszła uszczelka pod głowice a wiec jakie objawy były? :)
Ostatnio edytowano 11 sty 2013, 17:44 przez cezarII, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Postprzez Neonixos666 » 11 sty 2013, 17:41

cezarII napisał(a):a co do tej pompy wstępnej to próbowałem ja całkiem obejść i jest bez zmian.


raczej mylisz pompę wstępną z podstawą i filtrem, pompa wstępna jest w pompie wtryskowej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cezarII » 11 sty 2013, 17:48

aaaa no właśnie myślałem o tamtej... moze i dobrze piszesz i kurde chyba trafi mi dać ta pompę do sprawdzenia jednak bo innego wyjscia nie widze.

Neonixos666 przecież Tobie poszła uszczelka pod głowice a wiec jakie objawy były? :)
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2012, 15:25
Posty: 35
Auto: Mazda 323F
2.0TD 2003r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323