Problemy z przegubami? – WĄTEK ZBIORCZY

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Bosaczek55 » 18 kwi 2010, 14:55

siemka nie chce zakladac nowego tematu a widze ze w tym tez sie pewnie to przyda lub autor wie cos na ten temat :)
natomiast odkrecilem przegub od piasty i teraz mam taki problem ze nie moge za zadne skarby wybic sworznia ze zwrotnicy;/ czy jest tam jakies zabezpieczenie ? bo podnosze zwrotnice do samej gory prawie az sie autko podnosi i sworzen dalej siedzi...nalalem tam juz troche wd...jak sobie z tym poradzic jesli mozna to prosilbym o szybkie info :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez Bosaczek55 » 18 kwi 2010, 16:02

dobra z tym juz dalem rade teraz jak oddzielic przegub od poloski ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez Suloo » 18 kwi 2010, 18:11

mlotkiem, ale zebys nie wybil polosi ze skrzyni.tam jest chyba pierscien zabezpieczajacy(jak dobrze pamietam),moze sie go wyjmuje ale u mnie poszlo po kilku strzalach ruskim kluczem(czyli mlot+jakis przecinak)
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez nuszczyk » 18 kwi 2010, 18:35

dobrym sposobem na wybicie sworznia ze zwrotnicy jest kawałek rurki i nie długi łańcuszek którym oplatamy wahacz razem z rurka która zapieramy o cokolwiek pod silnikiem ale oczywiście tak żeby nic nie uszkodzić... rurę pchamy do dołu przy czym delikatnie stukamy młotkiem w wahacz musi wyskoczyc, a co do przegubu podzielam wypowiedz kolegi, zabezpieczenie zostaje na półosi napewno
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 mar 2010, 14:47
Posty: 7
Skąd: sławatycze
Auto: Mx3

Postprzez Bosaczek55 » 19 kwi 2010, 11:15

no ja mialem ten plus ze poszla mi tez oslona na przegubie od skrzyni czyli musialem zdjac...wkrecilem w imadlo i bil;em mlotkiem w przegub i nic;/ w koncu obcialem dookola boshem i jakos zbilem a od strony pasazera w ogule oska nie byla w przegubie tylko chodzila luzem w oslonie ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez lukasgr » 6 maja 2010, 22:53

Wymień tylko ten co stuka – nie ma potrzeby wymieniać dwóch, roboty troche jest ale nic skomplikowanego – dobre klucze (szczególnie do półosi mile widziane)
czasem bywa problem z zabezpieczeniem na wielowypuście ale jak wyjmiesz półoś i będziesz miał problem to zawsze możesz samą półośke zawieść na warsztat i każdy mechanik Ci to powinien zdjąć.

Pozdr.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Zubeck » 12 maja 2010, 01:29

Panowie wielkie małe pytanie:
Czy luz na przegubie wewn dlugiej półosi może powodować bujanie silnikiem podczas dodawania/ odejmowania gazu?
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 17:40
Posty: 285
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323