Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!

Postprzez Riki » 31 mar 2011, 16:48

Bandit napisał(a):Widzisz Riki, pisze się setki razy od lat, że rozrząd tylko i wyłącznie ori

Dokładnie, ale widzisz... ostatnio Klient stwierdził, że chce go naciągnąć bo powiedziałem, że nierząd.... tylko oryginał. Cóż – taka mentalność narodu (z całym szacunkiem do ludzi wypowiadających się w tym temacie)

Badyl – racja.

Bandit – do roboty <faja> :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tomxl » 2 kwi 2011, 23:55

xANDy napisał(a):Paski contitech już kilka razy przyjechały zmielone w mazdzie na lawecie. Żaden z nich nie dożył 60kkm. Na kilkadziesiąt DiTD tylko jedna mazda jeździła na conti i dożyła bez zerwania paska

Troszkę nie chce mi sie wierzyć ........ bede teraz zakładał właśnie Contitech'a . Pasek taki polecił i sprzedal mi kuzyn , który w czesciach do aut siedzi od 15 lat .... Sam się zdziwiłem , ale zobaczymy ....jak cos sie stanie – naprawia mi auto ,wiec raczej wie co robi.
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez pioczel » 3 kwi 2011, 10:13

tomxl napisał(a):
xANDy napisał(a):Paski contitech już kilka razy przyjechały zmielone w mazdzie na lawecie. Żaden z nich nie dożył 60kkm. Na kilkadziesiąt DiTD tylko jedna mazda jeździła na conti i dożyła bez zerwania paska

Troszkę nie chce mi sie wierzyć ........ bede teraz zakładał właśnie Contitech'a . Pasek taki polecił i sprzedal mi kuzyn , który w czesciach do aut siedzi od 15 lat .... Sam się zdziwiłem , ale zobaczymy ....jak cos sie stanie – naprawia mi auto ,wiec raczej wie co robi.


lepiej uwierz :D ja na contitechu przejechałem 21 tys. podjedz do pokaże Ci jaki popękany jest :D
może do 40 by dojechał
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez bablich » 6 kwi 2011, 14:11

a ja mam taką zagadkę.
Dzwoniłem do Carspeed'a i pytałem o rozrząd z pompą wody oczywiście ori.
Pan powiedział, że ma taki cena .... z tym, że pompa wody to jakiś ori japoński, a nie żadna podróba GMB, która bardzo szybko się sypie.
Mam problem bo w poradniku jest napisane:

"Pompa wody montowana na rozrządzie może być oryginalna albo firmy np. GMB (w DiTD wymiana co 180kkm)."

I teraz nie wiem co myśleć o GMB.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 19:33
Posty: 31 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD '99

Postprzez say » 6 kwi 2011, 14:50

Myślę, że nie ma co myśleć tylko zamawiać...tak na marginesie :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 6 kwi 2011, 17:48

tomxl napisał(a):Troszkę nie chce mi sie wierzyć ........ bede teraz zakładał właśnie Contitech'a . Pasek taki polecił i sprzedal mi kuzyn , który w czesciach do aut siedzi od 15 lat .... Sam się zdziwiłem , ale zobaczymy ....jak cos sie stanie – naprawia mi auto ,wiec raczej wie co robi.


No załóż Contitech'a tylko koniecznie daj nowy temat na forum z naprawy po pękniętym pasku bo dla potomnych będzie co grozi jak nie słucha się forum które już widziało takie przypadki, ale nie martw się to dopiero za jakieś 30-40 tyś.

TYLKO ORYGINAŁ!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez malkolm » 6 kwi 2011, 18:55

bablich kup oryginalną pompę, mi podróba siadła po 20 tys, a dość drogo wychodzi druga pompa (już oryginał) ni i wymiany też za darmo nikt nie zrobi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez tomxl » 6 kwi 2011, 19:03

Neonixos666 napisał(a):No załóż Contitech'a tylko koniecznie daj nowy temat na forum z naprawy po pękniętym pasku bo dla potomnych będzie co grozi jak nie słucha się forum które już widziało takie przypadki, ale nie martw się to dopiero za jakieś 30-40 tyś.


Taki pasek mam juz kupiony ,więc taki tez zostanie zamontowany.
I nie obawiajcie sie , dobrze pamietam ze polecacie tylko orginal.
Niech to bedzie moje wlasne nie az takie duze ryzyko .
I pewnie bedzie nowy temat o jezdzie na Pasku CONITECH

ale ,oczywiscie Tylko ORYGINAL .... (bez urazy)
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez say » 6 kwi 2011, 19:39

Znam 3 ditd, które jeździły na contitech'u, pierwszy około 34 tyś. km i bum zimą, drugi niecałe 2 tyś. km (rolki, pompa i napinacz stary), trzeci przeżył 53 tyś. i został wymieniony jak tylko właściciel zorientował się co mu mechanik założył – udało się, to były jego ostatnie chwile, zaczął ocierać się o obudowę.
Twoja piaskownica i twoje zabawki. Poza tym jedni mają szczęście a inni cóż, jak mają pecha to i w .... palca złamią :).
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez Neonixos666 » 6 kwi 2011, 20:16

tomxl podziwiam takich ludzi jak Ty, nie bojących się wyzwań <spoko>

Ja to bym tak to powiedział : ,,Rób swoje, rób swoje, ryzyko będzie twoje" :D

Nie wiem czy jeszcze gdzieś jest czy już przepadł temat który założył forumowicz gdy pękł pasek i musiał naprawiać silnik. Żałował, że pozorna oszczędność wprowadziła go w nie małe koszta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9510 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez bieski » 6 kwi 2011, 20:59

Neonixos666 napisał(a):Nie wiem czy jeszcze gdzieś jest czy już przepadł temat który założył forumowicz gdy pękł pasek i musiał naprawiać silnik. Żałował, że pozorna oszczędność wprowadziła go w nie małe koszta.


Wystarczy poszukac postów pana AlbatrosGrodno.

O nawet mi sie udało znaleźć:
viewtopic.php?f=89&t=92063
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez tomxl » 6 kwi 2011, 23:40

Ciekawi mnie jedno ,czy wg. Was Conitech nie nadaje sie tylko do ditd .....czy ogólnie te paski sa do bani...?? Gdzie tkwi problem ...w wadliwej technologi ,czy trefnej serii... <oczy>
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez bieski » 6 kwi 2011, 23:54

tomxl napisał(a):czy ogólnie te paski sa do bani...??


Nie sprawdzaja sie w Mazdzie. Citd tez ich nie lubi.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Riki » 7 kwi 2011, 00:48

No no... zakładać Conti bo głowice do DiTD ni w ząb nie chcą się sprzedawać <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez przemo12345 » 7 kwi 2011, 19:18

podpowiedzcie koledzy bo mam dylemat. swoją mazdę 323f 2,0 ditd 99r kupiłem dwa tygodnie temu (poprzedni właściciel wymienił rozrząd 30k km temu ). na fakturze mam napisane: pasek rozrządu Mazda Gates -191,53zł, napinacz paska rozrz. mazda 626 2,0D 99r- 211zł i drugi taki sam napinacz za 176zł, napinacz paska rozrządu mazda 626 2,0D 0,2r- 578zł. pytanie mam takie czy jest szansa że jest zrobione na ori częściach?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez Wrobcio » 7 kwi 2011, 19:47

Pasek bym zmienił dla świętego spokoju na ORI – kosztuje ok. 300zł, Ty masz Gatesa.
Jeśli rolki są NTN i napinacz też NTN, to ok, ale trzeba sprawdzić. Patrząc po cenach jest szansa, że tak jest.

Widzę, że pompa wody nie była zmieniana. Oryginał zmienia się co drugą wymianę rozrządu, jaki masz przebieg? Zalecam wymianę, bo nie wiadomo, czy kiedykolwiek była ruszana.
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 15:55
Posty: 105
Skąd: Lębork / Gdańsk
Auto: 626 GF 2.0 DiTD 02'

Postprzez bablich » 7 kwi 2011, 19:55

Ori pasek np. w Carspeed kosztuje 345zł
http://moto.allegro.pl/pasek-rozrzadu-m ... 69677.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 19:33
Posty: 31 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD '99

Postprzez przemo12345 » 7 kwi 2011, 20:03

teraz mam 219k km. prędzej czy puźniej i tak trzeba zmienić, więc lepiej wcześniej. w BG sam wymieniałem ale tutaj nawet nie podchodzę. czytałem trochę o paskach Conti, ale o Gates jest niewiele na forum.
Ostatnio edytowano 7 kwi 2011, 20:13 przez przemo12345, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez Wrobcio » 7 kwi 2011, 20:09

To pompę trza zmienić bezwzględnie. No i fachura musi wiedzieć jak napinacz ścisnąć, bo będzie kiszka :)
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 15:55
Posty: 105
Skąd: Lębork / Gdańsk
Auto: 626 GF 2.0 DiTD 02'

Postprzez przemo12345 » 7 kwi 2011, 21:16

dlatego poświęcę czas w sobotę na szukanie odpowiedniego mechanika. bo nie problem jest kupić rozrząd, problemem jest znaleźć kogoś kto będzie umiał go wymienić i nie zedrze "jak żyd za matke".
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323