Witam muszę wymienić sonde lambda tyle tego na allegro i nie wiem zabardzo jaka wybrac aby była dobra . Nie szukam taniej podrobki za 50 100 zł chcę dobrą ale patrząc na ceny np tutaj http://sklep.intercars.com.pl/
Sonda lambda
NGK
0188 OZA186-F5 0188 653.33 zł 0
BOSCH
0 258 986 502 0 258 986 502 254.39 zł 6
DENSO
DOX-0116 DOX-0116 205.25 zł 0
DOX-0119 DOX-0119 221.30 zł 3
DOX-1031 DOX-1031 323.64 zł 0
DOX-1356 DOX-1356 286.27 zł 0
SIEMENS VDO
A2C59513877Z A2C59513877Z 454.58 zł 0
MAGNETI MARELLI
460000188010 460000188010 715.95 zł 0
VERNET
LS130255 LS130255 430.17 zł 0
LS140471
4MAX
0219-03-0003 0219-03-0003P 155.07 zł >9
Czy macie jakąs sprawdzoną firmę na rozsądny portfel ?
Mazda BJ – wymiana sondy lambda
Strona 1 z 1
Denso tylko czy uniwersalna DOX-0119 czy dedykowana DOX-1375 ale większość to toyota w tym sklepie (może i kostkę by dobrał do mazdy )
sprawdź ile ma styków ,ja mam 4 i założyłem uniwersalną a kable polutowałem .
http://www.e-denso.pl/dox0113-sonda-lam ... p-199.html
sprawdź ile ma styków ,ja mam 4 i założyłem uniwersalną a kable polutowałem .
http://www.e-denso.pl/dox0113-sonda-lam ... p-199.html
xedos1972
kabli od sondy nie powinno się lutować tylko zaciskać (w uniwersalnych są takie rurki na każdy kabelek do zaciśnięcia – lutowanie potrafi zmienić trochę opór i sonda potrafi trochę oszukiwać 
a wracając do tematu to albo NGK albo Magneti, teraz u kolegi zakładaliśmy uniwersalną Magneti którą mu ogarnąłem za 150zł
i działa jak ta lala
ja bym nie kupował dedykowanej bo to ta sama sonda z kostką i za to że jest dedykowana to płacisz +300% za to że ma kostkę 
Kup NGK uniwersalną i pozaciskaj kabelki i masz loozik na 100-150 tyś km
a wracając do tematu to albo NGK albo Magneti, teraz u kolegi zakładaliśmy uniwersalną Magneti którą mu ogarnąłem za 150zł
Kup NGK uniwersalną i pozaciskaj kabelki i masz loozik na 100-150 tyś km
co do lutowania to się zgadza , ale dwie rurki do zaciskania się zapodziały podczas wymiany , grzanie sondy polutowałem a to nie powinno mieć aż takiego wpływu na pomiar .jedyna przestroga że u mnie gwint był do poprawy bo stara sonda prawie się ze spawała .
xedos1972
b4ndit90 napisał(a):bikus napisał(a):
NGK
0188 OZA186-F5 0188 653.33 zł 0
Troche droga impreza
to jest dedykowana z wtyczką – o tym pisałem
OZA624-E5 – to jest nr uniwersalnej NGK 4 kabelkowej
w IC kosztuje 230zł, na allegro 170zł...
http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... y/160.html
a tutaj masz co i jak zrobić
- Od: 9 gru 2013, 20:31
- Posty: 18
- Auto: Mazda 323 F 1.8 2000 r 84 KM Benzyna
według katalogu powinna być ta OZA341-F3 czyli dedykowana ale cena kosmos
z tej strony http://www.e-ngk.pl/re-ngk.php?id=1319& ... =lambdaneu
moja stara dedykowana to NTK ZL 341-F2,
najlepiej jak się u nich upewnisz tak podają w aukcji .Nie jesteś pewien zadzwoń.
zastanawiam się czy nie powinna być bez przejścia na obudowę czyli OZA624-E4
z tej strony http://www.e-ngk.pl/re-ngk.php?id=1319& ... =lambdaneu
moja stara dedykowana to NTK ZL 341-F2,
najlepiej jak się u nich upewnisz tak podają w aukcji .Nie jesteś pewien zadzwoń.
zastanawiam się czy nie powinna być bez przejścia na obudowę czyli OZA624-E4
xedos1972
bikus napisał(a):kabli od sondy nie powinno się lutować tylko zaciskać (w uniwersalnych są takie rurki na każdy kabelek do zaciśnięcia – lutowanie potrafi zmienić trochę opór i sonda potrafi trochę oszukiwać
oświeć mnie w jaki sposób poprawny lut zmieni opór
teoretycznie każda sonda będzie ok, najwięcej płaci się za wtyczkę
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość