Witam,
po jezdzeniu ciaglym okolo godziny moze mniej, zaczna ciezej mi chodzic skrzynia biegow.
Nie chodzi o to ze ciezej biegi wchodza tylko jakby dzwignia do zmiany biegow ciezko chodzi..
dodam ze gdy postoi jakis czas zgaszony to wszystko wraca do normy i ta w kolko.
co moze byc tego przyczyna ?
ciezko chodzi skrzynia biegow
Strona 1 z 1
jezeli nie slychac zadnych zgrzytow ani innych niepokojacych dzwiekow to skrzynia raczej bedzie ok.moze byc to olej w skrzyni ktory tez nalezy wymieniac co jakis czas a nie wszyscy o tym wiedza.napewno nie zaszkodzi,moze tylko pomoc.winne moga byc takze tulejki ciegna lewarka,opis z fotorelacja znajduje sie na forum.przy okzaji grzebania w tych okolicach mozna pokusic sie o przerobienie drazka na shortshifter,tez znajdziesz fotorelacje na forum
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
nejm – mam dokładnie to samo, przy czym kiedy zaczyna już ciężko chodzić to słychać spod osłony drążka jakby jakaś guma o coś tarła. Ja to na razie olewam, jak zrobi się tak permanentnie to zaczne sie martwić
Ale swoją drogą to dziwne, bo po dłuższym postoju drążek chodzi przez ok. pół godziny jak marzenie, potem łapie ten opór
-
axiom
ilez mozna pisac ze to wybierak, nalezy go posmarowac. Wpisz w wyszukiwarce wybierak.
A czemu po pewnym czasie wlasnie zgrzyta jak by guma o gume? Bo wybierak znajduje sie nad tlumikiem i prawdopobonie cieple powietrze wyparowuje stamtad pozostalosci wody i smaru.
Pol roku po nasmarowaniu znow trzeba powtarzac to bo smar znika.
A roboty jest na 10minut
pozdrawiam
A czemu po pewnym czasie wlasnie zgrzyta jak by guma o gume? Bo wybierak znajduje sie nad tlumikiem i prawdopobonie cieple powietrze wyparowuje stamtad pozostalosci wody i smaru.
Pol roku po nasmarowaniu znow trzeba powtarzac to bo smar znika.
A roboty jest na 10minut
pozdrawiam

- Od: 28 sie 2007, 22:34
- Posty: 271
- Skąd: Łapy
- Auto: 323f 96' :)
zeusik napisał(a):Pol roku po nasmarowaniu znow trzeba powtarzac to bo smar znika.
To słabo smarujesz
U mnie ponad rok temu smarowałem i nadal pięknie chodzi
nejm miałem identyczny problem. Drążek zaczynał ciężko chodzić po jakiś 30 minut jazdy i wydawał odgłos jak by coś tarło w środku...przy ostatniej wizycie w serwisie mazdy pochwaliłem się swoim problemem...
Okazało się, że drążek był cały zardzewniały, wyczyszczono mi go i biegi same wskakują teraz
Okazało się, że drążek był cały zardzewniały, wyczyszczono mi go i biegi same wskakują teraz
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
- Od: 15 lis 2008, 19:43
- Posty: 31
- Skąd: Bdg
- Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0
To jest problem z rdza i tuleją plastikową pod samochodem łączącydźwignię zmiany biegów z tym długim cięgnem. jak sie tuleja wyrobi na maxa to nawet potrafi wogole niepozwalac wskoczyc biegom jakby cos sie blokowało. ja przez 170tys km juz 4 razy to mieniałem. Koszt 70zł w Aso mazdy w wierzchowiskach. wiec w innych podobnie. Tuleja dźwigni zmiany biegów do wymiany.
"Towarzysze pomożecie?"
"Pomożemy!!
"
"Pomożemy!!

- Od: 9 kwi 2005, 13:25
- Posty: 298
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda MX-3 93r 1.6 16v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość