Bagnet mazda 323f bj

Postprzez lechu21293 » 12 cze 2012, 12:19

Witam. Mógłby mi ktoś podać wymiary bagnetu do mazdy 323f bj 1.5 99r?
Początkujący
 
Od: 22 maja 2012, 11:39
Posty: 4
Auto: Mazda 323f 1.5 1999

Postprzez karmazyn33 » 18 cze 2012, 22:58

viewtopic.php?f=115&t=64610&p=1794441#p1794441

w moim poscie jest zdjecie o ile o to Ci chodzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 18:53
Posty: 513 (0/1)
Skąd: Starachowice
Auto: mazda323f-'99(1.5-88KM)Pb-LPG

Postprzez lechu21293 » 25 cze 2012, 14:11

Tak wiem to zdjęcie już widziałem, jednak chodzi mi jeszcze o dokładne wymiary końcówki która wskazuje poziom oleju( tj. odległość między F i L, i ich umiejscowienie względem końca bagnetu).
Początkujący
 
Od: 22 maja 2012, 11:39
Posty: 4
Auto: Mazda 323f 1.5 1999

Postprzez lechu21293 » 3 lip 2012, 15:37

No to jak będzie poda mi ktoś te wymiary?
Początkujący
 
Od: 22 maja 2012, 11:39
Posty: 4
Auto: Mazda 323f 1.5 1999

Postprzez karmazyn33 » 16 lip 2012, 20:21

czy o to chodzi ?

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 18:53
Posty: 513 (0/1)
Skąd: Starachowice
Auto: mazda323f-'99(1.5-88KM)Pb-LPG

Postprzez lechu21293 » 20 sie 2012, 19:33

Dzięki wielkie karmazyn33. Właśnie o to mi chodziło :D
Początkujący
 
Od: 22 maja 2012, 11:39
Posty: 4
Auto: Mazda 323f 1.5 1999

Postprzez karmazyn33 » 24 sie 2012, 23:10

cieszę sie że pomogłem .pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 18:53
Posty: 513 (0/1)
Skąd: Starachowice
Auto: mazda323f-'99(1.5-88KM)Pb-LPG

Postprzez omajden » 17 mar 2017, 17:59

A czy możecie podać długość całości od krawędzi prowadnicy? Brakuje tego wymiaru na zdjęciu, a mam ten sam problem...
omajden
 

Postprzez jerzboro » 19 mar 2017, 17:57

Takie coś znalazłem kiedyś
Załączniki
bagnet005a.jpg
jerzboro
 

Postprzez Zoomi » 23 cze 2017, 20:09

Jakby się komuś złamało uszko tego bagnetu zaraz ponad kołnierzem to jest prosty sposób by skleić.

Wiercisz wiertełkiem cienkim (bardzo dopasowanym do średnicy jakiegoś niedużej średnicy sztywnego drucika) w obu częściach plastikowych kawałków. Docięty drucik o długości równej sumie głębokości obu otworów pokrywasz klejem najlepiej specjalnym do tworzyw (zwykłym szybkim nie próbowałem), wkładasz i czekasz aż klej zwiąże, i gotowe, przynajmniej do czasu zanim znowu go złamiesz <spoko>, żartowałem, u mnie dobrze się trzyma.
Zarąbiście skośnoocy bagnet umieścili trzeba przyznać, łatwo zahaczyć ręką robiąc cokolwiek pod maską z prawej str. lub nakapać olejem po paskach, ehh.
Ostatnio edytowano 14 paź 2017, 06:32 przez Zoomi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2017, 23:41
Posty: 181 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323 S VI BJ, 1.6 ZM benzynka 98KM/72kW, 2002r.

Postprzez maderix95 » 10 lip 2017, 10:16

Zoomi napisał(a):Jakby się komuś złamało uszko tego bagnetu to jest prosty sposób by sklepić.
Zarąbiście go skośnoocy umieścili trzeba przyznać, łatwo zahaczyć ręką robiąc cokolwiek pod maską z prawej str. lub nakapać olejem po paskach, ehh.

Wiercisz wiertełkiem cienkim (bardzo dopasowanym do średnicy jakiegoś niedużej średnicy sztywnego drucika) w obu częściach plastikowych kawałków, "smarujesz" docięty drucik o długości sumy głębokości obu otworów klejem najlepiej specjalnym do tworzyw (zwykłym szybkim nie próbowałem), wkładasz i czekasz aż klej zwiąże, i gotowe, przynajmniej do czasu zanim znowu go złamiesz <spoko>


Jak swój złamałem też tak planowałem. Ostatecznie wyjąłem go nagrzanym do czerwoności szpikulcem i zamieniłem na bagnet z BA 1.8. Wielkość idealnie taka sama z tym, że cały jest metalowy. Mniej rzeźbienia a do tego trwałość. Same plusy ;) a nawet kupiłem agresywny klej do plastiku żeby tamten skleić :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 17:16
Posty: 349 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez von_D » 22 sie 2017, 09:19

U mnie zaś mechanik uciął przy wymianie rozrządu i uszczelnianiu misy. <glupek2> W każdym razie końcówka sklejona klejem na gorąco i złapana koszulką termokurczliwą, póki co nie odpada.
Może wie ktoś, od jakich jeszcze silników by pasował do 1.5? Bo płacić ponad 100zł za część OEM to ja dziękuję :/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2015, 21:30
Posty: 6
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323F BJ 1.5; 2000r.

Postprzez Zoomi » 22 sie 2017, 18:08

Uciął to raczej w przenośni? Złamać go to naprawdę nie jest wielka sztuka, jest w niefartownym miejscu umieszczony. Temu klejowi gorącemu to raczej nie wróżę świetlanej przyszłości tutaj. Nawet bez naciskania na bagnet się pewnie samo rozklei.
A mechanik jak złamał to niech on się głowi skąd teraz weźmie sprawny bagnet, niech wie że cudze trzeba szanować, w końcu za robociznę rzeźbi tyle że go stać bez dwóch zdań.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2017, 23:41
Posty: 181 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323 S VI BJ, 1.6 ZM benzynka 98KM/72kW, 2002r.

Postprzez von_D » 13 paź 2017, 06:49

Chciałbym żeby było w przenośni, no ale stało się jak się stało. I tak całość była robiona po znajomości i po kosztach części tylko, więc nie ma co drążyć. Wpasowałem inny bagnet, na długość praktycznie taki sam, skalę ponacinałem szlifierką i jest git. Tylko trochę ciasno siedzi. Jedyne co to nie wiem od jakiego to auta, możliwe że Wartburg.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2015, 21:30
Posty: 6
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 323F BJ 1.5; 2000r.

Postprzez Zoomi » 18 gru 2017, 17:33

Klejenie bagnetu jednak słabo wyszło jakiś czas temu. Rozkleił się mimo że klej był chyba do 120stC, do tworzyw i powierzchnie odtłuszczone. Chyba teraz pasowałoby ten plastik na ciepło pospawać/zgrzać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2017, 23:41
Posty: 181 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323 S VI BJ, 1.6 ZM benzynka 98KM/72kW, 2002r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323