spryskiwacze szyb

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kinio18 » 10 gru 2007, 19:43

Witam. Mam taki problem w mojej madzi nie działają spryskiwacze przedniej szyby :/ płyn jest, przewody nigdzie nie przerwane, pompka w zbiorniczku działa ale nic się nie dziej;/ czuje ze będę musiał wyjąc cały ten zbiorniczek, a nie wiem jak to zrobić. chyba będę musiał zdjąć zderzak albo błotnik..,robił to ktoś kiedyś??? pozdrawiam.
kinio18
 

Postprzez Dry » 10 gru 2007, 22:11

Musisz odkrecic zbiorniczek zaraz przy wlewie spriskiwacza (nie pamietam jak on sie zwal), odsunac go sobie, potem sa dwie widoczne sruby od zbiorniczka spryskiwacza. Nastepnie on ladnie sie caly wyciaga. Ani zderza, badz blotnika nie musisz zdejmowac. Poszukaj w szukajce "spryskiwacz" a na pewno znajdziesz jeszcze wiecej porad. Moze węzyk sie osunal z silniczka. A patrzyles czy jesli pompka dziala, to plyn nie leci Ci 'dolem'??

jesli sie myle, to prosze oczywiscie poprawic :)

pozdro
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez waldii » 10 gru 2007, 23:51

kinio18 a moze masz zapchane same koncowki spryskiwaczy???Wyczep najpierw wezyk przy spryskiwaczach i zobacz czy wtedy plyn poleci(ja bym tak zrobil,mniej roboty)
waldii
 

Postprzez kinio18 » 12 gru 2007, 14:12

końcówki są czyste, sprawdzałem. zdjąłem ten przewód łączący zbiorniczek z spryskiwaczami w masce i próbowałem wdmuchnąć do niego powietrze to prawie wcale nie szło, tylko takie lekkie bulki pojawiły się na płynie. Może po prostu pompka jest zapchana ?? a może jakiś zawór zwrotny tam jest ??
kinio18
 

Postprzez Puniek » 12 gru 2007, 21:20

Witam wszystkich bardzo serdecznie,
Ja również bardzo podobny problem otóż zapaliła mi się kontrolka od spryskiwaczy. Po uzupełnieniu płynu kontrolka nadal się świeci. Co należy zrobić by kontrolka zgasła??
Puniek
 

Postprzez Jacol » 12 gru 2007, 21:30

kinio18 napisał(a):a może jakiś zawór zwrotny tam jest

zawór zwrotny na pewno jest.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez KyRy » 12 gru 2007, 22:07

Puniek zerknij do swojego tematu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez waldii » 12 gru 2007, 22:18

Puniek napisał(a):Ja również bardzo podobny problem otóż zapaliła mi się kontrolka od spryskiwaczy. Po uzupełnieniu płynu kontrolka nadal się świeci

gdzies slyszalem,ze od plynu zimowego cos sie miesza z tym czujnikiem


kinio18 napisał(a):a może jakiś zawór zwrotny tam jest

zaworki sa pewnie w pompce.Chyba,ze ktos zalozyl zaworek zwrotny taki ogolno dostepny w sklepach moto. a one czesto sie zacinaja
waldii
 

Postprzez Dry » 13 gru 2007, 00:01

Puniek napisał(a):a również bardzo podobny problem otóż zapaliła mi się kontrolka od spryskiwaczy. Po uzupełnieniu płynu kontrolka nadal się świeci. Co należy zrobić by kontrolka zgasła

hahha to dotyka chyba wszystkie BG (bylo wiele razy na forum) :) prawdopodobnie plywak sie zablokowal, sproboj przejechac po kostce brukowej (tak zeby mocno trzeslo), badz sproboj chlusnac do srodka czegokolwiek. Moze sie odblokuje:) Slyszlaem, ze to jest chroniczne, a japonce tego nie przemysleli i bedzie wracal ten problem. Ja po prostu odlaczylem ten plywak i juz mi nigdy nie zasweici:P
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez ReWolver » 13 gru 2007, 14:37

jesli wszystko jest drozne, masz plyn i silniczek tez dziala, a nadal spryskiwacze nie robia to stawiam na uwalony silniczek/pompke w zbiorniku, mialem identyczny problem w swojej Calibrze, wszytsko bylo i robilo, ale nie spryskiwal.

pozdrawiam
ReW.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2007, 12:27
Posty: 10
Skąd: Lublin
Auto: Opel Calibra V6 2.5
Mazda MX-3 1.6 DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323