Problem z odpalaniem po wymianie filtra paliwa

Postprzez use1983 » 26 maja 2013, 10:30

Witam niedawno wymieniłem filtr paliwa wzorując się na zamieszczonej tu kiedyś fotorelacji i od tego czasu mam problem z odpalaniem silnika szczególnie po nocy kiedy jest zimny muszę trochę pokręcić żeby zaskoczył nie wiem czy może to być przyczyną nieszczelności i dostającego się powietrza ale jak to zdiagnozować i gdzie ta nieszczelność może występować dodam że jak już odpali to jeździ bez problemu silnik pracuje normalnie bez żadnych problemów proszę o pomoc :(
use1983
 

Postprzez gik » 27 maja 2013, 20:45

No skoro przed było ok, a teraz nie to znaczy że trzeba jeszcze raz to rozebrac, może nie założyłeś uszczelki albo się podwinęła

Wysłane z mojego HTC Vision
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez use1983 » 4 cze 2013, 10:35

Witam znalazłem właśnie chwilę czasu i rozebrałem wszystko jeszcze raz upewniając sie że uszczelki są poprawnie założone i dalej nic tak samo jak było muszę troszkę pokręcić żeby silnik zaskoczył tak jakby układ był zapowietrzony i właśnie nie wiem czy układ powinno się odpowietrzyć po wymianie filtra jak tak to w jaki sposób. Mam takie wrażenie że po kazdym zgaszeniu silnika i dłuższym postoju paliwo po prostu ucieka z filtra i musze go pokręcić żeby pompka ponownie napełniła go i wtedy zaskakuje i tak jak wcześniej jak juz odpali to nie ma żadnych problemów w jeździe nawet dluższe trasy?????:( :(
use1983
 

Postprzez gik » 4 cze 2013, 11:42

Nie wiem jak to tutaj jest zrobione, ale w mondelcu (td) mojego szwagra działo się tak gdy zepsuł się zaworek zwrotny i puszczał paliwo z powrotem do baku, ja przy samym filtrze (filtr w mondelcu znajduje się przy silniku) założyłem dodatkowy zaworek zwrotny, tak aby paliwo nie uciekało do baku i pomogło.

Tutaj to szczerze nawet nie wiem gdzie jest filtr paliwa hehe nie interesowałem się jeszcze
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2012, 23:48
Posty: 502 (0/3)
Skąd: opolskie
Auto: 323F BJ 1.5 ZL 2000r. + lpg Stag 4 plus, Hana RED, Alaska AT-09

Postprzez use1983 » 4 cze 2013, 12:18

Protege 030.jpg
Hm filtr paliwa znajduje sie w zbiorniku i jest połączony razem z pompką paliwa co do tych zaworków zwrotnych to nie wiem mogłem cos po drodze uszkodzić przy wypinaniu przewodów paliwowych ale nie wydaje mi sie nie wiem zgłupiałem już <glupek2>

viewtopic.php?f=463&t=149219

Tu jest cała fotorelacja na ktorej sie wzorowałem tylko że u mnie zapięcia przewodów są trochę inne takie jak na zdjeciu wyżej
use1983
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323