Witam, prosze Was o pomoc bo juz kompletnie nie mam sił.Jak jadę po prostej drodze to jest ok, ale gdy wjade na jakieś najmniejsze dziury nie idzie wytrzymac tak tylna klapa trzeszczy...gdzies rpzeczytalem kiedys ze trzeba obnizyc zamek w tylnej klapie.Nie wiem czy to cos da.Moze ktos mial podobny problem? Mysle ze w zawieszeniu to raczej nic poniewaz stabilizatory wymienione, amorki takze, ewentualnie jak bylem na stacji gosciu mowil o tulejkach metalowo gumowych z tylu.Ale ja i tak sadze uparcie ze to klapa:) bo to raczej z gory slychac.Uwierzcie mi jest to bardzo denerwujace....Prosze o pomoc co zrobic...
Pozdrawiam
Trzeszcząca tylna klapa.
Strona 1 z 1
Dobrze przeczytałeś na forum. Popuszczasz dwie śruby na zamku i delikatnie przesuwasz go w dół (zamku nie w klapie, tylko tym zamontowanym w nadwoziu)
Poprawa gumowych odbojników, na których opiera się klapa jak jest zamknięta (po prawej i po lewej, klucz 10) też pomaga.
Poprawa gumowych odbojników, na których opiera się klapa jak jest zamknięta (po prawej i po lewej, klucz 10) też pomaga.
U mnie pomogło naklejenie 2 malutkich kawałków takiej szarej /wzmacnianej/ taśmy klejącej na klapie, w miejscach, w których dotyka gumowych odbojników. Jak oglądałem klapę to w tych miejscach lakier był prawie kompletnie wytarty. Trzeszczeć przestało więc efekt osiągnięty 
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
U mnie ani jedno ani drugie nie pomoglo... jedynie posmarowanie zatrzasku olejem silnikowym cos dalo
Glupio brzmi ale serio działa
Jedyna wada jest taka, że co kilka tygodni trzeba czynność powtarzać, a zajmuje ona jakieś 2 minuty 

- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Hej, odświeżam temat. Czy ktoś mógłby przybliżyć, jak się obniża ten zamek w tylnej klapie?? (zakładam, że w mx3 i 323F jest ta sama konstrukcja)
w tapicerce w bagażniku przy zamku jest takie podłużne okienko. wyciągni ten korek.widac wdety zamek i jest dostęp do dwóch śrub które trzymają zamek. jak je popuścisz to zamek powinienes przesunąć na dół. A jesli regulacja sie skonczy a klapa nadal bedzie luzna to pozostaje pilowanie pilnikiem otworow regulacyjnych w zamku w tylnej klapie
...:::GT:::...

- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
Zrobilem wszystko wedlug instrukcji i jak reka odjal!! Tak sie w aucie zrobilo cicho, ze az dziwnie
Wielkie dzieki za pomoc KlosekSekowski 


Spoko! W koncu mam ojca blacharza – lakiernika to troche wiem jak poskladac autko tak rzeby sie dobrze trzymalo 
...:::GT:::...

- Od: 21 kwi 2009, 13:16
- Posty: 28
- Skąd: Paprotnia/Konin
- Auto: Mazda 323F 1.8 GT BP-DOHC 1989
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości