Jak w temacie czy końcówki do naszych mx-trójek są tylko jedne czy różnią się skokiem gwintu?
Podniosłem samochód aby zmienić koła na zimówki i przy okazji sprawdzałem luzy oczywiście luzy na przodzie mam takie że aż strach jechać trochę dziwne że nie było słychać stukania. Luzy mam tylko w poziomie w pionie nic także wygląda to na sprawkę drążków. Proszę o poradę jakiej firmy kupić drążki.
Jeżeli temat już był to przepraszam i proszę o przeniesienie.
PozdRawiam Spon3R
Końcówka drążka kierowniczego | MX-3 1.8 V6
Strona 1 z 1
Kupowałem jakieś 3 miesiące temu końcówki drążka kierowniczego i z tego co pamiętam to jak podałem model samochodu rok i silnik to były tylko jedne rodzaje tych części
Ja polecam TRW:)
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
wystarczy że podasz nr VIN z dowodu rejestracyjnego i w carspeedzie elegancko ci dobiorą
koleś nazywa się Smirnof
koleś nazywa się Smirnof
Pamiętacie jaki to koszt?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Otrzymałem odpowiedź z Carspeed:
Do tego auta wg vin:
1) Kocówka drążka kierowniczego:
– CTR – 45zł/szt, jest na miejscu (polecam).
– CTC – 60zł/szt, jest na miejscu.
Cena za CTR jest mała w porównaniu do innych droższych. Ma ktoś tego CTR w swojej madzi i jak się spisuje?
---------------------
Wybaczcie za post pod postem nie zwróciłem uwagi.
Do tego auta wg vin:
1) Kocówka drążka kierowniczego:
– CTR – 45zł/szt, jest na miejscu (polecam).
– CTC – 60zł/szt, jest na miejscu.
Cena za CTR jest mała w porównaniu do innych droższych. Ma ktoś tego CTR w swojej madzi i jak się spisuje?
---------------------
Wybaczcie za post pod postem nie zwróciłem uwagi.
- Od: 18 sty 2011, 00:32
- Posty: 77
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
Spon3R napisał(a):CTR – 45zł/szt, jest na miejscu (polecam).
bierz panie jest dobry
Końcówki drążków wymienione luzy zostały wyeliminowane ale mam problem stukania czy drążek jest zabezpieczony w jakiś sposób do przekładni? Jakąś nakrętką kontrującą? Objaw ten się pokazał po wymianie końcówek.
Ostatnio edytowano 13 gru 2011, 22:40 przez Spon3R, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 18 sty 2011, 00:32
- Posty: 77
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
zobacz czy może sworzeń jest ok
tez moze hałasować
tez moze hałasować
Sworznie nie mają luzów poza tym odgłosy pukania pojawiają się w trakcie kręcenia kierownicą czy jest możliwość aby drążek się poluzował przy łączeniu z maglownicą w trakcie ustawiania zbieżności kręcąc drążkiem?
- Od: 18 sty 2011, 00:32
- Posty: 77
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
tak,ja drążek ostatnio dlatego wymieniłem 
Skoro nie stukało przed wymianą wystarczy je dokręcić i powinno być po kłopocie może winą tego stukania jest właśnie drążek który ma delikatne luzy na gwincie z powodu poluzowania się łączenia. A jak z dostępem do łączenia drążka z maglownicą da się tam dość od spodu?
- Od: 18 sty 2011, 00:32
- Posty: 77
- Skąd: Jastrzębie-Zdrój
- Auto: Mazda MX3 1.6 1998r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość